Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Choice: Πολυτελή

Αυτοκίνητο με συνδρομή; Ευχαριστώ δεν θα πάρω!

  • newsautoteam

Το να αγοράζεις με το μήνα τα θερμαινόμενα καθίσματα, τα εξελιγμένα φώτα ή την δυνατότητα να βλέπεις ποδόσφαιρο στο infotainment δεν φαίνεται να αρέσει στη μεγάλη μάζα των καταναλωτών.

Εμφανίστηκε τα τελευταία χρόνια και προωθήθηκε από πολλές εταιρίες ως ένα συμφέρον μοντέλο για τους νέους αγοραστές, οι οποίοι δεν θα χρειάζεται να πληρώνουν για όλα τα έξτρα του αυτοκινήτου, αλλά θα μπορούν να τα έχουν για όσο θέλουν, με συνδρομή.

Η νέα αυτή τάση βασίστηκε στο γεγονός ότι το κοινό έχει εθιστεί πια στο συνδρομητικό μοντέλο σε όλη την καθημερινότητά του (για παράδειγμα με τις πλατφόρμες ταινιών, μουσικής κ.λπ.), οπότε θα ήταν εύκολο να περάσει και στο αυτοκίνητο.

Η πραγματικότητα όμως φαίνεται ότι τους διαψεύδει. Και μάλλον θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια από τις εταιρίες ώστε να πείσουν το κοινό να υποκύψει σε αυτόν τον τρόπο χρήσης του αυτοκινήτου.

Από τη μια λοιπόν υπάρχουν οι κατασκευαστές οι οποίοι βρήκαν σε αυτή την ιδέα έναν ακόμα τρόπο να βγάζουν πολλά χρήματα. Και από την άλλη υπάρχουν οι καταναλωτές οι οποίοι αντιστέκονται σε αυτό το κόνσεπτ.

Και μάλιστα μία νέα έρευνα δείχνει ότι αυτή η άρνηση διαχέεται σε όλες τις ηλικίες, ακόμα και στους νέους οι οποίοι, θεωρητικά, θα μπορούσαν να είναι πιο ανοιχτοί σε αυτό το μοντέλο λειτουργία.

Η έρευνα έγινε από την AutoPacific στην οποία ερωτήθηκαν αν οι καταναλωτές είχαν σκοπό να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο που είχε στοιχεία με συνδρομή.

Από την έρευνα προέκυψε ότι οι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν αυτοί που θα υπέκυπταν πιο εύκολα, καθώς ένα 23% δήλωσε ότι θα ενδιαφερόταν. Από τους ιδιοκτήτες PHEV το ποσοστό ήταν 21% και από τους κατόχους αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μόνο ένα 16% θα έμπαινε σε αυτή την διαδικασία.

Ενδιαφέρουσα ήταν επίσης και η ηλικιακή κατανομή. Είναι προφανές ότι οι μεταξύ 60-69 ετών ήταν οι λιγότερο ενδιαφερόμενοι για αυτή την ιστορία, καθώς μόνο ένα 4% δήλωσε ότι θα πλήρωναν για να έχουν τις έξτρα δυνατότητες.

Όμως η έκπληξη ήρθε από τους νεαρούς, δηλαδή εκείνους κάτω από τα 30 έτη, οι οποίοι δεν ήταν και οι πιο εύκολοι, με μόνο 19% να δηλώνουν ότι θα προχωρούσαν στις συνδρομές. Η πιο εύκολη ηλικία πάντως αποδείχτηκε η μεταξύ 30 και 39 ετών.

Από τις διαθέσιμες τεχνολογίες προς συνδρομητική λειτουργία αυτή που θα αγόραζαν πιο εύκολα ήταν η διασύνδεση με το Internet, αν και πάλι το ποσοστό τον αγοραστών που θα το έκαναν ήταν κάτω από το 30%.

Άλλες λειτουργίες όπως ο εξ αποστάσεως έλεγχος του αυτοκινήτου ενδιέφερε μόνο το 23% ενώ η δυνατότητα να ψωνίζεις μέσα από το σύστημα infotainment δεν έδειξε να ενδιαφέρει πάνω από 90% των αγοραστών.

Όπως και να έχει, το συνδρομητικό μοντέλο δεν φαίνεται να περνάει εύκολα στο μεγάλο κοινό, καθώς ελάχιστοι είναι εκείνοι που θέλουν να πληρώσουν “καπέλο” σε ένα ήδη ακριβό αυτοκίνητο.

Οι εταιρίες πάντως δεν πτοούνται, και σχεδιάζουν τις μελλοντικές τους κινήσεις, όντας σίγουρες ότι στο μέλλον όλο και περισσότερο η ζωή μας θα είναι μία συνδρομητική διαδικασία. Εσείς τι λέτε, ποιος θα κερδίσει σε αυτή την διαμάχη;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συνδρομές: Εξέλιξη ή κοροϊδία;
Έφτασε το τέλος της ιδιοκτησίας των αυτοκινήτων;
Αγοράστε άλογα με το μήνα

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ