Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτό το Mazda, είναι… Suzuki

Ελλάδα 23:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτό το Mazda, είναι… Suzuki

ΝΕΑ

Αυτό το Mazda, είναι… Suzuki

ΝΕΑ

Καθώς τα αυτοκίνητα αυτού του μεγέθους στην Ιαπωνία είναι πολύ δημοφιλή, η Mazda συνεχίζει την παρουσία της εκεί, με ένα αυτοκίνητο που «παίρνει» αυτούσιο από τη Suzuki.

Advertisement
Advertisement

Τα Kei Cars της Ιαπωνίας, είναι ξακουστά σε όλο τον κόσμο πλέον, χάρη στις μικρές τους διαστάσεις και σε πολλές περιπτώσεις, στη χαριτωμένη τους σχεδίαση.

Μετά τον πρόσφατο «θόρυβο» που έκανε η «μεταγραφή» του Yaris από την Toyota στη Mazda για να έχει και η δεύτερη ένα νέο Mazda 2, έρχεται τώρα η ανανεωμένη έκδοση του Carol να μας θυμίσει την… έφεση της Mazda στο «Badge Engineering». Πρόκειται για μια σχέση με τη Suzuki που μετράει αρκετά χρόνια και δεν είναι κάτι καινούργιο. Απλά είναι εντυπωσιακό το «τρίγωνο» που δημιουργείται ανάμεσα στις Mazda, Toyota και Suzuki με το… διαμοιρασμό των μοντέλων.

Advertisement
Advertisement

Η Suzuki πρόσφατα έβαλε στη γκάμα της τα Toyota Corolla Touring και RAV4 ως Swace και Across αντίστοιχα, ενώ λίγο καιρό πριν, είδαμε και το Toyota Yaris σε ρόλο Mazda 2 Hybrid. Ο λόγος είναι προφανής, καθώς η Suzuki και η Mazda δεν έχουν την τεχνογνωσία της Toyota στα υβριδικά μοντέλα, «παίρνουν» με κάποιο αντίτιμο φυσικά, ολόκληρα μοντέλα και με αλλαγή σήματος τα εντάσσουν στη γκάμα τους. Για να γυρίσουμε όμως στο θέμα μας, η συνεργασία μεταξύ Mazda και Suzuki σε ότι έχει να κάνει με την κατηγορία των Kei Cars, κρατάει από το 1998.

Από τότε το Suzuki Alto κυκλοφορεί στην Ιαπωνική αγορά ως Mazda Carol και μάλιστα, όταν το μοντέλο αλλάζει γενιά για τη Suzuki, μετά από λίγο καιρό ακολουθεί και η Mazda με τη δική της εκδοχή. Έτσι λοιπό και τώρα, αφού η Suzuki παρουσίασε το νέο της Alto το 2021, η Mazda ακολουθεί φέτος. Ο κινητήρας του Carol, που είναι φυσικά και του Suzuki Alto, είναι ένας τρικύλινδρος, ήπια υβριδικός 12βάλβιδος βενζινοκινητήρας 660 κ.εκ. με απόδοση στη βασική έκδοση 46 ίππων και στην πιο δυνατή, 50 ίππων. Στο εσωτερικό, διακρίνουμε πως το Mazda Carol δεν έχει διακόπτες στο τιμόνι, ενώ αισθητή είναι και για τα δικά μας δεδομένα, η απουσία του στροφόμετρου από τον πίνακα των οργάνων.

Advertisement

Στον εξοπλισμό του μικρού μοντέλου, υπάρχουν έξι αερόσακοι, κάμερα στο μπροστινό μέρος για τη λειτουργία του συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος που αναγνωρίζει πεζούς ακόμα και στο σκοτάδι. Υπάρχει επίσης ένα σύστημα προειδοποίησης αναχώρησης από τη λωρίδα κυκλοφορίας και μια λειτουργία που αποτρέπει την τυχαία επιτάχυνση προς τα εμπρός και προς τα πίσω. Το νέο Carol με μήκος 3,40 μέτρα, πλάτος 1,48 μέτρα και ύψος 1,53 μέτρα, έχει μεταξόνιο μήκους 2,46 μέτρων και στους τιμοκαταλόγους των αντιπροσωπειών της Mazda στην Ιαπωνία, θα κοστολογείται σύντομα από 7.600 έως 10.000 ευρώ.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Suzuki Across PHEV E-CVT
Mazda CX-50: Ένα SUV που αναζητά την περιπέτεια (video)
Πόσο κοστίζει το Toyota Aygo X στην Ελλάδα;

 

 

Advertisement