Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτό το Audi R8 ήταν ένα… A4

Ελλάδα 18:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτό το Audi R8 ήταν ένα… A4

ΝΕΑ

Αυτό το Audi R8 ήταν ένα… A4

ΝΕΑ

Δείτε πώς ένας ταλαντούχος μηχανικός μεταμόρφωσε ένα Audi Α4 (20 ετών και 700 ευρώ) σε ένα R8.

Advertisement
Advertisement

Είναι γνωστό ότι η εμφάνιση κάποιες φορές ξεγελά. Αλλά σπάνια είναι τόσο πειστική.

Όλα ξεκίνησαν με μια.. λογική απόφαση. Ένας οικογενειάρχης λάτρης των σπορ αυτοκινήτων από το Νιού Μπράνσγουικ του Καναδά έψαχνε για ένα καλό πρώτο αυτοκίνητο για την κόρη του που μόλις είχε πάρει δίπλωμα οδήγησης. Ένα μεταχειρισμένο μικρό αυτοκίνητο ήταν πολύ βαρετό για πατέρα και κόρη. Όμως, ήθελε να της προσφέρει λίγη ασφάλεια και την μισή σύγχρονη τεχνολογία των καινούργιων.

Αυτό που έψαχναν το βρήκαν σε ένα Audi A4 (B5) με τον ανθεκτικό τετρακύλινδρο turbo κινητήρα  1,8 λίτρων με 180 ίππους και τετρακίνηση Quattro. Το αγόρασε αλλά δεν ακολούθησε την απλή οδό της συντήρησης. Ο ταλαντούχος μηχανικός, που θα ήθελε να μείνει ανώνυμος μίλησε αναλυτικά για το μοναδικό του ταλέντο: Τη φανοποία. Ως τώρα έχει μετατρέψει μία Porsche 914.6 σε ένα hatchback,  σύγχρονου στυλ –κάτι σαν πρώιμη Cayman. Για την άλλη του κόρη, χρησιμοποίησε εργαλεία DIY για να μετασκευάσει οπτικά μια BMW E30 σε M3 με φουσκωτά φτερά. «Στόχος μου ήταν να δώσω στα παιδιά μου ένα cool αυτοκίνητο που τους δίνει την ευκαιρία να βελτιώσουν τις οδηγικές τους δεξιότητες».

Advertisement
Advertisement

Ούτε το Α4 έμεινε ίδιο πρωτότυπο για πολύ. «Παρατήρησα ότι πριν από μερικά χρόνια μπορούσες να αγοράσεις πολύ φθηνά γνήσια ανταλλακτικά R8 αν ήταν ελαφρώς χτυπημένα. Κανείς δεν θα σκεφτόταν να επισκευάσει το ακριβό σπορ αυτοκίνητο με εξαρτήματα που είχαν πρόβλημα», εξηγεί ο… κατασκευαστής του R8. Λίγο αργότερα, συνειδητοποίησε ότι το μεταξόνιο του A4 είναι μόνο τρία εκατοστά μικρότερο από αυτό του R8. Κάπως έτσι προέκυψε η δημιουργική ιδέα να μεταφερθεί η σιλουέτα του R8 στο… A4. Αρχικά δημιουργήθηκε ένας κλωβός ασφαλείας γύρω από τον οποίο ήταν χτισμένα η οροφή, τα πλαϊνά πάνελ και ο χώρος του κινητήρα V10.

Στο χώρο αυτό τοποθετήθηκε ένα πλαστικό ομοίωμα του 10κύλινδρου μοτέρ (από εκτυπωτή 3D), ενώ το 1800σάρι τετρακύλινδρο έμεινε εμπρός, όπως ήταν στο A4.

Ψεύτικα φρένα με… γνήσια εμφάνιση και άλλες πατέντες

Advertisement

Για να μην φαίνονται πολύ μικροί οι τροχοί στα μεγάλα «φτερά» του R8, χρησιμοποίησε ζάντες που αντιστοιχούσαν ακριβώς στο αρχικό μέγεθος και σχήμα. Τα φρένα του A4 θα φαίνονταν αστεία μικρά και ο Καναδός μηχανικός τα έκρυψε, πίσω αυτά του R8. Το πλαίσιο του A4 είναι πιο στενό από το R8, γι’ αυτό ορισμένα εξαρτήματα έπρεπε να τροποποιηθούν όσο πιο διακριτικά γινόταν ή έπρεπε να κατασκευαστούν από την αρχή. Τα φωτιστικά σώματα δεν βρέθηκαν σε προσιτές τιμές γι’ αυτό έφτιαξε κάτι που να μοιάζει με αυτά.

Advertisement

Αντί για τον εξωφρενικά ακριβό μοχλό αλλαγής ταχυτήτων (από συμπιεσμένα ρινίσματα αλουμινίου) του γνήσιου, τη θέση του έχει πάρει ένα ανακατασκευασμένο μπουκάλι καλλυντικών, με το χρώμα και το σχήμα που πρέπει. Το σπορ τιμόνι προέρχεται από ένα Audi TT, με ένα αυτοσχέδιο σήμα R8, το οποίο προήλθε αρχικά από ένα S8. Εξωτερικά, δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα που να υποδηλώνει πως αυτό το R8 δεν είναι αυθεντικό. Οι υαλοκαθαριστήρες είναι εντυπωσιακοί και φτιάχτηκαν από την αρχή.

Η κατασκευή του ψεύτικου R8 διήρκησε πέντε χρόνια. «Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι έχουν να κάνουν με ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο, μόνο όταν ξεκινώ τον κινητήρα και αρχίζω να οδηγώ καταλαβαίνουν πως κάτι δεν πάει καλά», λέει ο ιδιοκτήτης του fake R8. Τότε οι περισσότεροι αντιλαμβάνονται της πινακίδας «A4N2R8» (A4 in to R8), η οποία δεν είναι τόσο προφανής με την πρώτη ματιά. Ο ιδιοκτήτης προτίμησε να μην αναφέρει το κόστος για αυτή τη μοναδική κατασκευή. «Σταμάτησα να κάνω υπολογισμούς αφού αγόρασα τα περισσότερα από τα εξαρτήματα του αμαξώματος για περίπου 3.200 ευρώ», παραδέχεται.

Advertisement

Τα μελλοντικά σχέδια του μηχανικού από τον Καναδά περιλαμβάνουν την κατασκευή ενός κλώνου Audi Ur-Quattro με βάση μια Ford Mustang της δεκαετίας του 1980.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ποια supercars αναζητούν συχνότερα οι χρήστες του internet;
Audi R8: Προτού γίνει ηλεκτρικό… θα κάνει θόρυβο
Επίσημο: Αμιγώς ηλεκτρικό το επόμενο Audi R8