Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτό είναι το πιο σκληροτράχηλο Volvo όλων των εποχών

Ελλάδα 4:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτό είναι το πιο σκληροτράχηλο Volvo όλων των εποχών

ΝΕΑ

Αυτό είναι το πιο σκληροτράχηλο Volvo όλων των εποχών

ΝΕΑ

Θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει την επιλογή των…. κινηματογραφικών «Αναλώσιμων», για μια άκρως επικίνδυνη αποστολή.

Advertisement
Advertisement

Είναι ένα Volvo με μακρά ιστορία και σίγουρα πολύ διαφορετικό, στη νοοτροπία του, από τους εκλεπτυσμένους και πολυτελείς «συγγενείς» του.

Αυτό είναι ένα Volvo TP21 Sugga, είναι ουσιαστικά μια στρατιωτική έκδοση 4×4 των σεντάν της σειράς PV800, από τα τέλη της δεκαετίας του 1940 και τις αρχές της δεκαετίας του 1950.

Ελάχιστα Sugga έχουν διασωθεί έως τις μέρες μας, γεγονός που καταδεικνύει το συλλεκτικό χαρακτήρα του οχήματος και το συγκεκριμένο του 1954, που βλέπετε εδώ, είναι προς πώληση, χωρίς να έχουν ανακοινωθεί περαιτέρω λεπτομέρειες από τους Αυστραλούς ιδιοκτήτες του.

Advertisement
Advertisement

Εκτιμάται ότι είναι το πρώτο TP21, που εισάχθηκε ποτέ στην Αυστραλία, έχοντας πρώτα… εκπληρώσει τη θητεία του στο σουηδικό στρατό και μάλιστα ως υποστηρικτικό όχημα στις τηλεπικοινωνίες.

Η ιστορία του Sugga

Advertisement

Το TP21 ή το Sugga (σουηδική έκφραση που παραπέμπει σε θηλυκό γουρούνι) όπως είναι πιο γνωστό, ήταν ο πολύ πιο εκλεπτυσμένος απόγονος του Volvo TPV της εποχής του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Ουσιαστικά, το πρώτο σοβαρό εγχείρημα της Volvo στην ανάπτυξη 4×4.

Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία ανέπτυξε επίσης μια πολιτική έκδοση του Sugga, ενός από τα πρώτα SUV στην ιστορία, αλλά το project χάθηκε στη λήθη του παρελθόντος, καθώς κατασκευάστηκαν μόνο δύο αυτοκίνητα.

Advertisement

Το TP21 βασίστηκε σε ένα κοντό πλαίσιο φορτηγού Volvo, στο οποίο στη συνέχεια τοποθετήθηκε μια τροποποιημένη εκδοχή του χαλύβδινου αμαξώματος, που χρησιμοποιήθηκε στο σεντάν Volvo PV831. Και το οποίο έγραψε ιστορία ως δημοφιλές ταξί στη Σουηδία.

Ο κινητήρας των 3,6 λίτρων με καρμπυρατέρ της Rochester, απέδιδε 90 ίππους στις 3.600 σ.α.λ. και συνδυαζόταν με μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων, που μετέφερε τις κίνηση στους δύο άξονες, χάρη και στο εξελιγμένο (για την εποχή) σύστημα τετρακίνησης της Volvo, με κλείδωμα των διαφορικών.

Advertisement

«Τα αυτοκίνητα οδηγούνται από ανθρώπους. Ως εκ τούτου, η κατευθυντήρια αρχή πίσω από όλα όσα φτιάχνουμε στη Volvo είναι και πρέπει να παραμείνει, η ασφάλεια», ήταν το κεντρικό μότο των ιδρυτών της φίρμας, Ασάρ Γκάμπριελσον και Γκουστάβ Λάρσον, από το 1927.

Εβδομήντα χρόνια (1953) μετά το λανσάρισμά του, το Sugga απέδειξε ότι η Volvo, μπορούσε πάντοτε να συνδυάσει την ασφάλεια και με άλλα χαρακτηριστικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Volvo XC60 T8 Recharge
To Volvo XC60 Recharge T8 Polestar Optimised είναι κορυφαίο!
Volvo Cars: «Ανανεώσιμα» καύσιμα για τις θαλάσσιες μεταφορές