Αυτό είναι το Master Plan για την επέκταση του «Ελευθέριος Βενιζέλος»
ΝΕΑΑυτό είναι το Master Plan για την επέκταση του «Ελευθέριος Βενιζέλος»
ΝΕΑΤο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας αναμένεται να αποκτήσει δεύτερο τερματικό σταθμό, μέσα στις επόμενες δεκαετίες.
Αυτό προκύπτει από το Ενημερωτικό Δελτίο που συνοδεύει τη διάθεση των μετοχών του ΔΑΑ, στο Χρηματιστήριο της Αθήνας.
WHAT CAR
Στο Master Plan των επεκτάσεων όπως παρουσιάζεται από το συνοδευτικό υλικό της εισαγωγής του ΔΑΑ φαίνεται πως αυτές οι τρεις φάσεις των επεκτάσεων θα φτάσουν το αεροδρόμιο μέχρι τους 50 εκατ. επιβάτες. Οι δύο πρώτες φάσεις των επεκτάσεων αφορούν την μεγέθυνση του υφιστάμενου τερματικού σταθμού, μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας και θα έχουν κόστος 1,35 δισ. ευρώ (με τιμές 2022).
Η τρίτη φάση θα είναι το αποφασιστικό βήμα ώστε το αεροδρόμιο να αποκτήσει ένα δεύτερο τέρμιναλ εκεί που σήμερα είναι ο χώρος στάθμευσης μακράς διάρκειας. Το κόστος του δεν έχει διευκρινιστεί ακόμα και σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΔΑΑ θα ολοκληρωθεί μέχρι το 2045 δίνοντας στο αεροδρόμιο τη δυνατότητα να εξυπηρετεί μέχρι και 50 εκατ. επιβάτες ετησίως.
Οι προγραμματισμένες επενδύσεις στο πλαίσιο του Master Plan, για την επέκταση του κεντρικού αεροδρομίου της χώρας, αναμένεται να χρηματοδοτηθούν από πρόσθετο χρέος από τις τράπεζες με ανταγωνιστικά επιτόκια, και θα συνιστά «Προκαθορισμένο Χρέος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Λαμία – Εγνατία Οδός σε μιάμιση ώρα!
Εγνατία Οδός: Διπλός διαγωνισμός για τη συντήρηση-λειτουργία του άξονα
Από πότε αρχίζει η «ανέπαφη» πληρωμή στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς;