Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτή θα είναι η μεγάλη επιστροφή του θρυλικού Renault 4L;

Ελλάδα 21:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτή θα είναι η μεγάλη επιστροφή του θρυλικού Renault 4L;

ΝΕΑ

Αυτή θα είναι η μεγάλη επιστροφή του θρυλικού Renault 4L;

ΝΕΑ

Ένα από τα πιο ιστορικά μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκίνησης πρόκειται να επιστρέψει. Και εδώ παίρνουμε μια πρώτη γεύση από το πως θα μπορούσε να είναι η αναβίωση του Renault 4L.

Advertisement
Advertisement

Υπήρξε σύμβολο μιας ολόκληρης εποχής και βασικός πυλώνας πάνω στον οποίο χτίστηκε η άνοδος της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Το θρυλικό “Κατρέλ”, το αυτοκίνητο της ανεμελιάς και της ελευθερίας, έγραψε την δική του χρυσή σελίδα στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκίνησης και αγαπήθηκε από εκατομμύρια οδηγούς σε όλο τον κόσμο.

Στα πλαίσια της γενικότερης ρετρομανίας που επικρατεί αλλά και στο reset που δημιουργεί η ηλεκτροκίνηση στις εταιρίες, η Renault έχει αποφασίσει να ανασύρει από το σεντούκι της τα πιο ιστορικά της ονόματα, το “5” και το “4”.

Έτσι στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, εκτός από το Scenic Vision παρουσίασε το 5 EV και το 4EVER. Όλα σε μορφή πρωτότυπου προς το παρόν, αν και το 5άρι έχει πάρει ήδη τον δρόμο του για να βγει στην παραγωγή το αργότερο μέσα στο 2024.

Advertisement
Advertisement

Το πρωτότυπο που επανάφερε το “4” στην γκάμα της Renault ήταν ένα αρκετά μοντέρνο και περιπετειώδες SUV που όπως είναι εύκολα αντιληπτό δύσκολα θα μπορούσε να περάσει το κατώφλι της παραγωγής, καθώς θα πρέπει να απλοποιηθούν πολλά πράγματα και να αποκτήσει μία πιο “γήινη” και εμπορεύσιμη μορφή.

Τον ρόλο αυτό αναλαμβάνει ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής, με το ψευδώνυμο Larson Desing, ο οποίος μας δίνει την δική του εκτίμηση για το πως θα μπορούσε να είναι η αναβίωση του θρυλικού 4L στην πραγματικότητα.

Advertisement

Όπως βλέπουμε ο σχεδιαστής χρησιμοποιεί τις βασικές γραμμές και τις αναλογίες του αμαξώματος που υπάρχουν στο πρωτότυπο και πάνω σε αυτές δημιουργεί ένα μοντέρνο μικρό SUV, όμορφο και αρκετά ιδιαίτερο στις λεπτομέρειές του.

Advertisement

Το αυτοκίνητο θα είναι σίγουρα ηλεκτρικό και θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα CMF-B EV η οποία θα υπάρχει κάτω από το νέο 5άρι. Στόχος της Renault είναι να καταφέρει να το βγάλει στην αγορά σε λογικό κόστος, κάτω από τα 25.000 ευρώ, όταν θα μπει στην παραγωγή το 2025.

Η πρώτη αυτή εντύπωση, αν όντως επικρατήσει αυτή η λογική του συγκεκριμένου σχεδιαστή, είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντική για την αναβίωση του θρυλικού “Κατρέλ”. Έστω και με μπαταρίες πια, θα το αντέξουμε και αυτό…

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To Renault Scenic επιστρέφει και καινοτομεί
Πρώτη επαφή με το Renault 4EVER Trophy
Πότε θα μπει στην παραγωγή το νέο Renault 4;