Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτή είναι η νέα AC Cobra GT Roadster- που μοιάζει με την παλιά

Ελλάδα 16:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτή είναι η νέα AC Cobra GT Roadster- που μοιάζει με την παλιά

ΝΕΑ

Αυτή είναι η νέα AC Cobra GT Roadster- που μοιάζει με την παλιά

ΝΕΑ

Το διθέσιο ρετρό μοντέλο της AC Cars, εκσυγχρονίζεται και με έναν πανίσχυρο V8 υπόσχεται ότι και οι πρόγονοί του: Πρωτόγνωρες οδηγικές συγκινήσεις.

Advertisement
Advertisement

Η πλήρης αποκάλυψη του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για τον Απρίλιο αλλά τώρα, έχουμε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες.

Αισθητικά, δεν απέχει και πολύ από το αυτοκίνητο της δεκαετίας του ’60 που ήταν και το πρώτο του είδους με την υπογραφή της Shelby. Αυτό που βλέπουμε εδώ, είναι όμως το ολοκαίνουργιο AC Cobra GT Roadster, από την AC Cars που έχει έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Πέραν των προβολέων που υπογραμμίζουν τη νέα εκδοχή, έχουμε επίσης και τους μεγάλους τροχούς αλλά και τους καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος.

Advertisement
Advertisement

Το πλαίσιο του παρμπρίζ είναι πολύ πιο φαρδύ και οι χειρολαβές των θυρών χωνευτές, ενώ το ανθρακόνημα είναι ευδιάκριτο σε πολλές επιφάνειες. Πέραν των προφανών, η AC Cars έδωσε στη δημοσιότητα ορισμένα στοιχεία για τα μηχανικά μέρη του νέου της μοντέλου. Το αλουμινένιο πλαίσιο έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε σχέση με το παρελθόν κάτι που ισχύει και για το μεταξόνιο που πλέον είναι 2.570 χιλ.

Κάτω από το καπό, ένας υπερτροφοδοτούμενος V8 με χωρητικότητα 5.000 κυνικών από τη φαρέτρα της Ford, αποδίδει 663 ίππους και 780 Nm ροπής. Η μετάδοση είναι υπόθεση είτε του κλασικού χειροκίνητου των 6 σχέσεων, είτε του αυτόματου με τις 10- και πάλι από τη Ford. Το απόβαρο του νέου μοντέλου είναι 1.497 κιλά και όπως εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς, οι επιδόσεις είναι συγκλονιστικές.

Advertisement

Με τα ηλεκτρονικά να δουλεύουν υπερωρίες, το νέο GT Roadster φτάνει σε 3,4 δευτερόλεπτα από στάση στα 100 χλμ./ώρα ενώ η τελική του είναι 280 χλμ./ώρα. Βέβαια, όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις του μοντέλου, η επιτάχυνση σε ευθεία, είναι το μικρότερο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει ο οδηγός του. Παρά τις διαβεβαιώσεις για λεπτομερή αναζήτηση της ιδανικής ρύθμισης της ανάρτησης, οι παθογένειες του παρελθόντος μάλλον δεν θα έχουν εξαλειφθεί.

Αυτό σημαίνει πως και το νέο μοντέλο θα χρειάζεται ιδιαίτερη σύνεση και ψυχραιμία από τον οδηγό του, ο οποίος έχει τουλάχιστον στη διάθεσή του ένα πολύ μεγαλύτερο σετ φρένων με αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς.  Η AC Cars δέχεται παραγγελίες για το GT Roadster από ενδιαφερόμενους ανεξαρτήτως χώρας διαμονής, οι οποίοι όμως πρέπει να ξέρουν πως η τιμή εκκίνησης είναι τo διόλου ευκαταφρόνητo ποσό των 322.000 ευρώ.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Toyota παραδέχεται ότι το Tesla Model Y είναι «έργο τέχνης»
Τι ζητούν Γερμανία και Ιταλία από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή;
Οι εταιρείες leasing υπερχρεώνουν τα ηλεκτρικά ΙΧ!