Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To «αφεντικό» της VW ανησυχεί για το μέλλον της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας

Ελλάδα 4:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

To «αφεντικό» της VW ανησυχεί για το μέλλον της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας

ΝΕΑ

To «αφεντικό» της VW ανησυχεί για το μέλλον της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας

ΝΕΑ

Στο περιθώριο του παγκόσμιου συνεδρίου προμηθευτών που έλαβε χώρα στην πόλη του Βόλφσμπουργκ, ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW, Herbert Diess, έθεσε το καμπανάκι κινδύνου για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, κυρίως τους γερμανικούς, λόγω των νέων αυστηρότερων μέτρων που λαμβάνει η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Advertisement
Advertisement

 

Του ΚΩΣΤΑ ΧΑΡΙΑΤΗ

Advertisement
Advertisement

Οι παραπάνω περιορισμοί αφορούν τα ακόμη πιο χαμηλά όρια εκπομπών ρύπων, καθώς και την απαγόρευση κυκλοφορίας των παλαιάς τεχνολογίας diesel οχημάτων στα κέντρα των ευρωπαϊκών μεγαλουπόλεων. Ο Diess μάλιστα τόλμησε να συγκρίνει την πορεία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με αυτή που είχε το Ντιτρόιτ ή το Τορίνο που μέσα σε λίγα χρόνια από πόλεις-πρότυπα της αυτοκινητοβιομηχανίας έγιναν πόλεις-φαντάσματα.  Τόνισε χαρακτηριστικά: «Αν κοιτάξετε τα πρώην προπύργια της αυτοκινητοβιομηχανίας όπως το Ντιτρόιτ ή το Τορίνο, καταλαβαίνετε τι συμβαίνει στις πόλεις, όταν οι ισχυρές εταιρείες και οι κορυφαίες βιομηχανίες παραπαίουν. Σήμερα και μέχρι την επόμενη δεκαετία, οι πιθανότητες είναι 50:50 ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα εξακολουθήσει να ανήκει στην παγκόσμια ελίτ».

71daf217-vw-ceo-warns-german-car-industry-chariatis-530

Ο Diess ισχυρίστηκε επίσης ότι οι νέοι στόχοι της Ε.Ε. σχετικά με τις εκπομπές CO2 είναι πολύ φιλόδοξοι, με αποτέλεσμα να ασκείται υπερβολική πίεση στις αυτοκινητοβιομηχανίες για να προσαρμοστούν επάνω σε αυτούς, μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα.

Advertisement

cc79dff7-vw-ceo-warns-german-car-industry-3-chariatis-640

Να αναφέρουμε ότι η προσπάθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 40% μέχρι το 2030, σύμφωνα με τον Diess, θα οδηγήσει σε απώλειες περίπου 100.000 θέσεων εργασίας στον όμιλο VW, ενώ μετά από πιέσεις, οι υπουργοί περιβάλλοντος συμφώνησαν σε μείωση κατά 35%.

Advertisement