Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

5 μοναδικά ρεκόρ της Lamborghini, που ίσως δεν γνωρίζετε!

Ελλάδα 11:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

5 μοναδικά ρεκόρ της Lamborghini, που ίσως δεν γνωρίζετε!

ΝΕΑ

5 μοναδικά ρεκόρ της Lamborghini, που ίσως δεν γνωρίζετε!

ΝΕΑ

Ξεφυλλίζοντας την ιστορία της εμβληματικής ιταλικής μάρκας, δεν είναι δύσκολο να καταλάβεις γιατί παραμένει ένα πρότυπο καινοτομίας.

Advertisement
Advertisement

Σε όλη την ιστορία της Automobili Lamborghini υπήρξαν πολυάριθμα ρεκόρ και πρωτιές που έκαναν την ιταλική μάρκα πρότυπο αριστείας και καινοτομίας στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σε ορισμένες περιπτώσεις, ο πήχης τοποθετήθηκε τόσο ψηλά, που ενδεχομένως και να ξεπέρασε τις αρχικές προσδοκίες του ιδρυτή της εταιρείας, Ferrucio Lamborghini. Εδώ είναι πέντε από αυτά τα ρεκόρ, που ίσως δεν γνωρίζατε:

1. Marzal: το αυτοκίνητο με τη μεγαλύτερη γυάλινη επιφάνεια: 4,5 τετραγωνικά μέτρα

Advertisement
Advertisement

Αναπτύχθηκε με την πρόθεση να δημιουργήσει ένα τετραθέσιο grand tourer, το Marzal, που σχεδιάστηκε από τον -αείμνηστο, πλέον- Marcello Gandini για την Carrozzeria Bertone, έγινε ένα παγκόσμιο σύμβολο στυλ και σχεδίασης.

Μεταξύ των χαρακτηριστικών που κάνουν τη σχεδίαση του Marzal ξεχωριστή, είναι το εσωτερικό, εξ ολοκλήρου επενδυμένο με δέρμα σε ασημί χρώμα και το εξάγωνο, το κεντρικό θέμα ολόκληρης της σχεδίασης που επαναλήφθηκε με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες και αντηχεί στο σχήμα του ταμπλό. το πίσω τζάμι και η αποκοπή της κονσόλας. Αλλά το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό, ήταν η εκτεταμένη γυάλινη επιφάνεια που καλύπτει 4,5 τετραγωνικά μέτρα, από τις πόρτες των φτερών του γλάρου μέχρι την οροφή.

2. Miura: το αυτοκίνητο που σχεδίασε η νεότερη ομάδα στην ιστορία της Lamborghini, με μέσο όρο ηλικίας τα 29 έτη

Advertisement

Από την αρχή της επιχειρηματικής του ιστορίας, ο Ferruccio Lamborghini ήθελε να δώσει άφθονο χώρο σε λαμπρούς και ικανούς νέους και η διαχρονική Miura, είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της επιλογής.

Με στόχο να αμφισβητήσει τον ανταγωνισμό της εποχής και να απογειώσει την εταιρεία του, ο Ferruccio χρησιμοποίησε ταλαντούχους συνεργάτες που επιλέχθηκαν από πανεπιστήμια και από τους νεότερους επαγγελματίες στον κόσμο του αυτοκινήτου. Το 1966, με μέσο όρο ηλικίας μόλις 29 ετών, ο νεότερος στην ιστορία της μάρκας σχεδιαστής Marcello Gandini και ο δοκιμαστής Bob Wallace, και οι δύο 28 ετών, μαζί με τον αρχιμηχανικό Gian Paolo Dallara και τον βοηθό μηχανικό Paolo Stanzani και οι δύο 30 ετών, έφερε στη ζωή τη Miura, ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο που έμελλε να γίνει θρύλος, πέρα από τα όρια της μάρκας!

Advertisement

3. Miura: το χαμηλότερο αυτοκίνητο παραγωγής με ύψος μόλις 105,5 εκατοστά

Ακόμα ένα ρεκόρ, για τη δημιουργία του Gandini και των άλλων… πιτσιρικάδων, που εμπιστεύτηκε ο Feruccio. Με ύψος μόλις 105,5 εκατοστά, η Lamborghini Miura ήταν το χαμηλότερο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής ποτέ, ένα ρεκόρ που αποτελεί μέρος του DNA της μάρκας. Ακόμα και σήμερα, αυτό το στυλ είναι αναπόσπαστο μέρος του σχήματος των μοντέλων Lamborghini.

4. Lamborghini LM002: το πρώτο Super SUV στην ιστορία

Advertisement

Το αρχικό project είχε ως στόχο την ανάπτυξη ενός οχήματος εκτός δρόμου υψηλών επιδόσεων για στρατιωτική χρήση. Το τελικό μοντέλο που επρόκειτο να βγει στην παραγωγή με το όνομα LM002 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών το 1986.

Διέθετε κινητήρα 5.167 cc που αποδίδει 450 ίππους στις 6.800 σ.α.λ., εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου και σχεδίαση που αναδεικνύει ισχυρές γραμμές. Συνολικά παρήχθησαν 300 μονάδες μεταξύ 1986 και 1992.

Με πλαίσιο από αλουμίνιο και ίνες γυαλιού, εξοπλισμένο με τετρακίνηση, θήκη μεταφοράς δύο ταχυτήτων με κεντρικό κλείδωμα διαφορικού και ικανό να αντιμετωπίσει κλίσεις έως και 120%, το LM002 ήταν το πρώτο Super SUV στην ιστορία.

5. Countach: το πρώτο αυτοκίνητο με… ψαλιδόπορτες

Οι κατακόρυφα ανοιγόμενες πόρτες της Lamborghini, γνωστές και ως «πόρτες ψαλιδιού», είναι το σήμα κατατεθέν των πιο εμβληματικών σούπερ σπορ αυτοκινήτων V12 που έχουν κατασκευαστεί ποτέ από την Automobili Lamborghini.

Σχεδιασμένη και αυτή από τον Marcello Gandini το 1971, η επαναστατική Countach, ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που εξοπλίστηκε με κάθετα ανοιγόμενες πόρτες αυτού του τύπου. Ουσιαστικά, ήταν και αυτή που παρέδωσε τη σκυτάλη σε όλα τα εξωτικά 12κύλινδρα supercars, με το σήμα τον μαινόμενο ταύρο.