Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

JEEP 2022

Ο διττός χαρακτήρας του Jeep Wrangler 4xe Plug in Hybrid

  • newsautoteam

Το απόλυτο σύμβολο της αμερικάνικης κουλτούρας, της ελευθερίας κίνησης, της αυτοκινητική επιβολής, το νέο Jeep Wrangler είναι εδώ με νέα σύγχρονη τεχνολογία, τηρώντας όμως πάντα την παράδοση που το θέλει πρωτοπόρο και ξεχωριστό.

Η νέα γενιά του Wrangler έχει κρατήσει όλα τα σημάδια της μακρόχρονης πορείας και τα έχει εξελίξει με σαφώς ιδιαίτερο τρόπο. Οι προσεκτικές αισθητικές επεμβάσεις με γαλάζιες πινελιές και το σήμα 4xe αποκαλύπτουν την plug-in υβριδική έκδοση.

Η χαρακτηριστική μάσκα είναι και πάλι εδώ, οι μεγάλες τετράγωνες επιφάνειες συνεχίζουν να δίνουν τον βασικό τόνο στο σχέδιο, οι άπειροι εξωτερικοί μεντεσέδες φέρνουν εικόνες από ένα μακρινό παρελθόν και η συνολική εικόνα είναι και πάλι πολύ θελκτική για τον θεατή, μυημένο ή μη.

Στο ξεχωριστό εσωτερικό τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας και η συναρμογή τους δείχνει ικανή να αντέξει στον χρόνο. Η αίσθηση πολυτέλειας και σχεδιαστικού εξτρεμισμού είναι διάχυτη παντού, ικανή να σε παρασύρει και να σε κάνει να αισθάνεσαι πως βρίσκεσαι μέσα σε κάτι πολύ διαφορετικό και απόλυτα exlusive.

Το ψηφιακό πακέτο είναι πλούσιο, με σύγχρονα συστήματα από το infotainment και την οθόνη των 8,4 ιντσών, ενώ και ο πίνακας οργάνων υιοθετεί οθόνη 7 ιντσών ανάμεσα στα αναλογικά όργανα στην οποία προβάλλονται πληροφορίες για την ενέργεια της μπαταρίας, την κατανάλωση και την αυτονομία.

Στα σπλάχνα του νέου Wrangler ζει και αναπνέει ο τετρακύλινδρος δίλιτρος βενζινοκινητήρας με σύστημα άμεσου ψεκασμού και στροβιλοσυμπιεστή Twin Scroll. Μαζί με αυτόν υπάρχει και ένα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα με δύο ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι είναι τοποθετημένοι και οι δύο εμπρός και δεν επεμβαίνουν στη λειτουργία της τετρακίνησης η οποία γίνεται με τον κλασικό τρόπο. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 380 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 637 Nm.

Ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας παίρνει την θέση ενός συμβατικού δυναμό, ενισχύοντας με έξτρα ροπή τον κινητήρα, φορτίζει την μπαταρία και αναλαμβάνει να υποστηρίξει την λειτουργία των ηλεκτρικών υποσυστημάτων του αυτοκινήτου και του start/stop. Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας παρεμβάλλεται μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων υποκαθιστώντας τον μετατροπέα ροπής, έτσι ώστε η τετρακίνηση να παραμείνει κλασικού τύπου “αναλογική” και όχι με την χρήση ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα.

Ο κινητήρας αυτός μπορεί να λειτουργεί μόνος του μεταφέροντας την ροπή στο κιβώτιο και στην συνέχεια στον πίσω άξονα, ή όταν η μπαταρία έχει αδειάσει να συνεργάζεται με τον βενζινοκινητήρα. Με αυτόν τον τρόπο και με έναν εξελιγμένο μηχανισμό από συνεκτικούς συμπλέκτες που παρεμβάλλονται ανάμεσα στα ηλεκτρικά μοτέρ, τον βενζινοκινητήρα και το κιβώτιο, το Wrangler 4xe μπορεί να κινείται είτε αποκλειστικά ηλεκτρικά για 40-50 χιλιόμετρα είτε ως υβριδικό όχημα με συνδυασμό ηλεκτρικής και θερμικής ενέργειας.

Δυναμικό παρών δίνουν όλα τα σύγχρονα συστήματα για την υποβοήθηση και την ασφάλεια των επιβατών. Επιπλέον για τους φανατικούς του ήχου υπάρχει διαθέσιμο και ένα εκπληκτικό σε δυνατότητες ηχοσύστημα της Alpine με 8 ηχεία και subwoofer 552W.

Η Jeep δεν άφησε τίποτα στην τύχη του. Το νέο Wrangler κατάφερε να διατηρήσει όλα εκείνα τα στοιχεία που το έκαναν μοναδικό για δεκαετίες, και να τα συνδυάσε με την σύγχρονη τεχνολογία της σημερινής εποχής σε ένα δυναμικό πακέτο. Εύγε…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Έγινε barcode η… μάσκα κάθε Jeep;
Δοκιμή: Jeep Wrangler 4xe Plug-in Hybrid
Jeep Wrangler 4xe: Καλύτερο 4×4 για τις γυναίκες

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto