Live Κίνηση
Περισσότερα
HONDA-2022

Η τεχνολογική υπεροχή του Honda CR-V e:HEV

Ελλάδα 9:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η τεχνολογική υπεροχή του Honda CR-V e:HEV

HONDA-2022

Η τεχνολογική υπεροχή του Honda CR-V e:HEV

HONDA-2022

Το Honda CR-V e:HEV χρησιμοποιεί αντί συμβατικού κιβωτίου μονάδα υποπολλαπλασιασμού που δημιουργεί άμεση μετάδοση με σταθερή σχέση μεταξύ των κινούμενων εξαρτημάτων και ομαλότερη μεταφορά της ροπής.

Advertisement
Advertisement

Οπότε, με αυτή τη διάταξη, το σύστημα της Honda είναι πιο συμπαγές από ένα πλανητικό eCVT που κατά κανόνα χρησιμοποιείται σε άλλα υβριδικά οχήματα, αλλά συνάμα και πιο αθόρυβο.

Οι μηχανικοί του CR-V e:HEV προσπάθησαν να εξασφαλίσουν ότι η αλλαγή από τη μία πηγή ισχύος στην άλλη – συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας stop-start – είναι σχεδόν ανεπαίσθητη στον οδηγό και τους επιβάτες.

Advertisement
Advertisement

Η ομαλή μεταφορά ροπής σημαίνει ότι δεν υπάρχουν κραδασμοί από τη μετάδοση, ούτε ανεπιθύμητο feedback μέσω των πεντάλ ή του τιμονιού, που σημαίνει ότι γίνεται εξαιρετική διαχείριση των χαρακτηριστικών NVH (θόρυβοι, κραδασμοί, τριγμοί).

Το CR-V e:HEV διαθέτει σύστημα Deceleration Paddle Selector, το οποίο επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί τους μοχλούς (paddles) πίσω από το τιμόνι για να προσαρμόζει το ρυθμό αναγεννητικής πέδησης, όταν σηκώνει το πόδι του από το γκάζι.

Ένα σύμβολο σχήματος V στην οθόνη Driver Information Interface (DII) 7 ιντσών υποδηλώνει το ρυθμό επιβράδυνσης. Ο αριθμός αυξάνεται ανάλογα με το ρυθμό επιβράδυνσης, φτάνοντας μέχρι τέσσερα, το μέγιστο.Τραβώντας το μοχλό στην αριστερή πλευρά του τιμονιού, ο οδηγός μπορεί να αυξήσει το ρυθμό επιβράδυνσης – και το ρυθμό με τον οποίο συγκεντρώνεται ενέργεια για τον κινητήρα.

Advertisement

Τραβώντας το μοχλό στη δεξιά πλευρά του τιμονιού, ο οδηγός μπορεί να μειώσει το ρυθμό επιβράδυνσης, επιβραδύνοντας το αυτοκίνητο πιο ομαλά. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, η μηχανική προσαρμογή του ρυθμού επιβράδυνσης είναι προσωρινή, και ακυρώνεται αυτόματα στην οδήγηση με σταθερή ταχύτητα ή κατά την επιτάχυνση.

Advertisement

Στο Sport mode του CR-V e:HEV, η μηχανική προσαρμογή του ρυθμού επιβράδυνσης παραμένει, μέχρις ότου ακυρωθεί από τον οδηγό. Με αυτό τον τρόπο ο τελευταίος έχει πάντα τον απόλυτο έλεγχο.

Το CR-V e:HEV βασίζεται στο πιο εξελιγμένο πλαίσιο της Honda που προφέρει εξαιρετικά αθόρυβη λειτουργία και μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με υψηλό επίπεδο άνεσης. Η ελαφριά και άκαμπτη δομή ωφελείται από το χαμηλό κέντρο βάρους, με προηγμένα συστήματα εμπρός και πίσω ανάρτησης, τεχνολογίες ελέγχου, και σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού.

Advertisement

Η τεχνολογία τετρακίνησης της Honda ‘Real Time AWD with Intelligent Control System σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, χαρίζει στο CR-V e:HEV γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους. Το αμάξωμα αποτελείται από ελαφρά, υψηλής αντοχής υλικά, που διαμορφώνουν μία εξαιρετικά άκαμπτη και χαμηλής αδράνειας πλατφόρμα.

Στα πρώτα στάδια εξέλιξης της τρέχουσας πλατφόρμας του CR-V, η Honda ενσωμάτωσε στη σχεδίαση ατσάλι υπερυψηλής αντοχής διαμορφωμένο εν θερμώ, αυξάνοντας την αντοχή και μειώνοντας το συνολικό βάρος του αμαξώματος. Ότι καλύτερο δηλαδή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Honda CR-V e:HEV ΑWD: Καλοκαίρι αλά… υβριδικά
Νέο Honda CR-V: Στο δρόμο που χάραξε το καινούργιο Civic
Honda CR-V e:HEV: Πρόταση κορυφής στα υβριδικά SUV