Live Κίνηση
Περισσότερα
HONDA-2022

Honda Civic e:HEV: Mειώνει την κατανάλωση, αυξάνει την απόδοση

Ελλάδα 11:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda Civic e:HEV: Mειώνει την κατανάλωση, αυξάνει την απόδοση

HONDA-2022

Honda Civic e:HEV: Mειώνει την κατανάλωση, αυξάνει την απόδοση

HONDA-2022

Στο νέο Honda Civic e:HEV η νέα μονάδα ελέγχου επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση και εκφόρτιση, συνεισφέροντας σε περαιτέρω αύξηση κατά 12% στην απόδοση έναντι προηγούμενων εφαρμογών της τεχνολογίας e:HEV.

Advertisement
Advertisement

Αυτή η αύξηση στην ενεργειακή πυκνότητα και την απόδοση της PCU αυξάνει την ηλεκτρική ισχύ, επιτρέποντας στη μονάδα EV να αναλαμβάνει περισσότερο φορτίο.

Καθώς η διαχείρισή της πραγματοποιείται από μία νέα καλωδίωση αλουμινίου υψηλής τάσης, επιτυγχάνεται μείωση βάρους 40% συγκριτικά με μία συμβατική καλωδίωση χαλκού.

Advertisement
Advertisement

Το προηγμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης εναλλάσσεται ομαλά μεταξύ ηλεκτρικής (EV), υβριδικής και λειτουργίας θερμικού κινητήρα χωρίς παρέμβαση από τον οδηγό.

Τέσσερα προφίλ οδήγησης – Eco, Normal, Sport και ένα νέο Individual – μπορούν να επιλέγονται από τον οδηγό ώστε να προσαρμόζουν την απόκριση του οχήματος στους τομείς των συστημάτων μετάδοσης της κίνησης και διεύθυνσης και απεικόνισης.

Αυτή η συναρπαστική ευελιξία υποστηρίζεται με εξαιρετικά επίπεδα αθόρυβης λειτουργίας, καθώς έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην εξάλειψη ανεπιθύμητων θορύβων και κραδασμών.

Advertisement

Ένας δευτερεύων άξονας εξισορρόπησης και ο στροφαλοφόρος άξονας υψηλής ακαμψίας στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, εξασφαλίζουν ομαλή λειτουργία, ενώ ο ανεπιθύμητος θόρυβος από τον κινητήρα αντισταθμίζεται με την εφαρμογή πρόσθετων μέτρων ηχομόνωσης στην πολλαπλή εισαγωγή και το κάλυμμα του κινητήρα.

Advertisement

Πλέον αυτών, η έξυπνη χρήση του Active Noise Control (ANC) περιορίζει περαιτέρω τους όποιους θορύβους θα μπορούσαν να εισέλθουν στην καμπίνα, ενώ το Active Sound Control (ASC) ενισχύει τη σπορ χροιά της μονάδας εσωτερικής καύσης.

Την εξαιρετική απόδοση ισχύος συμπληρώνει ο σχεδιασμός του πλαισίου. Το Civic e:HEV έχει εξελιχθεί με ιδιαίτερη έμφαση στην απόκριση και πληροφόρηση του τιμονιού, ενισχύοντας την αίσθηση σύνδεσης του οδηγού με το αυτοκίνητο.

Advertisement

Η βελτιωμένη ευστάθεια στην ευθεία και σε δρόμους με ανωμαλίες επιτυγχάνεται χάρη στο μακρύτερο μεταξόνιο των 35 χλστ. και σε ένα φαρδύτερο πίσω μετατρόχιο 18 χλστ. σε σχέση με το αντίστοιχο του προηγούμενου μοντέλου.

Η σταθερότητα στις στροφές και η συνολική απόκριση στις εντολές του οδηγού έχουν βελτιωθεί περαιτέρω με την αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος και τη χρήση σφαιρικών συνδέσμων χαμηλής τριβής και νέων εμπρός αμορτισέρ. Ο συνδυασμός όλων αυτών ενισχύει τη δυναμική αίσθηση.

Για αύξηση της οδηγικής απόλαυσης και της απόκρισης μία νέα λογική ελέγχου με την ονομασία ‘winding control’, εξασφαλίζει ότι η λειτουργία του κινητήρα εσωτερικής καύσης διατηρείται όταν το όχημα στρίβει σε δρόμους με στροφές. Ως εκ τούτου, επιτυγχάνεται άμεση επιτάχυνση, προσφέροντας μία πραγματικά δυναμική αίσθηση κατά την επιτάχυνση.

Στον αυτοκινητόδρομο τέλος, η πρόσθετη ροπή και η ηλεκτρική ισχύς παρέχουν δυναμική επιτάχυνση στις προσπεράσεις με υψηλή ταχύτητα αλλά με μειωμένο θόρυβο περιστροφής του κινητήρα εσωτερικής καύσης, για πιο ξεκούραστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε το νέο Honda Civic e:HEV στην Ισπανία
Επίσημο: Το Honda Civic e:HEV για την Ευρώπη
Πώς θα μπορούσε να είναι ένα Honda Civic Type R Coupe; (+video)