Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

HONDA 2021-1

Ηonda Jazz e:HEV: Σημείο αναφοράς στην ασφάλεια των επιβατών

  • newsautoteam

Με το νέο Jazz e:HEV η Honda θέτει νέα στάνταρ σε ότι αφορά την ασφάλεια των επιβατών διαθέτοντας παράλληλα και ότι πιο σύγχρονο υπάρχει στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Η νέα γενιά του Honda Jazz συνεχίζει την μακρά πορεία του μοντέλου ως το πιο καινοτόμο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, διαθέτοντας τους μεγαλύτερους χώρους που μπορεί να βρει κανείς σε ένα μικρό αυτοκίνητο σε συνδυασμό με έξυπνες ιδέες πρακτικότητας αλλά και την κορυφαία ποιότητα που χαρακτηρίζει κάθε προϊόν της Ιαπωνικής εταιρίας. Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί μία ακόμα εξαιρετική επίδοση, αυτή που αφορά την παθητική ασφάλεια που εξασφαλίζει το νέο Honda Jazz στους επιβάτες του.

Χάρη στη νέα δομή του πλαισίου αλλά και στα πολλά συστήματα ασφαλείας, το νέο Honda Jazz e:Hybrid απέσπασε την μέγιστη βαθμολογία των πέντε αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του οργανισμού ΕuroNCAP. Και μάλιστα στις νέες και πολύ πιο αυστηρές διαδικασίες με πολύ πιο δύσκολες αξιολογήσεις. Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Honda Jazz κατάφερε να πάρει πολύ υψηλές βαθμολογίες στις επιμέρους δοκιμασίες, με 87% στην προστασία των επιβατών, 83% στην προστασία των παιδιών και 80% στην προστασία των πεζών, τιμές που βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας του και όχι μόνο.

Το Jazz διαθέτει προηγμένη νέα δομή αμαξώματος και περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και βοηθημάτων του οδηγού στο βασικό εξοπλισμό του. Αυτός ο συνδυασμός έξυπνα ενσωματωμένων χαρακτηριστικών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας ενισχύουν το κύρος του μοντέλου ως ενός από τα ασφαλέστερα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

Το νέο Honda Jazz e:Hybrid είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που διαθέτει μεσαίο αερόσακο ανάμεσα στα δύο εμπρός καθίσματα. Είναι επίσης το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας του που διαθέτει αυτή την δυνατότητα. Ο αερόσακος αυτός είναι ενσωματωμένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και σε περίπτωση σύγκρουσης αναπτύσσεται ανάμεσα στους δύο εμπρός επιβάτες, περιορίζοντας με αυτόν τον τρόπο το ενδεχόμενο να έρθουν σε επαφή μεταξύ τους και να υπάρξει τραυματισμός.

Η ακριβής τοποθέτηση του αερόσακου επιτυγχάνεται με τρεις ιμάντες, ώστε να παρέχει μέγιστη προστασία κατά την ενεργοποίησή του, αγκαλιάζοντας τον οδηγό. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα μηχανικών της Honda διαμόρφωσε τη μονάδα του αερόσακου ώστε να χωρά στο πάνω μαξιλάρι του νέου καθίσματος του οδηγού.

Ο νέος αερόσακος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα συνεργάζεται με δύο ακόμα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης: Τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας για οδηγό και συνοδηγό που τους συγκρατούν στη θέση τους και το ψηλότερα τοποθετημένο κεντρικό υποβραχιόνιο. Με τη νέα μέθοδο, ο τραυματισμός του κεφαλιού μπορεί να μειωθεί θεαματικά τόσο για τον επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης όσο και για εκείνον που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά.

Ο αερόσακος αυτός είναι ένα από τους δέκα με τους οποίους εφοδιάζεται το Jazz e:HEV. Υπάρχει επίσης το Σύστημα Αερόσακου i-side για τα πίσω καθίσματα, με έναν αερόσακο ο οποίος είναι τοποθετημένος στις πίσω πόρτες και ενεργοποιείται για την πλευρική προστασία των επιβατών από την πρόσκρουση στις θύρες ή την κολόνα C. Χάρη δε και στις συμπαγείς του διαστάσεις, δεν επηρεάζει την λειτουργικότητα των Magic Seats και των μεγάλων δυνατοτήτων που αυτά παρέχουν για εναλλακτική διαμόρφωση του πίσω μέρους της καμπίνας σε περίπτωση μεταφοράς μεγάλων σε όγκο αντικειμένων.

Τα συστήματα παθητικής ασφάλειας του νέου Jazz συμπληρώνονται από τις κορυφαίες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδήγησης Honda SENSING, μεταξύ των οποίων μία βελτιωμένη, πιο ευρυγώνια και υψηλότερης ευκρίνειας κάμερα. Αυτή αντικαθιστά την κάμερα πολλαπλών χρήσεων και τη λειτουργία αισθητήρα της προηγούμενης γενιάς Jazz και αναγνωρίζει περισσότερα χαρακτηριστικά οδοστρώματος και κυκλοφορίας. Το πακέτο τεχνολογιών Honda SENSING, που συνοδεύει ως βασικός εξοπλισμός όλα τα μοντέλα Honda, περιλαμβάνει Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist System (Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας) και Road Departure Mitigation (Σύστημα Αποφυγής Παρέκκλισης Λωρίδας Κυκλοφορίας) μεταξύ άλλων.

Για την σχεδίαση του πλαισίου οι μηχανικοί της Honda έλαβαν υπ όψη όλες τις τελευταίες εξελίξεις στα σύγχρονα αυτοκίνητα μεγαλύτερων κατηγοριών, δημιουργώντας μία νέα δομή την οποία ονομάζουν Advanced Compatibility Engineering (ACE). Πρόκειται για μία ιδιαίτερα πρωτοποριακή προσέγγιση στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, καθώς προβλέπει σε περίπτωση σύγκρουσης οι δυνάμεις να διαχέονται ομοιόμορφα σε όλο το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, έτσι ώστε να μειώνεται η ενέργεια που προκύπτει από την σύγκρουση και να μένει όσο το δυνατόν περισσότερο ανεπηρέαστος ο ζωτικός χώρος των επιβατών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Νέο Honda Jazz e:HEV
Δοκιμή: Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV
Το Honda Jazz γίνεται Off-Roader (+video)

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto