Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

HONDA 2021-1

Honda e: Πρωτοποριακή σχεδίαση, κορυφαία ηλεκτρική τεχνολογία

  • newsautoteam

Με το μικρό ηλεκτρικό Honda e η ιαπωνική εταιρία δείχνει όχι μόνο ότι έχει πιάσει το σφυγμό της νέας εποχής αλλά και ότι έχει όλα τα φόντα να αποτελέσει μία από τις κυρίαρχες δυνάμεις, τόσο σε ότι αφορά τον σχεδιασμό όσο και σε ό,τι έχει να κάνει με την ηλεκτρική τεχνογνωσία.

Από τότε που ξεκίνησε την κατασκευή αυτοκινήτων η Honda, πιστή στο πάντα ανήσυχο και δημιουργικό πνεύμα του ιδρυτή της, είχε μία διαφορετική προσέγγιση στα πράγματα από όλες τις εταιρίες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Μία ολιστική προσέγγιση στην σχεδίαση και την κατασκευή ενός αυτοκινήτου, όπου η πρακτικότητα, η ποιότητα κατασκευής, η παροιμιώδης αντοχή στο χρόνο αλλά και η τεχνολογική πρωτοπορία ήταν οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους η Honda κατάφερε να δημιουργήσει την φήμη ενός ιδιαίτερου και μοναδικού κατασκευαστή.

Το πνεύμα αυτής της φιλοσοφίας γίνεται ακόμα πιο εμφανές στις μέρες μας, όπου η ηλεκτροκίνηση έρχεται να αλλάξει όλα όσα γνωρίζουμε για τα αυτοκίνητα και τον τρόπο των μετακινήσεών μας. Και το Honda e είναι το καλύτερο παράδειγμα για το πως μία εταιρία με τόσο μεγάλη παράδοση σε καινοτομίες και μοναδικές τεχνολογικές επιλογές μπορεί να έχει εξέχουσα θέση στις εξελίξεις στην εποχή των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων. Μικρό σε μέγεθος αλλά πολύ μεγάλο σε ιδέες και τεχνολογία, το Honda e καθορίζει την σημερινή εποχή των ηλεκτρικών μοντέλων, όντας ένα αυτοκίνητο άκρως ξεχωριστό σε σχεδίαση και γεμάτο έμπνευση και μοντέρνες τεχνολογικές ιδέες.

Η πρωτοποριακή αντίληψη της Honda γίνεται άμεσα εμφανής από την πρωτότυπο όσο και άκρως ελκυστική σχεδίαση του αμαξώματος. Ένα αυτοκίνητο που άνετα θα μπορούσε να φιλοξενείται ως μελλοντικό πρωτότυπο στις εκθέσεις αυτοκινήτου ανά τον κόσμο βρίσκεται και κυκλοφορεί ήδη στους δημόσιους δρόμους, τραβώντας τα βλέμματα παντού και κερδίζοντας τις εντυπώσεις.

Η Honda εξέλιξε τα βασικά χαρακτηριστικά του DNA των μικρών της μοντέλων, με απλές καθαρές γραμμές που εκτείνονται από το καπό μέχρι το πανοραμικό παρμπρίζ και τις κολόνες Α ενώ η απουσία πλαισίων παραθύρων τονίζει το μοντέρνο, καθαρό προφίλ του αμαξώματος. Η απουσία λαβών στις πόρτες είναι ένα ακόμα σχεδιαστικό highlight, οι οποίες ενεργοποιούνται είτε όταν πλησιάζει ο οδηγός με το τηλεχειριστήριο είτε τις ενεργοποιεί με το ψηφιακό κλειδί μέσω της εφαρμογής για smartphone My Honda+. Τ

α στρογγυλά φώτα που θυμίζουν αρκετά τις κλασικές επιλογές παλαιότερων εποχών με ένα έντονο μοντέρνο ρετρό στοιχείο είναι ιδιαίτερα λειτουργικά, καθώς η τεχνολογία η οποία διαθέτουν τους επιτρέπει να αλλάζουν πολλαπλές λειτουργίες φωτισμού (προβολείς, φλας, φρένα) μέσω των δακτυλίων LED.

Οι ζάντες αλουμινίου είναι 16 και 17 ιντσών με αρκετά μίνιμαλ σχεδίαση ενώ η ζάντα των 17 ιντσών έχει μία μοναδική διχρωμία που δημιουργεί ακόμα πιο θετική εντύπωση για το αυτοκίνητο. Η θύρα φόρτισης του αυτοκινήτου είναι κεντρικά τοποθετημένη πάνω στο καπό για ευκολία σύνδεσης με τον φορτιστή και από τις δύο πλευρές του οχήματος. Το κάλυμμά της κατασκευάζεται από κρύσταλλο υψηλής αντοχής ενώ το άνοιγμα ελέγχεται με τηλεχειρισμό και διαθέτει φωτισμό LED ο οποίος αλλάζει σύμφωνα με την κατάσταση της φόρτισης.

Η απλή και μινιμαλιστική εικόνα του αμαξώματος συνεχίζεται και στην άνετη και φωτεινή καμπίνα στην οποία έχουν χρησιμοποιηθεί μοντέρνα και κομψά στην όψη υλικά, τα οποία δημιουργούν ένα ζεστό και οικείο περιβάλλον. Χάρη στο μεγάλο μεταξόνιο, οι χώροι για τους επιβάτες είναι αντίστοιχοι αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας ενώ τα μεγάλα άνοιγμα τα των θυρών επιτρέπουν την εύκολη πρόσβαση τους μέσα στο σαλόνι. Τα πίσω καθίσματα παρέχουν στους συνεπιβάτες σας εξαιρετικό χώρο για τα πόδια και αναδιπλώνονται επίπεδα για να προσφέρουν επιπρόσθετο χώρο φόρτωσης.

Το άνετο, τετραθέσιο εσωτερικό δίνει την αίσθηση ενός σαλονιού κάτι στο οποίο συντελεί η υφασμάτινη επένδυση τύπου mélange και άλλα μαλακά υλικά σε χαλαρωτικές, μοντέρνες αποχρώσεις. Η επένδυση από συνθετικό ξύλο δημιουργεί ένα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον που αποπνέει μία αίσθηση πολυτέλειας σε εμφάνιση και υφή. Ο εσωτερικός φωτισμός είναι ιδιαίτερα προσεγμένος με διακριτικά LED στην οροφή πάνω από τα κεφάλια των επιβατών δημιουργώντας την αίσθηση στους επιβάτες ότι βρίσκονται στο σαλόνι τους. Υπάρχουν πολλές θύρες σύνδεσης κάτω από την κεντρική κονσόλα για φόρτιση συσκευών, μεταξύ των οποίων HDMI, παροχή ρεύματος 12V DC και 230V AC, και ακόμα διατίθενται δύο θύρες USB για τους εμπρός επιβάτες και επιπλέον ακόμα δύο για τους πίσω.

Το απόλυτο highlight του αυτοκινήτου και εκεί που κερδίζει κατά κράτος τις εντυπώσεις είναι το μοναδικό ψηφιακό του περιβάλλον με τις οθόνες να καλύπτουν από άκρες σε άκρη όλο το ταμπλό. Στις οθόνες αυτές προβάλλονται όλες οι κλασικές πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός καθώς και τα δεδομένα του συστήματος infotainment. Οι οθόνες αυτές έχουν δεκάδες δυνατότητες παραμετροποίησης και προσαρμογής στις ανάγκες του οδηγού και του συνεπιβάτη, έτσι ώστε να δημιουργήσει το δικό του περιβάλλον άνεσης και ξεκούραστης οδήγησης.

Πρόκειται για ότι πιο σύγχρονο και εντυπωσιακό υπάρχει αυτή την στιγμή σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, και μάλιστα με υψηλά επίπεδα λειτουργικότητας, καθώς εξασφαλίζει μοναδική ευκολία στην επαφή με τον οδηγό ενώ δεν λείπουν και οι φυσικοί διακόπτες για βασικές λειτουργίες έτσι ώστε να γίνεται πολύ πιο εύκολη η καθημερινότητά του.

Από τα εντυπωσιακά όσο και πρακτικά στοιχεία ξεχωρίζουν οι δύο πλευρικές κάμερες που έχουν αντικαταστήσει τους καθρέπτες προβάλλοντας την εικόνα σε οθόνες των έξι ιντσών στις δύο άκρες του ταμπλό, καθώς και το Centre Camera Mirror System μπορεί να μεταδώσει την εικόνα από την πίσω κάμερα στην οθόνη του κεντρικού καθρέπτη, κάτι που αυξάνει τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης, κυρίως εάν το πίσω πεδίο ορατότητας του οδηγού καλύπτεται από επιβάτες ή φορτία.

Το Honda e χρησιμοποιεί σύγχρονες και αποδεδειγμένα αξιόπιστες επιλογές για την ηλεκτροκίνηση. Η έκδοση Honda e Advance αποδίδει έως 154 PS και εντυπωσιακή ροπή 315Nm – αρκετή για να επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100km/h σε 8,3 δευτερόλεπτα. Η βασική έκδοση 136 PS (100kW) του Honda e, με την ίδια απόδοση ροπής, επιταχύνει στα 100km/h σε 9,0 δευτερόλεπτα.

Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 35,5 kWh προσφέρει έως 222 km (WLTP) στη βασική έκδοση Honda e. Οι χρόνοι φόρτισης ποικίλλουν ανάλογα με τον τύπο του φορτιστή που χρησιμοποιείτε, με την χρήση φορτιστή DC να απαιτεί λιγότερο από 31 λεπτά για να γεμίσει την μπαταρία μέχρι το 80% της χωρητικότητάς της.

Πέρα από το προηγμένο ηλεκτρικό του υπόβαθρο και την μοντέρνα σχεδίαση, το Honda e είναι εξοπλισμένο με όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες και τα ηλεκτρονικά συστήματα για την ασφάλεια και την υποβοήθηση της οδήγησης. Μεταξύ άλλων παρέχεται το Σύστημα Αυτόματης Πέδησης Μετριασμού Σύγκρουσης (COLLISION MITIGATION BRAKING SYSTEM), το Σύστημα Αποφυγής Παρέκκλισης Λωρίδας (ROAD DEPARTURE MITIGATION SYSTEM), το Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (TRAFFIC SIGN RECOGNITION SYSTEM), το Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (LANE KEEPING ASSIST SYSTEM), ο Έξυπνος περιοριστής ταχύτητας (INTELLIGENT SPEED LIMITER) κ.ά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Video: Honda e – Το ιδανικό ηλεκτρικό city car
Honda e: Νικητής στα 2021 World Car Awards (+video)
Δοκιμή: Honda e 154 PS

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto