Live Κίνηση
Περισσότερα
HONDA 2021-1

Honda CR-V e:HEV: Premium χαρακτηριστικά ποιότητας για κορυφαία οδηγική εμπειρία

Ελλάδα 13:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Honda CR-V e:HEV: Premium χαρακτηριστικά ποιότητας για κορυφαία οδηγική εμπειρία

HONDA 2021-1

Honda CR-V e:HEV: Premium χαρακτηριστικά ποιότητας για κορυφαία οδηγική εμπειρία

HONDA 2021-1

Με το νέο CR-V e:HEV η Honda δημιουργεί ένα μοναδικό συνδυασμό premium αίσθησης σε ποιότητα και οδηγική απόλαυση, σε ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει για την ποιότητα και την αθόρυβη λειτουργία του και την κορυφαία άνεση που εξασφαλίζει στους επιβάτες του.

Advertisement
Advertisement

Όντας από τους πρωτοπόρους στην εξάπλωση και την κυριαρχία των SUV η Honda διατηρεί με το νέο CR-V τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην κατηγορία, με ένα αυτοκίνητο που έχει αποδειχτεί διαχρονικά ώς ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά και πιο επιτυχημένα σε όλες τις αγορές του κόσμου. Στην πιο πρόσφατη γενιά του, ενσωματώνει ένα νέο και ιδιαίτερα εξελιγμένο υβριδικό σύστημα, με το οποίο διατίθεται αποκλειστικά στις αγορές της Ευρώπης, αποτελώντας ένα ακόμα σκαλοπάτι στον ηλεκτρικό μετασχηματισμό της Honda που θα ολοκληρωθεί στα μέσα της δεκαετίας.

Το CR-V e:HEV υιοθετεί την πολύ αποδοτική, προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda, που λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο CR-V το 2019. Η τεχνολογία Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) συνδυάζει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson, καινοτόμο κιβώτιο και τρία ευφυή προγράμματα οδήγησης (driving modes), προσφέροντας κορυφαία επίπεδα αθόρυβης και αποδοτικής λειτουργίας. Διατίθεται σε προσθιοκίνητες (FWD) και τετρακίνητες (AWD) εκδόσεις.

Advertisement
Advertisement

Πέρα όμως από το καινοτόμο υβριδικό σύστημα, το νέο CRV e:HEV διαθέτει την αύρα ενός premium αυτοκινήτου σε κάθε του έκφανση, είτε αυτό αφορά την σχεδίασή του και την γενικότερη παρουσία του στον δρόμο είτε σε ότι έχει να κάνει με την ποιότητα κατασκευής αλλά και τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που το συνοδεύουν. Παράλληλα διατηρεί την κορυφαία θέση στην κατηγορία του σε ότι αφορά την αξιοποίηση του εσωτερικού χώρου, προσφέροντας άπλετη ευρυχωρία για πέντε επιβάτες και έναν μεγάλο και εύκολα αξιοποιήσιμο χώρο αποσκευών.

Τα προηγμένα υλικά που χρησιμοποίησε η Honda για την κατασκευή του αμαξώματος δημιουργούν ένα πιο ελαφρύ και άκαμπτο πλαίσιο, το οποίο έχει σημαντικά χαμηλά επίπεδα NVH, δηλαδή μειωμένους θορύβους, κραδασμούς και τριγμούς. Για την συναρμολόγηση του αμαξώματος χρησιμοποιείται μία πρωτοποριακή τεχνική, καθώς το εσωτερικό πλαίσιο συναρμολογείται πρώτο, ακολουθούμενο από το εξωτερικό πλαίσιο και μετά προστίθενται οι σύνδεσμοι. Η νέα τεχνολογία παραγωγής συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στη συνολική ακαμψία του αμαξώματος.

Advertisement

Χάρη στην χρήση αυξημένων ποσοτήτων ηχομονωτικών υλικών, ο θόρυβος που φθάνει στο εσωτερικό του νέου CRV είναι ιδιαίτερα περιορισμένος, δημιουργώντας ένα premium περιβάλλον οδήγησης για άνετες και ποιοτικές μετακινήσεις. Το Active Noise Cancellation (ANC) μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων στην καμπίνα και παράλληλα ελαχιστοποιεί τη διείσδυση του θορύβου του κινητήρα. Το ANC, που προσφέρεται στάνταρ με όλες τις εκδόσεις, χρησιμοποιεί δύο μικρόφωνα που παρακολουθούν θορύβους από τον κινητήρα, και στη συνέχεια δημιουργεί συγχρονισμένα ηχητικά σήματα αντίθετης φάσης για την καταστολή τους. Το σύστημα λειτουργεί όποτε το όχημα κινείται, ανεξάρτητα εάν το ηχοσύστημα είναι ενεργοποιημένο ή όχι.

Ο θόρυβος από το κινητήρα μειώνεται περαιτέρω με ειδικές εμπρός, πλαϊνές και πίσω τσιμούχες στο καπό, ένα μονωτικό πάνελ καπό, μία ποδιά κινητήρα και ειδικό μονωτικό υλικό στο ταμπλό. Στην καμπίνα, μία ειδική, μονοκόμματη μοκέτα βελτιώνει τη μόνωση από εξωτερικούς θορύβους. Στρατηγικά τοποθετημένα υλικά στεγανοποίησης αμαξώματος και ακουστικά διαχωριστικά μέσα στις κολόνες A, B και C, και το παρμπρίζ που δεν εξέχει, συμβάλλουν στο αθόρυβο χαρακτήρα της καμπίνας.

Advertisement

Τα διαχωριστικά στις κολόνες μειώνουν τη μεταφορά θορύβου από το πάτωμα στην καμπίνα, ενώ οι τριπλές χυτές τσιμούχες 360 μοιρών στις πόρτες μειώνουν το θόρυβο του αέρα και βελτιώνουν την ηχομόνωση. Κάθε πλαϊνό παράθυρο έχει επίσης τσιμούχες στις εμπρός και πίσω γωνίες που σφραγίζουν τους αρμούς μεταξύ αμαξώματος και κρυστάλλου και περιορίζουν τη διείσδυση του θορύβου. Τα πάνελ αμαξώματος του CR-V είναι διαμορφωμένα για μείωση του ‘βουητού’. Ακουστικές ποδιές και μονώσεις στους εμπρός και πίσω θόλους των τροχών, καθώς και στο πάτωμα της καμπίνας και του χώρου αποσκευών, μειώνουν περαιτέρω τους θορύβους και κραδασμούς

Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί η προηγμένη τεχνολογία των αναρτήσεων που σε συνδυασμό με την ακαμψία του αμαξώματος δημιουργούν μία κορυφαία σε αίσθηση οδηγική εμπειρία. Η οδηγική άνεση είναι εξαιρετική, χάρη σε ένα έξυπνο μηχανικό σετάρισμα και στην ενσωμάτωση προηγμένων τεχνολογιών που βελτιώνουν την ποιότητα κύλισης.

Advertisement

Η πλατφόρμα προσφέρει τη βάση για τη συναρπαστική δυναμική συμπεριφορά του CR-V. Μπροστά, η ανάρτηση με γόνατα MacPherson και κάτω βραχίονες προσφέρει υψηλή πλευρική ακαμψία για γραμμική απόκριση, και χαμηλή διαμήκη ακαμψία για βελτιστοποιημένη απορρόφηση των κραδασμών. Το σύστημα διεύθυνσης – κρεμαγιέρα με δύο πινιόν και μεταβλητή, ηλεκτρική υποβοήθηση, που υιοθετεί και το Honda Civic – είναι ειδικά ρυθμισμένο για το CR-V, και με τις βελτιώσεις που προβλέπονται για τα Ευρωπαϊκά μοντέλα. Το σύστημα δύο πινιόν προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση με άμεση απόκριση που βελτιώνει τη γραμμικότητα, την ομαλή λειτουργία και την ακρίβεια.

Η μεταφορά κραδασμών στο τιμόνι έχει ελαχιστοποιηθεί χάρη στην αύξηση της διαμέτρου της κολόνας του τιμονιού στα 30 mm – 36% μεγαλύτερη από του προ του 2019 CR-V – και την τοποθέτηση του ελαφρού ηλεκτρικού μοτέρ υποβοήθησης στην κρεμαγιέρα δύο πινιόν αντί της συμβατικής θέσης στην κολόνα του τιμονιού. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη βελτιωμένη ευελιξία με χαμηλές ταχύτητες.

Η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων προσφέρει αυξημένη γεωμετρική ευστάθεια για προβλέψιμη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, ανώτερη οδηγική άνεση και πιο γραμμική συμπεριφορά σε συνδυασμό με τη ρύθμιση του EPS. Μία ισχυρή πίσω αντιστρεπτική δοκός βελτιώνει τις εισόδους στις στροφές και μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ η πλευστή δομή του υποπλαισίου που εδράζεται σε σαϊλεντμπλόκ βελτιώνει τη μόνωση των θορύβων σε σχέση με την τρίτη γενιά CR-V.

Υδραυλικά σαϊλεντμπλόκ τοποθετούνται μπροστά και πίσω, με αποτέλεσμα ανώτερη απόσβεση και βελτιωμένο έλεγχο των κραδασμών του πλαισίου. Το σύστημα φρένων αποτελείται από δίσκους 320 mm μπροστά και 310 mm πίσω, ενώ η προσθήκη ενός ηλεκτρικού σερβόφρενου (EBB) βελτιώνει την αποτελεσματικότητα πέδησης. Το EBB ρυθμίζει την ισχύ πέδησης στην ταχύτητα του οχήματος και τις εντολές του οδηγού, και μπορεί να πετύχει ανώτερη υδραυλική πίεση ταχύτερα και με λιγότερη προσπάθεια στο πεντάλ σε όλες τις συνθήκες φρεναρίσματος συγκριτικά με ένα συμβατικό σύστημα.

Το Agile Handling Assist (AHA) της Honda τοποθετήθηκε στο CR-V για πρώτη φορά το 2018 και εξακολουθεί να προφέρεται με το νέο μοντέλο. Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας είναι ειδικά ρυθμισμένο για την Ευρωπαϊκή αγορά σύμφωνα με την κατάσταση των δρόμων και το στυλ οδήγησης. Προσφέρει έξυπνη, διακριτική παρέμβαση για μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο ομαλή, πιο προβλέψιμη συμπεριφορά στις χαμηλές και υψηλές ταχύτητες και σε αργούς ή γρήγορους ελιγμούς διεύθυνσης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Video: Το Honda CR-V Hybrid κυκλοφορεί και αμιγώς… ηλεκτρικά
Δοκιμή: Honda CR-V e:HEV AWD
Στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V e:HEV (+τιμές)