Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Θα κρατήσει η Ferrari το Raikkonen;

Ελλάδα 3:17
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Θα κρατήσει η Ferrari το Raikkonen;

FORMULA 1

Θα κρατήσει η Ferrari το Raikkonen;

FORMULA 1

Παραδοσιακά οι Ιταλοί επιλέγουν να κάνουν τις όποιες ανακοινώσεις για το δίδυμο πιλότων τους, στο Ιταλικό GP, στη θρυλική Μόντσα που είναι φέτος προγραμματισμένη σε ένα μήνα ακριβώς στις 6/9.

Advertisement
Advertisement

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Πλην ελαχίστων εξαιρέσεων όπως το σήριαλ με τον Alonso πέρυσι που μας πήγε λίγο παραπέρα στη Μόντσα γίνεται γνωστό ποιοι θα οδηγούν για τη Ferrari τη νέα χρονιά.
Η παραμονή του Vettel είναι δεδομένη, ο Γερμανός έχει 3ετές συμβόλαιο με την Ιταλική ομάδα και σε κάθε αγώνα δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Μετά τα 10 πρώτα GP έχει ανέβει 7 φορές στο βάθρο τις 2 εξ αυτών στο μεσαίο σκαλί και βρίσκεται σε απόσταση βολής από την κορυφή απέχοντας  42 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Lewis Hamilton ενώ απομένουν 225 να μοιραστούν σε 9 αγώνες.

Στον αντίποδα ο Raikkonen έχει ανέβει μόνο μια φορά στο βάθρο, στο Μπαχρέιν, είναι η μοναδική φορά στα 29 GP που έχει αγωνιστεί με τη Ferrari από πέρυσι που επέστρεψε. Η συγκομιδή βαθμών του είναι μέτρια όπως και οι επιδόσεις του στις κατατακτήριες δοκιμές όπου τις περισσότερες φορές (8) είναι πιο αργός από το Vettel.

Advertisement
Advertisement

Λογικό είναι ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Maurizio Arrivabene αλλά και το επιτελείο της Ιταλικής εταιρείας να προβληματίζεται για το αν πρέπει να διατηρήσουν στο ρόστερ τους τον 35χρονο Φινλανδό, που είναι ο τελευταίος πρωταθλητής για λογαριασμό της Ferrari το 2007.

Το συμβόλαιο του Raikkonen τελειώνει στο τέλος της χρονιάς αλλά η ομάδα έχει τη δυνατότητα της επέκτασης για έναν ακόμη χρόνο. Ας κάνουμε ένα διαχωρισμό στο αθλητικό κομμάτι αλλά και το επικοινωνιακό/εμπορικό. Όσον αφορά στο δεύτερο τομέα σίγουρα η Ferrari δεν μπορεί ν’ αντικαταστήσει το Raikkonen εύκολα. Ο Φινλανδός έχει βελτιωθεί επικοινωνιακά ενώ εμπορικά είναι αναμφισβήτητα το Νο 1 της ομάδας και μαζί με το Hamilton τα κορυφαία ονόματα στη F1.

Αθλητικά τώρα υστερεί διότι δε δουλεύει όσο θα έπρεπε και όχι γιατί έχει χάσει την ταχύτητά του. Επίσης είναι και άτυχος, αυτό τον κατατρέχει σ’ όλη του την καριέρα. Ο Vettel είναι βέβαιο πως προτιμάει να έχει και του χρόνου το Raikkonen στην άλλη Ferrari, πρώτον γιατί τα βρίσκουν μεταξύ τους και δεύτερον γιατί τον “έχει”. Ο Raikkonen φέτος έχει κάνει αρκετά λάθη σε δοκιμές και αγώνα. Στις δοκιμές δυο φορές σε Μαλαισία και Αυστρία έχει μείνει εκτός Q2 υπό μεικτές συνθήκες στον Καναδά έκανε πάλι τετακέ στο πέταλο στη Βρετανία βιάστηκε να βάλει ενδιάμεσα ελαστικά και άλλα πολλά.

Advertisement

Στην Ιταλική ομάδα ορθώς κοιτούν προς το Ricciardo, το Bottas αλλά και το Hulkenberg. Ο πρώτος συγκεντρώνει τις καλύτερες πιθανότητες καθώς είναι ο πιο ολοκληρωμένος εκ των τριών. Ο Bottas έχει ένα θέμα με τη μέση, ο Hulk είναι ψηλός και αυτό δεν αρέσει στους αεροδυναμιστές.

Advertisement

Προσωπική μας άποψη είναι πως η Ferrari πρέπει να εμπιστευτεί το Hulkenberg παρότι επικοινωνιακά δε χρειάζεται δυο Γερμανούς στην ομάδα. Σίγουρα ο Ricciardo αν μείνει ελεύθερος είναι εξαιρετική περίπτωση, ο Bottas παραμένει ερωτηματικό για το πως θα αποδώσει σε κορυφαία ομάδα. Το λάθος που έκανε ο Montezemolo αφήνοντας το Hulkenberg για το Raikkonen στις αρχές του 2013 ήρθε ο καιρός να διορθωθεί κατά την άποψή μας.