Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

Τελικά τι πλεονέκτημα χαρίζει το σύστημα DAS;

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Ενώ η ώρα της πρεμιέρας του παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 πλησιάζει, δύο είναι τα βασικά θέματα συζήτησης: η απειλή του κορωναϊού και το σύστημα DAS.

Ο λόγος για την πρωτοποριακή ιδέα της πρωταθλήτριας Mercedes-AMG με την οποία φιλοδοξεί να κάνει κίνηση-ματ στον ανταγωνισμό! Πως λειτουργεί το εν λόγω σύστημα; Ο οδηγός μετακινεί εμπρός/πίσω το τιμόνι στην ευθεία, με την κίνηση αυτή να αλλάζει ταυτόχρονα τη γωνία σύγκλισης των εμπρός τροχών. Λύση που επηρεάζει την κατανομή θερμότητας στα ελαστικά.

Τι κάνει λοιπόν ο ανταγωνισμός; Η Racing Point ξεκαθάρισε πως απαιτούνται πάνω από έξι μήνες για να υιοθετηθεί πλήρως ένα τέτοιο σύστημα στο μονοθέσιό της, η McLaren τόνισε πως θα επικεντρωθεί σε άλλους τομείς αφού άλλωστε έχει ήδη απαγορευτεί ενόψει 2021 ενώ η Ferrari αποκάλυψε πως είχε εξετάσει στο παρελθόν τη συγκεκριμένη λύση.

Είναι όμως το προβάδισμα που δίνει μικρό ή μεγάλο; Οι εκτιμήσεις έχουν μεγάλη απόκλιση αφού άλλοι μιλούν για ελάχιστο πλεονέκτημα, άλλοι ακόμα και για άνω του ενός δευτερολέπτου στο γύρο! Ο επικεφαλής αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Mercedes, Toto Wolff, δίνει την απάντηση.

«Δεν θέλουμε ακόμα να αποκαλύψουμε πολλά σχετικά με αυτό αλλά όποιος πιστεύει πως μας δίνει δύο δευτερόλεπτα στο γύρο, κάνει λάθος. Είναι μία από τις πολλές καινοτομίες στο νέο μας μονοθέσιο και είναι το συνολικό πακέτο που κάνει τη διαφορά», είπε ο Αυστριακός στην εφημερίδα Bild am Sonntag.

Διαβάστε επίσης:
Θα αντιγράψει η Ferrari το DAS;
Η McLaren δε θα αντιγράψει το DAS
Πόσο χρειάζεται ο ανταγωνισμός για να αντιγράψει το DAS;

Δημοφιλή στο Protothema.gr