Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

Τα ελαστικά έβαλαν… φωτιά στο Grand Prix Μ. Βρετανίας

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)
Hamilton-GB2020-i1000x600

Μπορεί το Grand Prix Μεγάλης Βρετανίας να εξελισσόταν… βαρετά, ωστόσο τα κλαταρισμένα ελαστικά στους τελευταίους γύρους, του χάρισαν δραματικό χαρακτήρα!

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton, κυριάρχησε στον αγώνα εκκινώντας από την pole. Ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής αντικαθιστώντας τη μέση γόμα με σκληρή στον 13ο γύρο, υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας. Το εμπρός αριστερά ελαστικό του κατέρρευσε στον τελευταίο γύρο, παραταύτα κατόρθωσε να κερδίσει στον αγώνα.

Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas και ο Carlos Sainz με τη McLaren είχαν επίσης θέμα με τα ελαστικά στον προτελευταίο και στον τελευταίο γύρο αντίστοιχα.

Ο Max Verstappen της Red Bull Racing τερμάτισε τελικά δεύτερος, αφού πραγματοποίησε μια δεύτερη αλλαγή, στο φινάλε. Εκεί έβαλε τη μαλακή γόμα και πήρε τον εξτρά βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Όπως τόνισε εκ των υστέρων ο επικεφαλής της αυστριακής ομάδας, Christian Horner, η επιλογή αλλαγής ελαστικών δεν έγινε με γνώμονα μόνο την κατάκτηση του επιπλέον βαθμού που δίνει ο ταχύτερος γύρος αλλά και για λόγους ασφαλείας αφού ήταν εξαιρετικά πιθανό ο Ολλανδός να πάθει ότι οι αντίπαλοί του!

Από την πλευρά του, ο επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola, είπε: «Αυτό που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι πως τα ελαστικά που ενεπλάκησαν σε αστοχία είχαν εξαντληθεί μετά από 40 γύρους αγώνα: παρότι κάποιοι εξ’ αυτών των γύρων ήταν πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας. Η εξέλιξη του αγώνα επηρεάστηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας, η δεύτερη εμφάνισή του, οδήγησε σχεδόν όλους στα pit. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ένα πολύ μεγάλο δεύτερο μέρος. Μετά από πλήρη ανάλυση θα είμαστε σε θέση να καταλάβουμε τι ακριβώς συνέβη. Προφανώς αυτή είναι μια πολύ σημαντική πληροφορία ενόψει του επόμενου αγώνα, εδώ, το Σαββατοκύριακο».

ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ
Σκληρή C1: Χρησιμοποιήθηκε απ’ όλους σχεδόν τους οδηγούς για το τελικό μέρος του αγώνα. Ο οδηγός της Racing Point, Nico Hulkenberg θα είχε εκκινήσει μ’ αυτή αλλά δεν μπόρεσε τελικά να φτάσει στην εκκίνηση.

MέσηC2: Οι τέσσερις πρώτοι εκκίνησαν μ’ αυτή τη γόμα και οι τρεις εξ’ αυτών ανέβηκαν στο βάθρο.

Μαλακή C3: Χρησιμοποιήθηκε μόνο από πέντε οδηγούς στην εκκίνηση, ενώ οι Verstappen καιBottasτην έβαλαν και στο τέλος του αγώνα.

Leclerc-GB20-pirelli-a1000x600

Διαβάστε επίσης:
Το F1 Vlog του GP Μ. Βρετανίας

H McLaren αναβίωσε μία θρυλική συνεργασία (video)

Ralf Schumacher: Ο Leclerc «σκότωσε» τον Vettel

Δημοφιλή στο Protothema.gr