Red Bull: Ψύχραιμη αντιμετώπιση!
FORMULA 1Red Bull: Ψύχραιμη αντιμετώπιση!
FORMULA 1Οι πρωταθλητές δεν ξεκίνησαν με το δεξί τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης. Η RB10 έχει μείνει επί τρεις μέρες καθηλωμένη στο γκαράζ της πίστας της Χερέθ και τα πράγματα δε φαίνεται ότι μπορεί ν’ αλλάξουν άμεσα.
ΤΩΝ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ/ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Όπως προκύπτει από τις αναλύσεις που γίνονται, η Αυστριακή ομάδα αντιμετωπίζει πολλά διαφορετικά προβλήματα. Το θέμα με τον αποθηκευτικό χώρο ενέργειας (Energy Store) της Renault επιλύθηκε με αλλαγές στην καλωδίωση. Όμως αυτό δημιούργησε μια σειρά από άλλα θέμα στο λογισμικό και στη συνδεσμολογία των ηλεκτροκινητήρων.
Εκτός αυτού όμως είναι σαφές πως η επιθετική σχεδίαση δια χειρός Adrian Newey της RB10 προκαλεί προβλήματα υπερθέρμανσης στα περιφερειακά συστήματα της μονάδας ισχύος.
Μιλώντας σχετικά χτες ο Daniel Ricciardo τόνισε: «Θα χρειαστεί να πάμε πίσω στο εργοστάσιο για να επιλύσουμε το θέμα. Όμως αυτό δε σημαίνει πως δεν προσπαθούμε να βρούμε μια γρήγορη λύση επιτόπου. Για σχεδόν 36 ώρες προσπαθούμε να βγάλουμε το μονοθέσιο στην πίστα. Δεν είμαστε βέβαιοι πλέον. Ο Νιούι επέστρεψε εσπευσμένα στο εργοστάσιο και το σχεδιαστήριό του για να βρει μια λύση. Είναι σίγουρο πως θα βρει το επόμενο βήμα. Υπάρχει ακόμη χρόνος. Ακόμη κι αν πάμε στη Μελβούρνη όπως – όπως η σεζόν είναι μεγάλη. Η ομάδα ξέρει τι χρειάζεται για να κερδίσει και αυτό είναι πολύ σημαντικό».
Από την πλευρά του, ο συντονιστής μηχανολογίας της Red Bull Racing, Andy Damerum, τόνισε: «Δυστυχώς τα μέτρα που λάβαμε, έλυσαν μονάχα μερικώς το πρόβλημα και κρίναμε συνετό να σταματήσουμε νωρίς τις δοκιμές της Πέμπτης και να ψάξουμε ενδελεχώς για οριστική λύση. Προφανώς δεν είναι ευχάριστη κατάσταση για την ομάδα, είμαστε όμως καλοί στο να ανακάμπτουμε. Είμαι σίγουρος πως θα λύσουμε τα προβλήματα μας».
Διαβάστε αναλυτικά χρόνους και δηλώσεις από την τρίτη ημέρα δοκιμών εξέλιξης στη Χερέθ ντε λα Φροντέρα, πατώντας εδώ.
Update 11.30: Αξίζει να σημειωθεί πως σήμερα ο Ricciardo έχει ήδη καλύψει περισσότερους γύρους απ’ ότι χθες αλλά και πάλι, λιγότερους από τα μονοθέσια των άμεσων ανταγωνιστών και σε πολύ πιο αργό ρυθμό.