Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE: EV | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

Πονοκέφαλοι στη Scuderia Ferrari

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Με το αριστερό φαίνεται πως έχει ξεκινήσει η νέα αγωνιστική χρονιά για τη Scuderia Ferrari.

Μετά τις αρχικές ανησυχίες που είχαν εκφραστεί μέσω διαρροών στον Τύπο, για τα πρώτα δεδομένα από την αεροδυναμική σήραγγα και τη δουλειά στο CFD, ήρθαν επίσημες δηλώσεις για να επιβεβαιώσουν πως η ιταλική ομάδα δεν έχει κάνει το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα.

Σε χρόνους η νέα SF1000 είναι πίσω από τον άμεσο ανταγωνισμό, σε αξιοπιστία το ίδιο αφού και αντιμετώπισε εμφανή προβλήματα στο πρώτο τριήμερο τεστ εξέλιξης στην πίστα της Βαρκελώνης αλλά συμπλήρωσε και πολύ λιγότερους γύρους – συγκεκριμένα 354 έναντι 471 της Red Bull Racing και 494 της Mercedes.

Εύλογα, ο επικεφαλής της Scuderia, Mattia Binotto, εξέφρασε προβληματισμούς μιλώντας στους συγκεντρωμένους εκπροσώπους του Τύπου: «Κοιτώντας το ρυθμό στην πίστα και εκτιμώντας τα φορτία καυσίμου, χωρίς όμως να μπορεί ποτέ κανείς να γνωρίζει τις ρυθμίσεις του κινητήρα κτλ, νομίζω δεν είμαστε όσο γρήγορη είναι η Mercedes. Δεν είμαι αισιόδοξος όπως πέρυσι. Νομίζω πως προς το παρόν οι άλλοι είναι ταχύτεροι από εμάς. Τόσο πόσο ταχύτεροι είναι δύσκολο να το πούμε. Θα εξετάσουμε ενδελεχώς όλα τα δεδομένα. Αν προβληματίζομαι; Σίγουρα, λογικό είναι όταν δεν είσαι όσο γρήγορος θα ήθελες. Αλλά είναι ακόμα νωρίς, υπάρχει ο χρόνος να αντιδράσουμε».

Η νέα σεζόν αρχίζει στις 15 Μαρτίου, με το Grand Prix της Αυστραλίας που διεξάγεται παραδοσιακά στο σιρκουί του Άλμπερτ Παρκ στη Μελβούρνη.

Διαβάστε επίσης:
Πόσο χρειάζεται ο ανταγωνισμός για να αντιγράψει το DAS;
Οι μεγάλες ομάδες δεν θέλουν τον Alonso
Το επίσημο trailer της δεύτερης σεζόν: «F1: Drive to Survive»

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr