Πολύ κοντά σε συμφωνία η Lotus με τη Renault
FORMULA 1Πολύ κοντά σε συμφωνία η Lotus με τη Renault
FORMULA 1Μία ανάσα από την εξαγορά της Lotus F1 και της επιστροφής της στη Formula 1 ως επίσημος κατασκευαστής, φέρεται να βρίσκεται η Renault.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis)
WHAT CAR
Σύμφωνα με το έγκυρο βρετανικό Autosport, η γαλλική εταιρεία πήρε τελικά τη μεγάλη απόφαση και μετά από εκτεταμένες διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές, φαίνεται πως βρέθηκε η χρυσή τομή.
Το εν λόγω ρεπορτάζ κάνει λόγο για εξαγορά του 65% της ομάδας με βάση στο Ένστον της Αγγλίας, έναντι ισάριθμου ποσού σε εκατομμύρια αγγλικές λίρες. Μάλιστα έχουν διαρρεύσει και οι οικονομικοί όροι της συμφωνίας, με τη Renault να δίνει προκαταβολή της τάξης των 7.5 εκ. λιρών ενώ τα υπόλοιπα θα καταβληθούν σε δόσεις που απλώνονται σε… 10 χρόνια!
Ο ισχυρός άνδρας της Lotus F1, Gerard Lopez, αναμένεται να παραμείνει μέτοχος, διατηρώντας το 25% ενώ το υπόλοιπο 10% θα ανήκει στον πρεσβευτή της Renault και τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή, Alain Prost. «Μοιρασιά» ανάλογη εκείνης ανάμεσα στους Toto Wolff και Niki Lauda στη Mercedes.
Το πακέτο περιλαμβάνει τις υπέρ-σύγχρονες εγκαταστάσεις του Ένστον, ανάμεσα στις οποίες είναι η αεροδυναμική σήραγγα που κατασκευάστηκε πριν από μόλις τρία χρόνια, το τμήμα CFD αλλά και ο προσομοιωτής, η κατασκευή του οποίου ολοκληρώθηκε προ διετίας.
Αίσθηση προκαλεί η πληροφορία που θέλει τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Renault, Carlos Ghosn, όχι μόνο να τάσσεται τελικά υπέρ της πλήρους εμπλοκής της μάρκας στην F1 για πρώτη φορά από το 2010 αλλά και να εγκρίνει υψηλό budget που θα της επιτρέψει να ανταγωνιστεί τους μεγάλους παίκτες του σπορ σήμερα: τη Mercedes, τη Ferrari και τη Red Bull.
Εκτιμάται δε πως η φουλ επίθεση από πλευράς Renault, θα συνοδευτεί από οριστικό διαζύγιο με τους «ταύρους» που με τη σειρά τους, φέρονται να έχουν συμφωνήσει με τη Mercedes για την παροχή των μονάδων ισχύος.
Όσο για τους οδηγούς της ομάδας, αμφότεροι έχουν συμβόλαια για το 2016 αν και στις μέρες μας, είναι σαφές πως αυτό μικρή σημασία έχει. Λογικά, ως Γάλλος αλλά και χάρη στην υποστήριξη της Total, o Romain Grosjean θα παραμείνει στις τάξεις της ομάδας και στη νέα εποχή. Για τον Pastor Maldonado θα μπορούσε να ισχύσει το ίδιο, εφόσον ο χορηγός του, η PDVSA (η εταιρεία πετρελαιοειδών της Βενεζουέλας) δεχθεί να ανεβάσει την οικονομική της υποστήριξη.
Η επισημοποίηση των παραπάνω, αναμένεται μέσα στην εβδομάδα. Όσο για το «σχέδιο Β», ακούει στο όνομα Force India και όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει, υπάρχουν παράλληλες συζητήσεις και με τον Vijay Mallya.