Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Ferrari: Δε θ’ αλλάξει κάτι στην προσέγγισή μας!

Ελλάδα 21:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ferrari: Δε θ’ αλλάξει κάτι στην προσέγγισή μας!

FORMULA 1

Ferrari: Δε θ’ αλλάξει κάτι στην προσέγγισή μας!

FORMULA 1

Οι δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Ιταλικής ομάδας, Στέφανο Ντομενικάλι, καταδεικνύουν γιατί θα έχουμε «εμφύλιο» στο Μαρανέλο το 2014. ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Advertisement
Advertisement

Ο Ιταλός μάνατζερ που μέχρι προχτές σε δηλώσεις του τόνιζε πως θεωρεί ως καλύτερη λύση για την ομάδα την παραμονή του Φελίπε Μάσα για το 2014 απαντώντας σε ερώτηση για το τι αλλάζει τώρα με την έλευση του Ράικονεν τόνισε: «Δε θ’ αλλάξει τίποτα στον τρόπο λειτουργίας της ομάδας. Από την αρχή του κόσμου, πάντα οι οδηγοί μας αντιμετωπίζονταν ως ίσοι. Κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος αν χρειαστεί και εφόσον η κατάσταση στη βαθμολογία είναι τέτοια είναι λογικό και σωστό να βοηθά ο ένας τον άλλο. Έχει συμβεί στο παρελθόν και θα συμβεί και στο μέλλον το ξέρουν όσοι εργάζονται για τη Ferrari. Από την εποχή του Φάντζιο και του Κόλλινς έως σήμερα. Ο Σάλο παραχώρησε τη μοναδική του ευκαιρία για νίκη ώστε να βοηθήσει τον Ερβάιν, ο Ράικονεν βοηθήθηκε από το Μάσα και μετά του το ξεπλήρωσε ανταποδίδοντας. Ο Μάσα βοήθησε το Φερνάντο».

Αναφερόμενος στο δίδυμο Αλόνσο – Ράικονεν, ο Ντομενικάλι υπερθεμάτισε: «Σίγουρα του χρόνου η Ferrari θα έχει το καλύτερο δίδυμο οδηγών σε επίπεδο ταλέντου, εμπειρίας και ανταγωνιστικότητας. Επιπλέον το καλύτερο δίδυμο όσον αφορά στην εμπειρία και εξέλιξη του μονοθεσίου».

Όπως αντιλαμβάνεστε το «Ιταλικό» στρατόπεδο εντός της Ferrari με επικεφαλής τον αγωνιστικό διευθυντή της ομάδας στέλνει το μήνυμά του προς το «βρετανικό». Δε θα αλλάξει τίποτα λένε…

Advertisement
Advertisement

Για να συνειδητοποιήσετε το διακύβευμα παραθέτουμε τις αποδοχές των καλύτερα αμειβομένων πιλότων F1 για το 2013:

Αλόνσο: 30 εκ ευρώ
Χάμιλτον: 27.5 εκ. ευρώ
Φέτελ: 18 εκ ευρώ
Μπάτον: 14 εκ. ευρώ

 

Οι πρώτες εντάσεις αναμένονται ήδη από το GP της Σιγκαπούρης το ερχόμενο Σαββατοκύριακο (22/9) όπου είναι σίγουρο πως το πρώτο μέλημα του Αλόνσο θα είναι να βρίσκεται στον τερματισμό μπροστά από το Ράικονεν και αντίστροφα.