Η FIA αποφάσισε να… μην αποφασίσει καν για την κόντρα Verstappen-Hamilton
FORMULA 1Η FIA αποφάσισε να… μην αποφασίσει καν για την κόντρα Verstappen-Hamilton
FORMULA 1Μας ζήτησαν να περιμένουμε σχεδόν ένα επιπλέον 24ωρο για να πάρουν την τελική τους απόφαση αλλά τελικά, οι αγωνοδίκες του Grand Prix του Κατάρ αποφάσισαν πως… δεν υπάρχει κάτι να αποφασίσουν!
Δεν έκαναν δεκτό το αίτημα της Mercedes και έτσι δεν θα εξεταστεί η επίμαχη φάση με πρωταγωνιστές τον Max Verstappen της Red Bull Racing και τον Lewis Hamilton της Mercedes-AMG, που έλαβε χώρα στη στροφή 4, στο γύρο 48 του Grand Prix του Sao Paulo.
WHAT CAR
Να θυμίσουμε το χρονικό. Σε εκείνη την αμφισβητούμενη μάχη, ο Ολλανδός παρέσυρε τον Βρετανό εκτός πίστας, αφού μόνο έτσι θα μπορούσε να αποφευχθεί η σύγκρουση. Όμως η επικείμενη προσπέραση δεν αποφεύχθηκε και τελικά ο παγκόσμιος πρωταθλητής τον πέρασε δύο γύρους μετά και πήρε τη νίκη.
Max vs Lewis ⚔️
Every angle on their Lap 48 battle 👀 #BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/9NLHajCiPv
AdvertisementAdvertisement— Formula 1 (@F1) November 16, 2021
Όμως αίσθηση προκάλεσε το γεγονός πως οι αγωνοδίκες έδειξαν… «παίζεται», ανακοινώνοντας πως δεν θα εξετάσουν καν το συμβάν! Ακολούθησε μεγάλος ντόρος, διότι αποκαλύφθηκε πως δεν είχαν στη διάθεσή τους την κάμερα από το μονοθέσιο του Verstappen που «έβλεπε» τις κινήσεις του στο τιμόνι.
Κι όταν αυτή η λήψη δημοσιεύτηκε, η Mercedes ανέλαβε δράση και ζήτησε εξέταση του συμβάντος εκ των υστέρων, ελπίζοντας σε ποινή στον Verstappen. Ακόμα και 5 δευτερόλεπτα να έπαιρνε, θα έπεφτε από τη δεύτερη θέση στην τρίτη και θα έχανε τρεις βαθμούς στο κυνήγι του τίτλου.
Όμως οι κανονισμοί απαιτούν να παρουσιαστούν νέα και σημαντικά στοιχεία που να δικαιολογούν το να ανοίξει ο φάκελος. Και στην ακρόαση στην οποία η Mercedes πήγε με αντιπροσωπεία τριών μελών της (τον αγωνιστικό διευθυντή Ron Meadows, τον υπεύθυνο στρατηγικής James Vowles και τον υπεύθυνο μηχανολογίας στην πίστα, Andrew Solvin), κρίθηκε πως τα νέα στοιχεία δεν ήταν αρκετά για να υπάρξει εξέταση του συμβάντος.
Το συγκεκριμένο σίριαλ έλαβε λοιπόν τέλος αλλά με τους δύο τίτλους, σε οδηγούς και κατασκευαστές, να είναι σε τεντωμένο σκοινί, σίγουρα θα ακολουθήσουν άλλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1 Vlog για το GP της χώρας της σάμπα, του καφέ και του Pele (video)
Τέλος ο Giovinazzi, η Alfa Romeo επενδύει στον Κινέζο Zhou
Οι αγωνοδίκες στη Βραζιλία δεν είχαν onboard video του Verstappen