Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

H Ferrari ζήτησε επίσημα επανεξέταση της ποινής του Vettel

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

H Scuderia Ferrari αποφάσισε τελικά να τραβήξει κι άλλο το σκοινί σε ότι αφορά σε όσα συνέβησαν στο Grand Prix Καναδά.

Ο Sebastian Vettel είδε πρώτος την καρό σημαία στον έβδομο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, ωστόσο ήταν ο Lewis Hamilton αυτός που πανηγύρισε τελικά τη νίκη καθώς ο Γερμανός έλαβε ποινή 5 δευτερολέπτων επειδή «επέστρεψε με επικίνδυνο τρόπο στην αγωνιστική διαδρομή και έκλεισε τον αντίπαλό του», στο περίφημο πια συμβάν του γύρου 48 του αγώνα του Μοντρεάλ.

Η ιταλική ομάδα γνωστοποίησε εξ αρχής την πρόθεσή της να ασκήσει έφεση, αν και σύμφωνα με τους αγωνιστικούς κανονισμούς της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οι ποινές του άρθρου 38.3 δεν είναι εφέσιμες.

Τελικά, ακολουθεί την οδό αίτησης επανεξέτασης του συμβάντος από την παγκόσμια ομοσπονδία, αμφισβητώντας την ορθότητα της ποινής. Σύμφωνα με το άρθρο 14 του Διεθνούς Αθλητικού Κώδικα, αυτό μπορεί να συμβεί μόνο αν ο αιτών παραθέσει σημαντικά, νέα αποδεικτικά στοιχεία. Αν αυτά γίνουν αποδεκτά, τότε θα έχουμε αρκετά ακόμα επεισόδια στο θέμα.

Σύμφωνα με το έγκυρο motorsport.com, η Ferrari θα παρουσιάσει στοιχεία μέσω GPS που δείχνουν την γραμμή που ακολουθεί ο Vettel στην αλληλουχία στροφών 3-4 στον γύρο που προηγήθηκε του συμβάντος και που φέρονται να δείχνουν πως αυτή δεν έχει αλλάξει σημαντικά. Αντίθετα, πως ο Γερμανός είναι και πιο μακριά από τον τοίχο σε σχέση με τον προηγούμενο γύρο.

Επίσης η Scuderia βασίζεται σε όσα αναφέρουν οι ίδιοι οι κανονισμοί της FIA, τονίζοντας πως ο Vettel δεν είναι υποχρεωμένος να φύγει από την αγωνιστική γραμμή έχοντας ανακτήσει πλέον τον έλεγχο της Ferrari και πως δεν απέκτησε πλεονέκτημα από την έξοδο του, αφού ο Hamilton βρέθηκε 1.7sec πιο κοντά του μετά το συμβάν.

Παράλληλα, η γραμμή που ακολούθησε ο Hamilton δεν διέφερε σημαντικά από εκείνη που είχε στον προηγούμενο γύρο και η βασική διαφορά είναι πως βρίσκεται κατά τι δεξιά, με αποτέλεσμα να έχει και τους τέσσερις τροχούς του εκτός της λευκής γραμμής που ορίζει τα όρια της αγωνιστικής διαδρομής. Άρα πως δεν ωθήθηκε εκτός πίστας από τον Vettel αφού ήταν ήδη εκτός αυτής.

Πολλά από τα παραπάνω βασίζονται στην ασάφεια κάποιων κανονισμών και θα εξαρτηθούν από την ερμηνεία που θα δοθεί σε αυτούς, από τα μέλη της FIA που θα κληθούν να εξετάσουν την υπόθεση.

Δημοφιλή στο Protothema.gr