Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

H ανάλυση της Pirelli για το αυστριακό Grand Prix

Ελλάδα 10:39
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

H ανάλυση της Pirelli για το αυστριακό Grand Prix

FORMULA 1

H ανάλυση της Pirelli για το αυστριακό Grand Prix

FORMULA 1

O αγώνας του Red Bull Ring που αποτέλεσε τον ένατο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος, ήταν από τους πλέον ενδιαφέροντες. Περιελάμβανε μάχες και δράμα, με τη διαχείριση των ελαστικών να παίζει κομβικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (Instagram.com/SeitanF1)

Κι αυτό λόγω των υψηλών θερμοκρασιών αφού αυτή του οδοστρώματος ανέβηκε σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες, ξεπερνώντας τους 40 βαθμούς Κελσίου. Αυτό οδήγησε σε παραμορφώσεις λόγω τοπικής υπερθέρμανσης τα ελαστικά κάποιων μονοθέσιων με αποτέλεσμα ποικιλία διαφορετικών στρατηγικών.

Μολονότι οι πρώτοι δέκα οδηγοί στην τελική κατάταξη, ακολούθησαν διαφορετικές παραλλαγές στρατηγικής μιας αλλαγής, κάποια μονοθέσια πιο πίσω στην κατάταξη άλλαξαν δυο φορές ελαστικά. Επίσης υπήρξε ασυνήθιστα μεγάλος αριθμός εγκαταλείψεων λόγω μηχανικών προβλημάτων.

Advertisement
Advertisement

Ο οδηγός της Red Bull Racing, Max Verstappen, κέρδισε στον εντός έδρας αγώνα για την ομάδα έχοντας το μόνο από τα τέσσερα μονοθέσια εντός αρχικής 10αδας που εκκίνησε με πολύ μαλακή γόμα και τερμάτισε. Εκκίνησε από την 4η θέση και έβαλε τη μαλακή γόμα στον 15ο γύρο.

Pirelli-Austria18-info-review-b640tall

Ο ταχύτερος γύρος αγώνα επετεύχθη στον προτελευταίο γύρο από το Kimi Raikkonen με Ferrari, που τερμάτισε δεύτερος.

Advertisement

Ο επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola, είπε σχετικά με τον αγώνα στο Σπίλμπεργκ: «Ήταν ένας ιδιαίτερα σκληρός αγώνας στη γρήγορη πίστα του Red Bull Ring με υψηλότερες θερμοκρασίες από τις προηγούμενες μέρες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία τοπικών παραμορφώσεων στα ελαστικά κάποιων μονοθέσιων – όχι ανάμεσα σ’ όσους ανέβηκαν βάθρο – που οδήγησε σε ποικιλία στρατηγικών μιας ή και δυο αλλαγών. Επίσης ως αποτέλεσμα σχεδόν όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν στο δεύτερο μέρος του αγώνα τη μαλακή γόμα: Το ελαστικό που φθείρονταν λιγότερο από τα άλλα διαθέσιμα. Διατηρούσε γόμα και θερμότητα αυτό το καθιστούσε πιο ανθεκτικό στις τοπικές παραμορφώσεις. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένας έντονος και συναρπαστικός αγώνας που προσέθεσε στην μάχη του πρωταθλήματος, καθώς οδεύουμε προς το Σίλβερστοουν την επόμενη βδομάδα».

Pirelli-Austria18-info-review-a640

Advertisement