Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Ρωσίας: Leclerc vs Verstappen στο FP1

Ελλάδα 22:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Ρωσίας: Leclerc vs Verstappen στο FP1

FORMULA 1

GP Ρωσίας: Leclerc vs Verstappen στο FP1

FORMULA 1

Για μόλις 82 χιλιοστά κρίθηκε η κορυφή στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix της Ρωσίας που αποτελεί τον δέκατο-έκτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.

Advertisement
Advertisement

Ο Charles Leclerc τοποθέτησε ξανά τη φορμαρισμένη Ferrari στην κορυφή, με τη Red Bull Racing να ακολουθεί από κοντά και τη Mercedes να… «κρύβεται» χωρίς να πατάει γκάζι με τη μαλακή γόμα.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Το τουριστικό θέρετρο της Μαύρης Θάλασσας υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με συννεφιά, θερμοκρασία αέρα στους 23 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 26.

Τα πρώτα 25 λεπτά της 90λεπτης διαδικασίας οι κορυφαίοι συνδυασμοί είχαν αρκεστεί σε installation laps. Και με το που ο Leclerc έγραψε τον πρώτο του χρόνο με τη Scuderia Ferrari, ήρθε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Υπεύθυνος για αυτό ήταν ο Daniil Kvyat που ξαφνικά έχασε ισχύ από την νέα (!) υβριδική μηχανή της Honda στο πίσω μέρος του μονοθεσίου της Scuderia Toro Rosso, το οποίο και πάρκαρε στη στροφή 15. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, ήταν πρόβλημα στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου.

Advertisement
Advertisement

Όταν είχαμε εκ νέου πράσινη σημαία, οι Mercedes τοποθετήθηκαν στην κορυφή με τον Lewis Hamilton στο 1.36.031 με τις Ferrari στα 4 και 6 δέκατα μακριά.

Advertisement

Λίγο πριν τη συμπλήρωση μίας ώρας ο Valtteri Bottas κατέβηκε στο 1.35.198 χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα ελαστικών της Pirelli (νωρίτερα είχε δοκιμάσει και σκληρή και μαλακή). Η παρουσία του στην κορυφή δεν κράτησε πολύ καθώς με τη μαλακή γόμα ο Sebastian Vettel κινήθηκε ένα δέκατο ταχύτερα, με τον Charles Leclerc να κατεβαίνει άλλο μισό δευτερόλεπτο – στο 1.34.462.

Σύντομα ο Vettel βρέθηκε πίσω του αλλά 18 λεπτά πριν το τέλος του FP1 εκτοπίστηκε από τον Max Verstappen. Μάλιστα ο οδηγός της Red Bull Racing που μέχρι εκείνο το σημείο δεν έκανε ιδιαίτερα ανταγωνιστικούς χρόνους, ήταν μόλις 82 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από την επίδοση του Leclerc.

Όπως συνήθως στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, το φινάλε δεν έκρυβε αλλαγές στην κορυφή της κατάταξης. Έτσι ο Leclerc σημείωσε τον καλύτερο χρόνο με τον Verstappen οριακά πίσω του, τον Vettel στο μισό δευτερόλεπτο ενώ ο Hamilton ήταν ένα δευτερόλεπτο μακριά, χωρίς ωστόσο να κάνει δοκιμή με τη μαλακή γόμα.

Στα αξιοσημείωτα η έξοδος του Daniel Ricciardo λίγο πριν την καρό σημαία, με τον Αυστραλό να χάνει τον έλεγχο στη στροφή 5 και να καταστρέφει την πίσω αεροτομή της Renault R.S.19 στον προστατευτικό τοίχο από ελαστικά.

Αναλυτικά η κατάταξη: