Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Μονακό: 59 χιλιοστά χώριζαν Hamilton-Verstappen στο FP1

Ελλάδα 1:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

GP Μονακό: 59 χιλιοστά χώριζαν Hamilton-Verstappen στο FP1

FORMULA 1

GP Μονακό: 59 χιλιοστά χώριζαν Hamilton-Verstappen στο FP1

FORMULA 1

Υποσχέσεις για έναν αγώνα πιο συναρπαστικό από τους προηγούμενους πέντε όπου η Mercedes έκανε το 1-2, άφησε η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix του Μονακό.

Advertisement
Advertisement

Μπορεί η γερμανική ομάδα να ήταν ξανά στην κορυφή, διά χειρός Lewis Hamilton, μπορεί η Ferrari να μην μπόρεσε να κινηθεί σε ανάλογο ρυθμό, το έκανε όμως η Red Bull Racing! O Max Verstappen μπήκε σφήνα ανάμεσα στις δύο W10, με μόλις 59 χιλιοστά να τον χωρίζουν από τον παγκόσμιο πρωταθλητή. Σε μία πίστα όπου παραδοσιακά οι «ταύροι» τα πηγαίνουν πολύ καλά.

Advertisement
Advertisement

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η Κυανή Ακτή υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με συννεφιά, θερμοκρασία αέρα στους 19 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 25. Και είχαμε από νωρίς δράση, με τον Valtteri Bottas να δείχνει το δρόμο, με τις Mercedes να φορούν τη μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli. Κι ενώ τα ασημί βέλη εναλλάσσονταν στην κορυφή, ο Sebastian Vettel εκμεταλλευόταν την έξοδο διαφυγής στη Σεν Ντεβότ.

Advertisement

Στο ίδιο σημείο έκανε λίγο αργότερα το ίδιο λάθος και ο Bottas ενώ ο Pierre Gasly είχε τη «στιγμή» του περνώντας πάνω από τα κερμπ στο chicane, γλιτώνοντας οριακά την επαφή με τις μπαριέρες. Κάπου εκεί, οι αγωνοδίκες έβγαλαν μαύρη σημαία στους δύο οδηγούς της Haas, καθώς ένα πρόβλημα στην τηλεμετρία αλλά και την ενδοεπικοινωνία, είχε ως αποτέλεσμα την αδυναμία επικοινωνίας με τους οδηγούς που κλήθηκαν να επιστρέψουν στα pit.

Advertisement

H συμπλήρωση μισής ώρας στην 90λεπτη διαδικασία, βρήκε τον Lewis Hamilton να κατεβάζει τον καλύτερο χρόνο στο 1.12.932, την ώρα που ο teammate του βρισκόταν στο γκαράζ με τους μηχανικούς της Mercedes να επιδιορθώνουν κάποια ζημιά στη W10, έχοντας μεταξύ άλλων βγάλει το barge board.

Advertisement

Ακόμα μεγαλύτερα ήταν τα προβλήματα του Carlos Sainz που ήταν ο μόνος που δεν είχε σημειώσει ακόμα χρόνο. Καθηλωμένος στο γκαράζ, με τους μηχανικούς της McLaren να έχουν αφαιρέσει το πάτωμα της MCL34 και να προσπαθούν να λύσουν προβλήματα με την μπαταρία.

Στα μισά της διαδικασίας οι Ferrari πάτησαν γκάζι και σημείωσαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο (!), στα 82 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από την κορυφαία έως εκείνη τη στιγμή επίδοση. Το παιχνίδι «ζεστάθηκε», οι κόκκινοι πήγαν για δεύτερους και ακόμα ταχύτερους γύρους αλλά τα ασημί βέλη απάντησαν. Ο Hamilton κατέβηκε στο 1.12.106, με τον Bottas στο ένα δέκατο, τον Leclerc στα τρία και τον Vettel στα επτά.

Λίγο πριν τη συμπλήρωση μίας ώρας, ο Robert Kubica έχασε τον έλεγχο της FW42 στην πλατεία του Καζίνο, με τη Williams να ακινητοποιείται κάθετα στην αγωνιστική διαδρομή, γλιτώνοντας όμως τις μπαριέρες.

Με την κατάσταση της πίστας να εξελίσσεται, ο Verstappen έκανε λίγο πιο μετά χρόνο που τον έφερε στη δεύτερη θέση, 59 χιλιοστά του δευτερολέπτου πίσω από τον Hamilton.

Είκοσι λεπτά πριν το τέλος, οι οδηγοί της Haas επέστρεψαν στην πίστα, προσπαθώντας να καλύψουν το χαμένο έδαφος, με το FP1 να ολοκληρώνεται χωρίς απρόοπτα και αλλαγές στην κορυφή των χρόνων.

Αναλυτικά η κατάταξη: