Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

GP Ιαπωνίας: Ταχύτερος ο Rosberg στα ελεύθερα!

Ελλάδα 20:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

GP Ιαπωνίας: Ταχύτερος ο Rosberg στα ελεύθερα!

FORMULA 1

GP Ιαπωνίας: Ταχύτερος ο Rosberg στα ελεύθερα!

FORMULA 1

Με το δεξί ξεκίνησε την προσπάθειά του στον 17ο αγώνα της φετινής χρονιάς, ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Νίκο Ρόσμπεργκ. Αναμένεται μεγάλη μάχη με το Χάμιλτον την Κυριακή.

Advertisement
Advertisement


Του Τάκη Πουρναράκη

Η πίστα της Σουζούκα υποδέχτηκε ομάδες και οδηγούς με σχετικά δροσερή ατμόσφαιρα και το θερμόμετρο να δείχνει 24 βαθμούς στον αέρα και 32 βαθμούς στο οδόστρωμα.

Προβληματισμός για τις ομάδες της Mercedes μετά την αποκάλυψη ότι η υβριδική μηχανή του Χάμιλτον έσπασε όταν αστόχησε μια βάση του στροφάλου και υπήρξε διαρροή λαδιού. Από τη Γερμανική εταιρεία δόθηκε εντολή και στις Force India, Williams, Manor που χρησιμοποιούν υβριδική μηχανή Mercedes ν’ αλλάξουν κάποιες ρυθμίσεις ως προληπτικό μέτρο για να μη συμβεί ξανά κάτι ανάλογο. Επίσης θα χρησιμοποιηθεί ένας λιγότερο καινοτόμος τύπος λιπαντικού. Ο Ρόσμπεργκ σε δηλώσεις του επέμενε ότι δεν πρόκειται αυτό να επηρεάσει την απόδοση της W07 στην πίστα.

Advertisement
Advertisement

Κάτι που φάνηκε καθώς ο Γερμανός ξεκίνησε στο FP1 με το δεξί σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο ημέρας. Ο Ρόσμπεργκ ήταν 2 δέκατα ταχύτερος του Χάμιλτον ενώ ακολουθούσαν οι Ferrari και οι Red Bull αλλά 1 δευτερόλεπτο πιο πίσω. Ο Φερστάπεν υστερούσε 2 δευτερόλεπτα από το Ρόσμπεργκ αλλά δεν χρησιμοποίησε την πιο μαλακή εκ των διαθεσίμων γομών της Pirelli. H Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τη σκληρή, τη μέση και τη μαλακή γόμα. Ο Φερστάπεν δε χρησιμοποίησε καθόλου τη μαλακή γόμα στο FP1. Υπήρξαν αρκετοί έξοδοι από την πίστα με τον Αλόνσο να βλέπει από κοντά τα ελαστικά στην στροφή Spoon. Ο Γκροζάν βγήκε στη Ντέγκνερ πριν τη γέφυρα ένα σημείο που παραδοσιακά προβληματίζει τους οδηγούς. Στην αρχή του FP1 ο Χάμιλτον διαμαρτύρονταν για την ισχύ της υβριδικής μηχανής ενώ ο Ρόσμπεργκ είχε έντονη υποστροφή.



Συννεφιά και κατάμεστες κερκίδες παρότι Παρασκευή, οι Ιάπωνες είναι παθιασμένοι με τη F1.

Συνολικά οι χρόνοι στην 1η περίοδο ήταν:

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος       

Διαφορά

Γύροι

1 Nico Rosberg Mercedes 1m32.431s 24
2 Lewis Hamilton Mercedes 1m32.646s 0.215s 21
3 Sebastian Vettel Ferrari 1m33.525s 1.094s 19
4 Kimi Raikkonen Ferrari 1m33.817s 1.386s 17
5 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m34.112s 1.681s 23
6 Max Verstappen Red Bull/Renault 1m34.379s 1.948s 26
7 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m34.530s 2.099s 28
8 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m34.767s 2.336s 30
9 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m35.003s 2.572s 10
10 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m35.381s 2.950s 31
11 Daniil Kvyat Toro Rosso/Ferrari 1m35.446s 3.015s 23
12 Carlos Sainz Toro Rosso/Ferrari 1m35.672s 3.241s 27
13 Jenson Button McLaren/Honda 1m35.677s 3.246s 24
14 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1m35.688s 3.257s 17
15 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m35.967s 3.536s 15
16 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m36.169s 3.738s 23
17 Esteban Gutierrez Haas/Ferrari 1m36.219s 3.788s 21
18 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m36.294s 3.863s 19
19 Kevin Magnussen Renault 1m36.822s 4.391s 30
20 Esteban Ocon Manor/Mercedes 1m37.797s 5.366s 29
21 Pascal Wehrlein Manor/Mercedes 1m37.966s 5.535s 24
22 Jolyon Palmer Renault 1m37.992s 5.561s 13



Ο Σάινθ μπλοκάρει τους τροχούς της Toro Rosso στην είσοδο των πιτ.

Advertisement

Στο FP2 τώρα όλοι οι οδηγοί δοκίμασαν τη μαλακή γόμα, μάλιστα κάποιοι εξ’ αυτών έκαναν προσομοίωση μέρους αγώνα μ’ αυτή. Ο Αλόνσο κατάφερε να συμπληρώσει 18 γύρους όπως και ο Πέρεζ. Αρκετοί οδηγοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στη σκληρή γόμα που θα χρησιμοποιηθεί υποχρεωτικά στον αγώνα μετά το χαρακτηρισμό που έκανε η Pirelli για 2 σετ υποχρεωτικά ανά οδηγό. Ο Γκροζάν διαμαρτύρονταν για πρόβλημα στα φρένα, ο Ράικονεν για υποστροφή, οι Μάσα και Νασρ γλίστρησαν ο Γκουτιέρεζ έμεινε με τη Haas (turbo) στη Ντέγκνερ και υιοθετήθηκε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, όμως τα χειρότερα αποφεύχθηκαν. Αμφότεροι οι οδηγοί της Red Bull δεν μπόρεσαν να πετύχουν αντιπροσωπευτικό χρόνο καθώς οι γρήγορες προσπάθειές τους επηρεάστηκαν από εξωγενείς παράγοντες.

O Ρόσμπεργκ ήταν ταχύτερος όλων, αν και καρδιοχτύπησε καθώς είδε καπνό στους καθρέπτες του από την υβριδική μηχανή της Mercedes. Αυτό συνέβη λίγο πριν το φινάλε. Ο Γερμανός χρησιμοποιεί το ίδιο σύνολο με τη Μαλαισία ενώ ο Χάμιλτον που ήταν 72 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός έχει στην πλάτη του, την υβριδική μηχανή που χρησιμοποιούσε στη Σιγκαπούρη.

Advertisement

Αρκετά προβλήματα υποστροφής τα οποία αντιμετώπισε με καυστική διάθεση σήμερα ο Ράικονεν.

Θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον να δούμε τι θα συμβεί αύριο στις κατατακτήριες δοκιμές όπου υπάρχει μεγάλη πιθανότητα βροχής. Οι κατατακτήριες δοκιμές θα διεξαχθούν αύριο στις 09:00 το πρωί και θα μεταδοθούν απευθείας από τον ΟΤΕ.

Συνολικά οι χρόνοι στην 2η περίοδο ήταν:

Advertisement

 

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Χρόνος        

Διαφορά

Γύροι

1 Nico Rosberg Mercedes 1m32.250s 35
2 Lewis Hamilton Mercedes 1m32.322s 0.072s 35
3 Kimi Raikkonen Ferrari 1m32.573s 0.323s 26
4 Max Verstappen Red Bull/Renault 1m33.061s 0.811s 29
5 Sebastian Vettel Ferrari 1m33.103s 0.853s 34
6 Sergio Perez Force India/Mercedes 1m33.570s 1.320s 37
7 Nico Hulkenberg Force India/Mercedes 1m33.873s 1.623s 35
8 Fernando Alonso McLaren/Honda 1m33.985s 1.735s 37
9 Valtteri Bottas Williams/Mercedes 1m34.028s 1.778s 33
10 Carlos Sainz Toro Rosso/Ferrari 1m34.086s 1.836s 33
11 Felipe Massa Williams/Mercedes 1m34.127s 1.877s 33
12 Daniel Ricciardo Red Bull/Renault 1m34.150s 1.900s 29
13 Romain Grosjean Haas/Ferrari 1m34.241s 1.991s 33
14 Daniil Kvyat Toro Rosso/Ferrari 1m34.305s 2.055s 27
15 Kevin Magnussen Renault 1m34.339s 2.089s 36
16 Jenson Button McLaren/Honda 1m34.398s 2.148s 29
17 Esteban Gutierrez Haas/Ferrari 1m34.643s 2.393s 11
18 Jolyon Palmer Renault 1m34.760s 2.510s 40
19 Felipe Nasr Sauber/Ferrari 1m34.824s 2.574s 26
20 Pascal Wehrlein Manor/Mercedes 1m35.292s 3.042s 30
21 Esteban Ocon Manor/Mercedes 1m35.400s 3.150s 37
22 Marcus Ericsson Sauber/Ferrari 1m36.318s 4.068s 26