Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

FORMULA 1

Formula 1: Το τριήμερο της γνώσης

  • Γιώργος Σκευοφύλαξ (gs@newsauto.gr)

Τρεις μέρες προετοιμασίας πριν από την εκκίνηση της σεζόν για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1, έχουν περάσει στη Βαρκελώνη, δίνοντας στις ομάδες όχι απλώς την ευκαιρία να κερδίσουν πολύτιμο χρόνο με τα μονοθέσια τους στην πίστα, αλλά και να δουν πόσο καλοί  είναι οι αντίπαλοί τους.

Ποιος κατάφερε να οδηγήσει τους περισσότερους γύρους; Ποιος ήταν ταχύτερος; Και ποιος έκανε την ποιο αξιόπιστη εμφάνιση;

Επτά κόκκινες σημαίες, μια δαπανηρή έξοδος (για την Alpha Tauri) και λίγοι… βρεγμένοι γύροι ήταν τα χαρακτηριστικά του πρώτου τριημέρου, για τις δοκιμές προετοιμασίας της σεζόν του 2022 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1. Ας δούμε τι έγινε σε αυτές τις πρώτες δοκιμές που έκαναν  οι ομάδες και ας προσπαθήσουμε να βγάλουμε μερικά πρώτα συμπεράσματα ελπίζοντας σε ένα ακόμη συναρπαστικό πρωτάθλημα.

Mercedes
Σύνολο γύρων 392
Ταχύτερος Γύρος 1:19,138” (Sir Lewis Hamilton)

Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα δεδομένα (εντελώς νέα μονοθέσια, απουσία από την πίστα), ήταν ένα πολύ σταθερό τριήμερο για τα «Silver Arrows». Ο George Russell, «μπήκε» δυνατά στη νέα του ομάδα, οδηγώντας πολλούς γύρους χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας. Αν και προσπάθησε να πιέσει τους οδηγούς της Ferrari και της McLaren, κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Προσθέστε τους εντυπωσιακούς 94 γύρους του Lewis Hamilton (το απόγευμα της Παρασκευής 25/2) και είναι ξεκάθαρο ότι η ομάδα βρίσκεται σε καλή θέση και βλέπει με αισιοδοξία τις επόμενες δοκιμές του Μπαχρέιν.

Red Bull Racing
Σύνολο γύρων: 358
Ταχύτερος Γύρος: 1:19, 556” (Sergio Perez)

Η Red Bull είχε μια πολύ καλή πρώτη και τελευταία μέρα στην προετοιμασία της σεζόν, αλλά είχε μία βλάβη τη δεύτερη ημέρα. Ο Sergio Perez αντιμετώπισε πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η επιδιόρθωση άργησε, και ως εκ τούτου ο Μεξικανός έχασε την ημέρα. Ευτυχώς, μπόρεσε να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο το απόγευμα της Παρασκευής, αν και σε βρεγμένες συνθήκες. Όσο για τον Max Verstappen, έδειξε πως παραμένει σε φόρμα. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής, οδήγησε για 147 γύρους την πρώτη μέρα και φαινόταν σχετικά χαρούμενος με τον αυτοκίνητο του 2022.

McLaren
Σύνολο γύρων: 365
Ταχύτερος Γύρος: 1:19,568” (Lando Norris)

Δύο από τους πιο χαλαρούς οδηγούς στο grid των ομάδων ντύθηκαν με… έντονα χρώματα την προηγούμενη εβδομάδα. Ο Daniel Ricciardo και ο Lando Norris ολοκλήρωσαν μια σειρά από οδηγικά session, χωρίς προβλήματα, με πολλούς γύρους και μερικούς από τους πιο εντυπωσιακούς χρόνους. Ο Norris ήταν στην κορυφή την πρώτη μέρα, ο Ricciardo ήταν στην κορυφή το μεσημέρι την δεύτερη ημέρα και σε γενικές γραμμές φαίνεται να έχουν ένα πολύ αξιοπρεπές πακέτο.

Ferrari
Σύνολο γύρων: 439
Ταχύτερος Γύρος: 1:19,689” (Charles Leclerc)

Το τρίημερο της Βαρκελώνης ήταν πολύ καλό για την Ferrari. Το μονοθέσιό της «μέτρησε» τους περισσότερους γύρους από οποιαδήποτε ομάδα, χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας και είχε και ταχύτερους γύρους. Οι γύροι μοιράστηκαν σχετικά ομοιόμορφα μεταξύ των δύο οδηγών, οι οποίοι έδειχναν και οι δύο άνετοι. Θα είναι αυτή η χρονιά τους; Οι οδηγοί έσπευσαν να υποβαθμίσουν την… ιδέα και σίγουρα υπήρχαν πολλοί πειραματισμοί όσον αφορά τη σχεδίαση του αυτοκινήτου, οπότε υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

Aston Martin
Σύνολο γύρων: 295
Ταχύτερος Γύρος: 1:19,824” (Sebastian Vettel)

Αρκετά καλά πήγε η  Aston Martin, με τους οδηγούς να έχουν συμπληρώσει μία αξιοπρεπή χιλιομετρική απόσταση (τις δύο πρώτες ημέρες) και χωρίς εμφανή προβλήματα. Την τρίτη ημέρα, ο Sebastian Vettel αναγκάστηκε να παρκάρει την AMR22 στο τέλος του πρωινού session, με καπνό στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Μόλις το μονοθέσιο πήγε πίσω στα pits, εντοπίστηκε μια μικρή διαρροή λαδιού, αλλά δεν μπόρεσε να διορθωθεί εγκαίρως για να βγει το μονοθέσιο στην πίστα, με αποτέλεσμα ο Lance Stroll να οδηγήσει καθόλου.

AlphaTauri
Σύνολο γύρων: 308
Ταχύτερος Γύρος: 1:19.918” (Pierre Gasly)

Οι δύο οδηγοί της Alpha Tauri, αισθάνθηκαν άνετα με το μονοθέσιο, τόσο που Yuki Tsunoda αστειευόταν λέγοντας, πως δεν θα μοιραζόταν την αίσθηση με το αυτοκίνητο με τον Pierre Gasly. Ωστόσο, δεν φάνηκε να ενοχλεί τον Γάλλο, ο οποίος είχε μια πολύ παραγωγική δεύτερη μέρα και φαινόταν χαρούμενος με το αυτοκίνητο.

Δυστυχώς, ο Gasly έκανε ένα λάθος το πρωί της Παρασκευής, καθώς έκανε το λάθος και χτύπησε στον τοίχο στη στροφή 5. Η ζημιά ήταν μεγάλη, τόσο που δεν μπορούσε να διορθωθεί και αυτό σήμαινε ότι δεν υπήρχε δεύτερο session για τον Tsunoda. Αλλά με πολλούς γύρους στις δύο πρώτες ημέρες, φαίνεται πως δεν χάθηκαν όλα για την AlphaTauri.

Williams
Σύνολο γύρων: 347
Ταχύτερος Γύρος: 1:20,318” (Alex Albon)

Πρόβλημα αξιοπιστίας για την Williams στη Βαρκελώνη, που φάνηκε την τελευταία ημέρα.  Οι πρώτες δύο μέρες τους κύλησαν χαλαρά με τον Nicholas Latifi και Alex Albon να γράφουν αξιοπρεπή χιλιόμετρα. Η ημέρα 3 δεν πήγε ακριβώς όπως είχε προγραμματιστεί, με την ομάδα να χάνει πολύ χρόνο από προβλήματα στο υβριδικό σύστημα αλλά και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Alpine
Σύνολο γύρων: 264
Ταχύτερος Γύρος: 1:21,242” (Fernando Alonso)

Η Alpine πέρασε τις δύο πρώτες της ημέρες δοκιμάζοντας εξαρτήματα,με ηλεκτρονικά πλέγματα και αεροδυναμικά βοηθήματα για αρκετούς γύρους. Έτσι οι Ocon και Alonso κατάφεραν να διανύσουν μια αξιοπρεπή χιλιομετρική απόσταση. Ο Fernando Alonso ήταν στο αυτοκίνητο το τελευταίο πρωί των δοκιμών, όταν ξέσπασε φωτιά. Η ζημιά που υπέστη η FW44 ήταν πολύ μεγάλη για να επισκευαστεί και ο Ocon δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το πρόγραμμά του

Haas
Σύνολο γύρων: 160
Ταχύτερος Γύρος: 1:21,512” (Nikita Mazepin)

Το τριήμερο της Haas δεν ήταν καλό. Τα προβλήματα ξεκίνησαν το πρωί της πρώτης ημέρας με διαρροή ψυκτικού υγρού και συνεχίστηκαν με ζημιές στο πάτωμα, της VF22. Την δεύτερη ημέρα ο Nikita Mazepin έφερε κόκκινες σημαίες, όταν εντοπίστηκε πρόβλημα με την αντλία καυσίμου. Ευτυχώς ο Mick Schumacher κατάφερε να οδηγήσει για 66 γύρους. Τα προβλήματα αξιοπιστίας συνεχίστηκαν την 3η ημέρα, με τη μορφή διαρροής λαδιού που περιόρισε τον Mazepin στους εννέα γύρους και τον συμπαίκτη του σε κανέναν.

Alfa Romeo
Σύνολο γύρων: 175
Ταχύτερος Γύρος: 1:21,885” (Zhou Guanyu)

Μαζί με τη Haas, η Alfa Romeo ήταν η άλλη ομάδα που είχε προβλήματα αξιοπιστίας στην προετοιμασία της σεζόν. Ο οδηγός δοκιμών της, Robert Kubica, ξεκίνησε το πρώτο κομμάτι των τεστ στο Circuit de Barcelona-Catalunya, αλλά ο Πολωνός περιορίστηκε σε μόλις εννέα γύρους. Ο Valtteri Bottas δεν τα πήγε πολύ καλύτερα, με προβλήματα από σπασμένα αεροδυναμικά κομμάτια να ευθύνονται για τις διακοπές.

Τα καλά νέα ήταν ότι ο πρωτάρης Zhou Guanyu πήρε τη μερίδα του λέοντος στις δοκιμές οδήγησε 71 γύρους το απόγευμα της δεύτερης ημέρας και άλλους 41 το πρωί της τρίτης. Είχε μία έξοδο και έμεινε εκτός περιορίζοντας το stint του Bottas.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
F1: Τέλος στο Grand Prix της Ρωσίας λόγω του πολέμου στην Ουκρανία;
F1 Pre Season Test: Οι συνθέσεις των οδηγών (+video)
Πόσοι είδαν F1 το 2021;

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto