Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Ήθελε τον Kubica η Ferrari

Ελλάδα 16:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ήθελε τον Kubica η Ferrari

FORMULA 1

Ήθελε τον Kubica η Ferrari

FORMULA 1

Το κοινό μυστικό, πως ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα ενδιέφερε τη Ferrari πριν τον σοβαρό του τραυματισμό, επιβεβαίωσε ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Στέφανο Ντομενικάλι. Ωστόσο, ο Ιταλός θεωρεί πως ο άτυχος Πολωνός δεν θα επιστρέψει στη Formula 1…

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Ο Ντομενικάλι έδωσε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στην επίσημη ηλεκτρονική διεύθυνση της Scuderia, στην οποία τόνισε: «Ναι, παρακολουθούσαμε στενά τη περίπτωσή του. Δυστυχώς, δεν πιστεύω πως θα καταφέρει να επιστρέψει στο σπορ, λόγω της φυσικής κατάστασης του. Το πρόβλημα στο χέρι του, δεν θα του επέτρεπε να αντιδράσει σωστά σε συγκεκριμένες καταστάσεις που απαιτούν αντανακλαστικές αντιδράσεις. Είναι κρίμα».

Ο Κούμπιτσα  τραυματίστηκε σοβαρά στις 6 Φεβρουαρίου του 2011 όταν συμμετέχοντας στο Ράλι ντι Αντόρα, το Skoda Fabia S2000 που οδηγούσε, προσέκρουσε στις μπαριέρες. Κομμάτι αυτών διαπέρασε το αυτοκίνητο και τραυμάτισε σοβαρά τον 28χρονο.

Advertisement
Advertisement

Σχεδόν ακρωτηρίασε το δεξί του χέρι, ενώ υπέστη κατάγματα στο δεξί αγκώνα, ώμο και πόδι. Μετά από μακρά περίοδο αποθεραπείας, ο Πολωνός έχει ανακτήσει κάποιες εκ των λειτουργιών, χωρίς όμως να μπορεί να ελέγξει πλήρως το χέρι του. Γεγονός που καθιστά σχεδόν αδύνατη την επιστροφή του στη Formula 1.

Όχι όμως και στους αγώνες αφού με την απαιτούμενη διαμόρφωση στο αγωνιστικό του αυτοκίνητο, ο Κούμπιτσα έχει ξεκινήσει μία νέα καριέρα στα ράλι. Ξεκίνησε από τοπικά ράλι στα τέλη του 2012 και φέτος συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, τρέχοντας στη κατηγορία WRC-2 με ένα Citroen DS3 RRC.

Advertisement

Νίκησε στο Ράλι Ακρόπολις αλλά και στη Σαρδηνία και διεκδικεί τον τίτλο στη κατηγορία του. Παράλληλα, η Citroen θα του εμπιστευτεί και World Rally Car, στο Ράλι Ουαλίας. Εκτός αυτού, το όνομα του ακούγεται και για πιθανή εμπλοκή στο πρόγραμμα της γαλλικής εταιρείας στο WTCC από το 2014.

Όσο για το… παρελθόν, οι εντυπωσιακές του επιδόσεις με τις BMW και Renault, φημολογούταν πως θα τον έκαναν κάτοικο Μαρανέλο από το 2012, δεδομένης και της πολύ καλή σχέσης που διατηρούσε με τον οδηγό-ηγέτη της Ferrari, Φερνάντο Αλόνσο.