Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

F1 GP Ισπανίας: Pole ξανά για Rosberg! (updated)

Ελλάδα 16:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

F1 GP Ισπανίας: Pole ξανά για Rosberg! (updated)

FORMULA 1

F1 GP Ισπανίας: Pole ξανά για Rosberg! (updated)

FORMULA 1

Μετά από μία επιβλητική παρουσία στις κατατακτήριες δοκιμές του ισπανικού Grand Prix, οι οδηγοί της Mercedes «κλείδωσαν» τη πρώτη σειρά εκκίνησης του πέμπτου αγώνα της χρονιάς: με τον Νίκο Ρόζμπεργκ στη pole και τον Λούις Χάμιλτον να εκκινεί δίπλα του! Του Τ. Πουρναράκη

Advertisement
Advertisement

Μεγάλη εντύπωση προκαλεί και η διαφορά των Mercedes από τους υπόλοιπους με το Φέτελ να είναι πρώτος εξ’ αυτών.
Η στατιστική λέει πως ποτέ (!) στην Βαρκελώνη δεν έχει κερδίσει πιλότος που εκκινεί πιο πίσω από την 3η θέση. Η μοναδική φορά που κέρδισε κάποιος από την 3η θέση ήταν το 1996 τότε ο Σουμάχερ υπό βροχή πήρε την πρώτη του νίκη για λογαριασμό της Ferrari.
Από τους 23 αγώνες μέχρι σήμερα τις 18 φορές έχει κερδίσει ο poleman και μόλις 4 κάποιος από την 2η θέση (Μάνσελ, Χάκινεν, Φέτελ).

Στη μάχη της 16αδας το Q1 αρκετοί πιλότοι όπως αυτοί των Red Bull, McLaren και Mercedes χρησιμοποίησαν την μέση γόμα κατευθείαν, ενώ σε Ferrari και Lotus προτίμησαν τη σκληρή. Ανάλογη ήταν και η διακύμανση των χρόνων. Ταχύτερος όλων ο Λιούις Χάμιλτον. Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε ο αποκλεισμός και των δυο Williams από το Q2 θυμίζουμε ότι πέρυσι σ’ αυτή την πίστα ο Παστόρ Μαλντονάντο είχε πάρει την μοναδική του νίκη για λογαριασμό της Βρετανικής ομάδας.

Στο Q2 ταχύτερος ήταν και πάλι ο Χάμιλτον, ο Βρετανός καθυστέρησε να σημειώσει χρόνο και ήταν εκτός 10αδας λίγες στιγμές πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας. Σταματώντας όμως τα χρονόμετρα στο 1:21 έδωσε τον τόνο για το πόσο γρήγορα μπορούν να κινηθούν οι Mercedes. Αρνητική έκπληξη ο αποκλεισμός του Τζένσον Μπάτον με τη McLaren τη στιγμή μάλιστα που ο Σέρτζιο Πέρεζ μπήκε στην 10αδα.

Advertisement
Advertisement

Στο Q3 ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν επέστρεψε σε κανέναν να τον αμφισβητήσει. Με στυλ αλλά Φέτελ έκανα δυο ταχύτερους γύρους και κατόρθωσε να πάρει την 2η συνεχή pole. Ο Χάμιλτον μετέπειτα στη συνέντευξη Τύπου παραδέχτηκε πως ο Ρόσμπεργκ ήταν ταχύτερος σήμερα. Εντυπωσιάζει η υστέρηση των Ferrari ειδικά του Αλόνσο παρά τις προσδοκίες περί του αντίθετου που είχαν δημιουργηθεί. Ο Μάσα σε κάποια φάση έκλεισε το Γουέμπερ και οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν.
[nggallery id=2569]
Μιλώντας σχετικά στη συνέντευξη Τύπου ο poleman Νίκο Ρόσμπεργκ που στις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης στο Μοντμελό ήταν και πάλι ο ταχύτερος με χρόνο τότε 1:20.130, τόνισε: «Είμαστε έκπληκτοι από την ταχύτητά μας. Πήγαμε καλά στις δοκιμές και στο τέλος ο γύρος στις δοκιμές ήταν πολύ καλός οπότε είμαι πολύ χαρούμενος γι’ αυτό. Είναι μια καλή ώθηση για την ομάδα και αποτελεί φανταστικό αποτέλεσμα ότι οι δυο Mercedes βρίσκονται στην πρώτη σειρά της εκκίνησης. Όμως πρέπει να είμαστε λίγο προσεκτικοί στον αγώνα μετά από όσα έγιναν στο Μπαχρέιν. Η ομάδα δουλεύει πολύ σκληρά για να βελτιώσει το μονοθέσιο και να αξιοποιήσει όσο καλύτερα μπορεί τα ελαστικά. Στο Μπαχρέιν είχαμε προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών όπως και εδώ στις ελεύθερες δοκιμές χτες. Σήμερα το πρωί τα πράγματα ήταν καλύτερα οπότε νιώθω μεγαλύτερη σιγουριά. Αλλά αύριο θα είναι μια πρόκληση για μας».

Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον θα μεταδοθεί απευθείας αύριο στις 14:00 από την ΕΤ1, την EPT HD και τον OTE TV.

Το ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη.

Advertisement

Η κατάταξη των κατατακτήριων:
1. Ρόζμπεργκ     Mercedes              1m20.718s
2. Χάμιλτον        Mercedes              1m20.972s  + 0.254s
3. Φέτελ               Red Bull-Renault      1m21.054s  + 0.336s
4. Ράικονεν        Lotus-Renault         1m21.177s  + 0.459s
5. Αλόνσο            Ferrari               1m21.218s  + 0.500s
6. Μας                  Ferrari               1m21.219s  + 0.501s
7. Γκροζάν           Lotus-Renault         1m21.308s  + 0.590s
8. Ουέμπερ         Red Bull-Renault      1m21.570s  + 0.852s
9. Πέρεζ               McLaren-Mercedes      1m22.069s  + 1.351s
10. Ντι Ρέστα     Force India-Mercedes  1m22.233s  + 1.515s
Χρόνος αποκλεισμού από το Q3: 1m22.019s           Διαφορά
11. Ρικιάρντο     Toro Rosso-Ferrari    1m22.127s  + 1.126s
12. Βερν               Toro Rosso-Ferrari    1m22.166s  + 1.165s
13. Σούτιλ            Force India-Mercedes  1m22.346s  + 1.345s
14. Μπάτον        McLaren-Mercedes      1m23.166s  + 2.165s
15. Χούλκενμπεργκ         Sauber-Ferrari        1m22.389s  + 1.388s
16. Γκουτιέρες   Sauber-Ferrari        1m22.793s  + 1.792s
Χρόνος αποκλεισμού από το Q2: 1m23.218s                Διαφορά
17. Μπότας        Williams-Renault      1m23.260s  + 1.532s
18. Μαλντονάντο            Williams-Renault      1m23.318s  + 1.590s
19. Φαν Ντερ Γκάρντε   Caterham-Renault      1m24.661s  + 2.933s
20. Μπιακί          Marussia-Cosworth     1m24.713s  + 2.985s
21. Τσίλτον         Marussia-Cosworth     1m24.996s  + 3.268s
22. Πικ                  Caterham-Renault      1m25.070s  + 3.342s