F1 GP Μ. Βρετανίας: Υπόθεση για δύο;
FORMULA 1
Έπειτα από τα όσα παρακολουθήσαμε στην Αυστρία, το βρετανικό GP δείχνει ότι θα είναι υπόθεση των δύο οδηγών της McLaren. Εκτός κι αν ο καιρός (ή ο ανταγωνισμός) έχει διαφορετική άποψη.
Αν θέλουμε να είμαστε ρεαλιστές τότε θα πρέπει να εναποθέσουμε τις ελπίδες μας για μεγαλύτερο ανταγωνισμό στην κορυφή στα τερτίπια του βρετανικού καιρού.
WHAT CAR
Τα προγνωστικά κάνουν λόγο για ασθενείς βροχοπτώσεις τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή. Ωστόσο ακόμη μία ολιγόλεπτη ψιχάλα θα μπορούσε να ανατρέψει τα δεδομένα. Ιδίως εάν εκείνη έρθει χρονικά στο τέλος του Q1 ή του Q2 το Σάββατο.
Σε ότι αφορά τον ανταγωνισμό των McLaren -οι οποίες θα έχουν ειδικό χρωματισμό- εκείνος μάλλον θα είναι λίγο πιο έντονος ούτως ή άλλως. Λίγο η χάραξη της διαδρομής που ευνοεί την Red Bull και λίγο οι χαμηλές θερμοκρασίες που ευνοούν την Mercedes, θα αλλάξουν ελαφρώς τα δεδομένα.

Από την άλλη η Ferrari θα περιμένει να επιβεβαιώσει τα θετικά αποτελέσματα των αναβαθμίσεων που έφερε στην Αυστρία και σε μία εντελώς διαφορετικής φύσης διαδρομή. Αλλά ακόμη κι έτσι οι McLaren παραμένουν τα μεγάλα φαβορί στο Σίλβερστοουν. Ποιος από τους Πιάστρι-Νόρις θα πάρει τη μάχη της Μεγάλης Βρετανίας;
Χαρακτηριστικά σιρκουί-Ελαστικά
Είναι η πίστα που έχει φιλοξενήσει περισσότερες φορές από οποιαδήποτε άλλη το Βρετανικό Grand Prix. Από το 1947 που έγινε ο πρώτος ερασιτεχνικός αγώνας έχει αλλάξει μορφή 13 φορές. Τα μονοθέσια τρέχουν στη σημερινή της εκδοχή των 5,891 χιλιομέτρων από το 2011.

Ένα από τα πιο ολοκληρωμένα σιρκουί του πρωταθλήματος απαιτεί τα μέγιστα τόσο από τα μονοθέσια όσο και από τους οδηγούς. Οι στροφές Copse, Stowe και το σύμπλεγμα Maggots-Becketts-Chapel εξακολουθούν να αποτελούν προκλήσεις για τους οδηγούς απαιτώντας παράλληλα ιδανική αεροδυναμική ισορροπία. Από την άλλη στροφές όπως οι Club, Village και Luffield είναι πιο τεχνικές τονίζοντας κυρίως τη μηχανική ευστάθεια των μονοθέσιων.

Εξίσου σημαντική είναι και η απόδοση των PU και δη η αποτελεσματικότητα των MGU-H, καθώς ο μεγάλος γύρος του Silverstone έχει στην πραγματικότητα μόνο 4 ζώνες φρεναρίσματος. Οι αεροδυναμικές ρυθμίσεις τείνουν προς το μέσο φορτίο, λόγω των πολλών ταχύτατων στροφών. Ευνοϊκότερα σημεία για προσπέρασμα είναι οι στροφές Brooklands και Stowe. Στις ευθείες πριν από αυτές τις στροφές θα βρούμε και τις δύο ζώνες DRS της πίστας. Ο αγώνας τελειώνει έπειτα από 51 γύρους.

Η Βρετανική πίστα είναι μία από τις δυσκολότερες σε ότι αφορά την καταπόνηση των ελαστικών. Η Pirelli φέρνει τις C2, C3 και C4 γόμες στο Silverstone. Κατά συνέπεια το πιθανότερο είναι πώς ο αγώνας θα βγει με δύο στάσεις. Οι Hard και Medium φαντάζουν ως οι λογικές επιλογές στον αγώνα. Εφόσον δεν βρέξει, φυσικά.
Τηλεοπτική κάλυψη
Το τριήμερο θα καλυφθεί τηλεοπτικά ζωντανά από τον ANT1+ (όλο το τριήμερο) και από τον ΑΝΤ1 (ο αγώνας). Οι ώρες μετάδοσης κάθε περιόδου είναι:
- Παρασκευή 04/07
14:30:FP1
18:00: FP2 - Σάββατο 05/07
13:30: FP3
17:00: Κατατακτήριες Δοκιμές - Κυριακή 06/07
17:00: Αγώνας