F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Το 1-2 η McLaren στο FP1
FORMULA 1
Οι Νόρις και Πιάστρι έκαναν εύκολα το 1-2 στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το GP του Αζερμπαϊτζάν. Τρίτος ο Λεκλέρ, με χρόνο κατά μισό δευτερόλεπτο πιο υψηλο από των McLaren.
Η McLaren ξεκίνησε ιδανικά το πρώτο τριήμερο της σεζόν στο οποίο μπορεί να τελειώσει την υπόθεση πρωτάθλημα. Ο Νόρις ξεκίνησε έχοντας πλεονέκτημα έναντι του Πιάστρι, ο οποίος, όμως, αντιμετώπισε μικρό πρόβλημα με την PU του στην αρχή της διαδικασίας.
WHAT CAR
Τρίτος ταχύτερος ήταν ο Λεκλέρ, ενώ ο Ράσελ σημείωσε χρόνο πολύ κοντά σε εκείνον του Μονεγάσκου. Πέμπτος ταχύτερος ήταν ο Άλμπον ενώ ακολούθησαν οι Red Bull των Τσουνόντα και Φερστάπεν. Ο Ολλανδός έκανε λάθος στην απόπειρα γρήγορου γύρου στο τέλος της διαδικασίας, αλλά η RB21 δείχνει να έχει καλή ισορροπία στο Μπακού.

Δεν υπήρξαν πολλά απρόοπτα στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών για το Μπακού. Οι οδηγοί ήταν αρκετά προσεκτικοί στην σε σημεία εκ νέου ασφαλτοστρωμένη και βαμμένη διαδρομή, καθώς εξερευνούσαν τα όρια της πρόσφυσης για πρώτη φορά στο τριήμερο.
Πιο οριακά περάσματα έκανε ο Κάρλος Σάινθ τόσο από την στροφή 14 όσο και από την 16. Μάλιστα η περίοδος τέθηκε προσωρινά υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας για να διορθωθεί το κερμπ της 16 έπειτα από πέρασμα του Ισπανού. Οι ομάδες έχασαν αρκετό χρόνο δοκιμών λόγω της κόκκινης σημαίας.
Οι Μπορτολέτο, Χατζάρ, Οκόν και Φερστάπεν βγήκαν σε εξόδους διαφυγής κατά τη διάρκεια της διαδικασίας χωρίς τα μονοθέσια τους να υποστούν ζημιές. Αντίθετα η Ferrari του Χάμιλτον έχασε μέρος της εμπρός της πτέρυγας έπειτα από μικρή επαφή που είχε ο Βρετανός με τον τοίχο στην εσωτερική της στροφής 5.
Να σημειώσουμε ότι τα μετεωρολογικά προγνωστικά κάνουν λόγο για βροχή τόσο για σήμερα το απόγευμα όσο και για αύριο. Άρα είναι εξαιρετικά πιθανό οι οδηγοί να συναντήσουν εντελώς διαφορετικές συνθήκες στις επόμενες περιόδους και να υπάρξουν αρκετές ανατροπές.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
F1: Ποιο θα είναι το νέο βοήθημα προσπεράσεων το 2026;
Racing Bulls: Τι σημαίνει μια πιθανή προαγωγή Λίντμπλαντ το 2026;
F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Πώς η McLaren μπορεί να στεφθεί πρωταθλήτρια στο Μπακού