F1 Δοκιμές Βαρκελώνης: Ακόμα πιο γρήγορη η Mercedes
FORMULA 1F1 Δοκιμές Βαρκελώνης: Ακόμα πιο γρήγορη η Mercedes
FORMULA 1Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα δοκιμών η Mercedes W04 έκανε κατάληψη στη κορυφή των χρόνων. Μάλιστα, όπως συνέβη και χθες με τον Λούις Χάμιλτον, έτσι σήμερα ο Νίκο Ρόσμπεργκ σημείωσε τον καλύτερο χρόνο των τεστ που έγιναν στη πίστα της Βαρκελώνης. Αυτή έγινε στο πρωινό μέρος της τελευταίας ημέρας του τεστ στη Καταλονία αλλά και τελευταίας γενικότερα αφού πλέον, επόμενο πεδίο σύγκρισης θα είναι το Grand Prix της Αυστραλίας. Βέβαια αξίζει να σημειωθεί πως σε σχέση με τη χθεσινή επίδοση του Χάμιλτον που ήρθε στον πρώτο γύρο stint πέντε συνολικά περασμάτων, ο Νίκο έκανε έναν ιπτάμενο γύρο κι επέστρεψε στα pit. Άρα μάλλον είχε και μικρότερο φορτίο καυσίμου. Λίγο μετά, ο Ρόζμπεργκ μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου και ο απεσταλμένος του NewsAuto.gr, Τάκης Πουρναράκης, κατέγραψε όσα είπε ο Γερμανός που με 131 γύρους ήταν και ο οδηγός που κάλυψε και τα περισσότερα χιλιόμετρα.
Και πέρυσι τα ασημί βέλη είχαν κάνει μερικές… υψηλές πτήσεις στις δοκιμές που δεν ήταν αντιπροσωπευτικές των πραγματικών τους δυνατοτήτων αλλά δεν πρέπει να αγνοηθεί το γεγονός πως όσοι παρακολούθησαν από κοντά τις δοκιμές, κάνουν λόγο για διαφορετικές καταστάσεις. Όχι πως ξαφνικά οι Γερμανοί έκαναν μονοθέσιο πρωταθλητή αλλά πως ίσως να μπορούν να κινηθούν στα επίπεδα των ομάδων που πρωταγωνιστούσαν πέρυσι.
WHAT CAR
Το πρωί ο Ρόσμπεργκ είχε εναλλαχθεί στη κορυφή με τον Φερνάντο Αλόνσο που με καλύτερη επίδοση στο 1.20.494 έδειξε πως και η Ferrari F138 έχει… κάτι να δώσει. Πάντως γενικά, το απόγευμα οι περισσότερες ομάδες επικεντρώθηκαν σε προσομοιώσεις αγώνα και δεν είδαμε πολλές βελτιώσεις.
Ο Ισπανός έσπασε το φράγμα των 100 γύρων στο Μονμελό, όπως άλλωστε και οι Τζένσον Μπάτον (McLaren) και Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber) που ακολούθησαν, με τον Κίμι Ράικονεν να ανακάμπτει μετά τη τροφική δηλητηρίαση που τον κράτησε «στα pits» και να λαμβάνει μέρος κανονικά στις δοκιμές, καλύπτοντας όμως 50 μόνο γύρους, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα και με το κιβώτιο της Lotus E21.
Μεγάλο ερωτηματικό ήταν και παραμένει η Red Bull Racing αφού για μία ακόμα ημέρα ο Σεμπάστιαν Φέτελ αρνήθηκε να… κυνηγήσει δημοσιεύματα. Επικεντρώθηκε σε γύρους με ελαστικά χωρίς χαρακτηριστικό χρώμα ή ελαστικά σκληρής γόμας και περιορίστηκε στην όγδοη θέση, σχεδόν δυόμιση δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο χρόνο. Παραμένει λοιπόν μυστήριο η πραγματική ταχύτητα της RB9.
[nggallery id=1993]
Επίσης, με την Caterham του Σαρλ Πικ να είναι στο 1.23.1… λογικά αν ήθελαν, οι «μεγάλοι» θα μπορούσαν να σπάσουν το φράγμα του 1.20. Αλλά τέτοια εποχή, καλύτερα να κρύβεσαι, παρά να τραβάς τη προσοχή.
Αναλυτικά η κατάταξη, οι χρόνοι και οι γύροι που κάλυψαν οι οδηγοί:
1. Νίκο Ρόζμπεργκ Mercedes 1m20.130s 131
2. Φερνάντο Αλόνσο Ferrari 1m20.494s + 0.364s 120
3. Τζένσον Μπάτον McLaren 1m21.444s + 1.314s 122
4. Νίκο Χούλκενμπεργκ Sauber 1m21.541s + 1.411s 118
5. Κίμι Ράικονεν Lotus 1m21.658s + 1.528s 50
6. Πωλ ντι Ρέστα Force India 1m21.664s + 1.534s 112
7. Παστόρ Μαλντονάντο Williams 1m22.415s + 2.285s 42
8. Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull 1m22.514s + 2.384s 100
9. Βαλτερι Μπότας Williams 1m22.524s + 2.394s 31
10. Σαρλ Πικ Caterham 1m23.115s + 2.985s 116
11. Ζουλς Μπιανκί Marussia 1m23.167s + 3.037s 62
12. Ντάνιελ Ρικιάρντο Toro Rosso 1m23.628s + 3.498s 91
13. Μαξ Τσίλτον Marussia 1m24.103s + 3.973s 49
Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)