Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Οι επιλογές ελαστικών για την Αυστραλία!

Ελλάδα 5:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι επιλογές ελαστικών για την Αυστραλία!

FORMULA 1

Οι επιλογές ελαστικών για την Αυστραλία!

FORMULA 1

Ανακοινώθηκαν χτες οι επιλογές των οδηγών για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.  Όπως ίσως γνωρίζετε σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς για τα ελαστικά που ισχύουν φέτος υπάρχουν τρεις διαφορετικές γόμες διαθέσιμες σε κάθε αγώνα.

Advertisement
Advertisement

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Συνολικά υπάρχουν 5 διαφορετικές γόμες σλικ ελαστικών, τρεις εκ των οποίων θα είναι διαθέσιμες σε κάθε αγώνα. Στην Αυστραλία είναι διαθέσιμες: Μέση, μαλακή και πολύ μαλακή γόμα. Υπάρχουν 2 σετ βασικών ελαστικών/γομών για κάθε οδηγό στον αγώνα. Υπάρχει ένα σετ από την πολύ μαλακή γόμα ειδικά για όσους συμμετέχουν στο Q3. Εκτός από αυτά τα 3 σετ τα υπόλοιπα 10 σετ ελαστικών που δικαιούται για το τριήμερο του GP ο κάθε οδηγός τα διαλέγουν ελεύθερα οι ομάδες.

•    Οι ομάδες θα έχουν την υποχρέωση να δίνουν πίσω κάποια σετ ελαστικών βάσει προγράμματος. Μπορούν οι ίδιες να αποφασίσουν ποια θα είναι αυτά.

Advertisement
Advertisement

Το πρόγραμμα είναι:

1.    Επιστροφή μιας τετράδας ελαστικών μετά τα πρώτα 40 λεπτά στο FP1.
2.    Επιστροφή δεύτερης τετράδας ελαστικών μετά το FP1.
3.    Επιστροφή δυο ακόμη τετράδων ελαστικών μετά το FP2.
4.    Επιστροφή δυο ακόμη τετράδων ελαστικών μετά το FP3.

•    Τα δυο βασικά σετ ελαστικών για τον αγώνα υποχρεωτικά διατηρούνται δεν μπορεί να δοθούν πίσω. Υποχρεωτικά τουλάχιστον ένα σετ από αυτά πρέπει να χρησιμοποιηθεί στον αγώνα, εναπόκειται στην ομάδα να διαλέξει ποιο.
•    Τα 10 ταχύτερα μονοθέσια στο τέλος των κατατακτήριων δοκιμών πρέπει να δώσουν πίσω το σετ της γόμας (σ.σ: η πιο μαλακή εκ των διαθεσίμων) που τους δόθηκε ειδικά για χρήση στο Q3 (3η περίοδο κατατακτήριων δοκιμών). Επίσης υποχρεούνται να εκκινήσουν τον αγώνα με τα ελαστικά που πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο τους στο Q2 (σ.σ: αυτό ίσχυε και φέτος). Όσοι οδηγοί δεν προκρίθηκαν στο Q3 μπορούν να χρησιμοποιήσουν το σετ που είχαν διαθέσιμο για αυτό το σκοπό, στον αγώνα.

Advertisement

Από την επιλογή των οδηγών δε βγαίνει κάποια σημαντική είδηση καθώς οι διαφοροποιήσεις είναι ελάχιστες. Προφανώς οι περισσότεροι στοχεύουν να μεγιστοποιήσουν στον αγώνα τη χρήση της μαλακής γόμας.

pirelli-info-ausgp-tyresperdriver640tall

Advertisement