Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

FORMULA 1

Έως το 2023 στη Red Bull Racing o Verstappen

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Τέλος στα σενάρια που τον ήθελαν να αλλάζει στρατόπεδο το 2021 έβαλε ο Max Verstappen, υπογράφοντας τριετή επέκταση του συμβολαίου του με τη Red Bull!

Η εν ισχύ συμφωνία είχε διάρκεια έως και το τέλος του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2020, όμως πλέον οι δύο πλευρές θα συνεχίσουν μαζί μέχρι το τέλος της σεζόν του 2023! Κίνηση που αποδεικνύει την πίστη του ταλαντούχου οδηγού στο project των «ταύρων» και τη συνεργασία με τη Honda.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που επέκτεινα τη συνεργασία μου με την ομάδα. Η Red Bull πίστεψε σε μένα και μου έδωσε την ευκαιρία να βρεθώ στη Formula 1, πράγμα για το οποίο είμαι ευγνώμων. Στο πέρασμα των ετών έχουμε έρθει πιο κοντά με την ομάδα και πέραν από το πάθος όλων και τις επιδόσεις στην πίστα, απολαμβάνω και τη συνεργασία με αυτούς τους σπουδαίους ανθρώπους. Η νέα συνεργασία με τη Honda και η πρόοδος που σημειώσαμε μαζί τους προηγούμενους δώδεκα μήνες, μου χάρισαν επιπλέον κίνητρα αλλά και πίστη πως μπορούμε να κερδίσουμε μαζί. Σέβομαι τον τρόπο που συνεργάζονται η Red Bull και η Honda και όλοι κάνουν το καλύτερο δυνατό για να φτάσουμε στην επιτυχία. Θέλω να κερδίσω με τη Red Bull και κοινός στόχος μας είναι το παγκόσμιο πρωτάθλημα», είπε ο Verstappen.

Από την πλευρά των τετράκις πρωταθλητών, ο επικεφαλής Christian Horner είπε: «Η επέκταση της συμφωνίας με τον Max αποτελεί φανταστικά νέα για την ομάδα. Με την πρόκληση των αλλαγών στους κανονισμούς το 2021 να βρίσκεται στον ορίζοντα, η σταθερότητα σε όσο γίνεται περισσότερους τομείς θα αποτελέσει κλειδί. Ο Max έχει αποδείξει πως είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για την ομάδα μας, πιστεύει στη συνεργασία μας με τη Honda και είμαστε πανευτυχείς που επεκτείναμε τη συνεργασία μας».

Ο Verstappen εντάχθηκε στη Junior Team της Red Bull τον Αύγουστο του 2014 και μερικές μέρες μετά ανακοινώθηκε πως το 2015 θα τρέχει στον μαγικό κόσμο της Formula 1 με τη Scuderia Toro Rosso. Έκανε ντεμπούτο σε ηλικία 17 ετών και 166 ημερών – ο νεότερος οδηγός στην ιστορία του σπορ!

Δεκατέσσερις ημέρες μετά, πήρε στη Μαλαισία τους πρώτους του βαθμούς και έκλεισε τη σεζόν στη δωδέκατη θέση, με 49 πόντους στο ενεργητικό του και καλύτερο πλασάρισμα την τέταρτη θέση στην Ουγγαρία και τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.

Ξεκίνησε τη σεζόν του 2016 με την Toro Rosso αλλά μετά από μόλις τέσσερις αγώνες, πήρε «προαγωγή» στη Red Bull Racing, κερδίζοντας μάλιστα τον παρθενικό του αγώνα με την ομάδα, στην Ισπανία. Βρέθηκε άλλες πέντε φορές στο βάθρο και έκλεισε τη σεζόν στην 5η θέση της βαθμολογίας, έχοντας μαζέψει 204 πόντους.

Το 2017 είχε πολλές ατυχίες και εγκαταλείψεις στο πρώτο μισό της σεζόν, όμως ανέκαμψε κερδίζοντας στη Μαλαισία και το Μεξικό. Το 2018 εμφανίστηκε και πιο ώριμος οδηγικά, σκαρφαλώνοντας στην τέταρτη θέση της τελικής βαθμολογίας με άλλες δύο νίκες και επιπλέον 9 παρουσίες στο βάθρο.

Η περυσινή σεζόν ήταν η καλύτερη του 22χρονου. Πανηγυρίζοντας σε Αυστρία, Γερμανία και Βραζιλία έφτασε τις οκτώ νίκες στην F1, πήρε τις πρώτες του pole positions, είχε άλλα έξι βάθρα και έκλεισε το 2019 τρίτος στην τελική βαθμολογία. Στο πλευρό του το 2020 θα έχει πάλι τον Alex Albon.

Διαβάστε επίσης:
Τελευταίο F1 Vlog της σεζόν με «συνοδηγό» την Αριάνα Παπαγιάννη
Pit Stop σε συνθήκες μηδενικής βαρύτητας (video)
Έχει δρόμο ακόμα μπροστά του ο Schumacher

Δημοφιλή στο Protothema.gr