Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Έφτασε η Ferrari, τη Mercedes;

Ελλάδα 1:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έφτασε η Ferrari, τη Mercedes;

FORMULA 1

Έφτασε η Ferrari, τη Mercedes;

FORMULA 1

Ο Nico Rosberg μιλώντας με βάση τα στοιχεία που ανέλυσε η Mercedes από τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης άφησε ερωτηματικά για την δυναμική της νέας Ferrari.

Advertisement
Advertisement

TOY ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Το μονοθέσιο των πρωταθλητών η W07 συμπλήρωσε μέσα σε 8 μέρες δοκιμών στη Βαρκελώνη απόσταση σχεδόν ίση με αυτή που θα κληθεί να κάνει σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος. Εμφάνισε μόνο ένα πρόβλημα στην μετάδοση την τελευταία μέρα.

Παραταύτα ο Rosberg αναφερόμενος στη Ferrari που είναι προφανώς η μόνη ομάδα που μπορεί να απειλήσει τη Mercedes, τόνισε: «Σίγουρα είναι πολύ γρήγοροι. Όλες οι ομάδες έχουν αυτούς που αναλύουν την στρατηγική οπότε λίγο πολύ ξέρουν τι καύσιμο έχουμε εμείς και το ίδιο συμβαίνει και μ’ εμάς ξέρουμε τι καύσιμο έχουν οι άλλοι. Οπότε πάνω κάτω ξέρουμε που είμαστε σε σχέση με τη Ferrari και σας λέω μετά βεβαιότητας πως η διαφορά είναι μικρή. Επίσης δεν μπορούμε να πούμε με σιγουριά ποιος είναι μπροστά. Για μας οι δοκιμές πήγαν πολύ καλά. Βέβαια το πιο σημαντικό είναι η ταχύτητα και δεν είμαστε 100% σίγουροι εκεί. Πέρα όμως απ’ αυτό όλα πήγαν καλά και νιώθω έτοιμος για τη Μελβούρνη».

Advertisement
Advertisement

Ο Raikkonen σημείωσε με τη μαλακή γόμα της Pirelli χρόνο 1:23.009 εφάμιλλο του ταχύτερου που πέτυχε η Mercedes στα χέρια του Rosberg. Βέβαια δε γνωρίζουμε το φορτίο καυσίμου. Το σίγουρο είναι πως αμφότερες οι ομάδες δεν έχουν δείξει όλα τα χαρτιά τους και θα πρέπει να περιμένουμε άλλες 15 μέρες ως την Αυστραλία ώστε να βγάλουμε οριστικά συμπεράσματα.

Πολύ κοντά αν όχι ανάμεσα σε Mercedes και Ferrari βρίσκεται η Williams. Κρατήστε σαν σχόλιο τη χαμηλή φθορά των ελαστικών που παρουσιάζει το νέο βρετανικό μονοθέσιο. Δεν αποκλείεται να δούμε τους Massa και Bottas να κάνουν ένα πιτ στοπ λιγότερο φέτος σε κάποιους αγώνες.

Advertisement

Πίσω τους Red Bull, McLaren θα δώσουν μάχη για την 4η θέση, Force India, Toro Rosso για την 6η και οι Sauber, Renault θα παλέψουν για την αξιοπρέπεια ώστε να παραμείνουν μπροστά από Manor και Haas.

Η σεζόν ξεκινά με σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς των ελαστικών και στις κατατακτήριες δοκιμές και μ’ ένα μεγάλο ερωτηματικό. Μπορεί ο Vettel να κοντράρει στα ίσα το Hamilton για τον τίτλο; Ευχόμαστε ν’ αργήσει να ξεκαθαρίσει το θέμα αυτό ώστε να έχουμε ένα ενδιαφέρον πρωτάθλημα!

Advertisement

button-barca16test1-d.jpg-large640

Οι καλύτεροι χρόνοι του 4ημερου:

Οδηγός Ομάδα Γόμα Χρόνος Ημέρα
Raikkonen Ferrari ULTRASOFT 1:22,765 3η μέρα
Vettel Ferrari SUPERSOFT 1:22,852 4η μέρα
Rosberg Mercedes SOFT 1:23,022 1η μέρα
Sainz J Toro Rosso ULTRASOFT 1:23,134 4η μέρα
Massa Williams SOFT 1:23,193 3η μέρα
Bottas Williams ULTRASOFT 1:23,229 1η μέρα
Hulkenberg Force India ULTRASOFT 1:23,251 3η μέρα
Verstappen Toro Rosso ULTRASOFT 1:23,382 3η μέρα
Hamilton Mercedes SOFT 1:23,622 2η μέρα
Perez Force India SUPERSOFT 1:23,721 4η μέρα
Magnussen Renault SUPERSOFT 1:23,933 2η μέρα
Ricciardo Red Bull SOFT 1:24,427 4η μέρα
Button McLaren ULTRASOFT 1:24,714 4η μέρα
Alonso McLaren SOFT 1:24,735 1η μέρα
Nasr Sauber SOFT 1:24,760 3η μέρα
Palmer Renault SOFT 1:24,859 4η μέρα
Wehrlein Manor ULTRASOFT 1:24,913 3η μέρα
Ericsson Sauber SOFT 1:25,031 4η μέρα
Kvyat Red Bull SOFT 1:25,049 1η μέρα
Grosjean Haas SOFT 1:25,255 4η μέρα
Haryanto Manor ULTRASOFT 1:25,899 4η μέρα
Gutierrez Haas MEDIUM 1:26,661 1η μέρα

 

Advertisement

Καλύτεροι χρόνοι ανά γόμα:

Γόμα Οδηγός Ομάδα Χρόνος Ημέρα
HARD Bottas Williams 1:25,402 2η μέρα
SOFT Raikkonen Ferrari 1:23,009 3η μέρα
U.SOFT Raikkonen Ferrari 1:22,765 3η μέρα
MEDIUM Rosberg Mercedes 1:24,126 3η μέρα
S.SOFT Vettel Ferrari 1:22,852 4η μέρα

 

 

Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα:

Γόμα Οδηγός Ομάδα Γύροι Ημέρα
MEDIUM Verstappen Toro Rosso 29 3η μέρα
HARD Massa Williams 20 3η μέρα
SOFT Magnussen Renault 14 1η μέρα
S.SOFT Massa Williams 7 3η μέρα
U.SOFT Bottas Williams 7 1η μέρα

Hamilton-Barca16test1-e640

Καλύτεροι χρόνοι 1η μέρα
Οδηγός Ομάδα Γόμα Χρόνος
Rosberg Mercedes SOFT 1:23,022
Bottas Williams ULTRASOFT 1:23,229
Alonso McLaren SOFT 1:24,735
Raikkonen Ferrari MEDIUM 1:24,836
Kvyat Red Bull SOFT 1:25,049
Hamilton Mercedes MEDIUM 1:25,051
Verstappen Toro Rosso SOFT 1:25,176
Hulkenberg Force India SOFT 1:25,336
Nasr Sauber SOFT 1:25,493
Magnussen Renault SOFT 1:25,760
Gutierrez Haas MEDIUM 1:26,661
Haryanto Manor SOFT 1:28,000

 

Καλύτεροι χρόνοι 2η μέρα
Οδηγός Ομάδα Γόμα Χρόνος
Bottas Williams SUPERSOFT 1:23,261
Hamilton Mercedes SOFT 1:23,622
Magnussen Renault SUPERSOFT 1:23,933
Vettel Ferrari MEDIUM 1:24,611
Button McLaren SOFT 1:25,183
Ricciardo Red Bull MEDIUM 1:25,235
Sainz J Toro Rosso MEDIUM 1:25,300
Perez Force India SOFT 1:25,593
Rosberg Mercedes MEDIUM 1:26,298
Wehrlein Manor SOFT 1:27,064
Ericsson Sauber SOFT 1:27,487

Καλύτεροι χρόνοι 3η μέρα
Οδηγός Ομάδα Γόμα Χρόνος
Raikkonen Ferrari ULTRASOFT 1:22,765
Massa Williams SOFT 1:23,193
Hulkenberg Force India ULTRASOFT 1:23,251
Verstappen Toro Rosso ULTRASOFT 1:23,382
Rosberg Mercedes MEDIUM 1:24,126
Nasr Sauber SOFT 1:24,760
Alonso McLaren SUPERSOFT 1:24,870
Wehrlein Manor ULTRASOFT 1:24,913
Kvyat Red Bull SOFT 1:25,141
Palmer Renault SOFT 1:26,224
Hamilton Mercedes MEDIUM 1:26,488
Grosjean Haas SOFT 1:27,196

 

Καλύτεροι χρόνοι 4η μέρα
Οδηγός Ομάδα Γόμα Χρόνος
Vettel Ferrari SUPERSOFT 1:22,852
Sainz J Toro Rosso ULTRASOFT 1:23,134
Massa Williams SUPERSOFT 1:23,644
Perez Force India SUPERSOFT 1:23,721
Hamilton Mercedes MEDIUM 1:24,133
Ricciardo Red Bull SOFT 1:24,427
Button McLaren ULTRASOFT 1:24,714
Palmer Renault SOFT 1:24,859
Ericsson Sauber SOFT 1:25,031
Grosjean Haas SOFT 1:25,255
Haryanto Manor ULTRASOFT 1:25,899
Rosberg Mercedes MEDIUM 1:26,140

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery μιλώντας για το δεύτερο τεστ τόνισε μεταξύ άλλων: «Κατά τη διάρκεια του τελευταίου τεστ οι ομάδες ξεκίνησαν να επικεντρώνουν περισσότερο την προσοχή τους στην απόδοση και στις προετοιμασίες για τον αγώνα. Έγιναν αρκετές προσομοιώσεις κατατακτήριων δοκιμών αλλά και αγώνα κατά τη διάρκεια των τεσσάρων ημερών. Ο ταχύτερος χρόνος επετεύχθη και πάλι με την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft) με το μωβ σιρίτι, η οποία δεν συνδυάζεται ιδανικά με τις υψηλές ενεργειακές απαιτήσεις της πίστας στη Βαρκελώνη. Παραταύτα έδωσε τους οδηγούς μια γεύση από την επιπλέον απόδοση που θα έχουν στη διάθεσή τους φέτος. Βέβαια πρόκειται για ένα τεστ που έγινε με σχετικά χαμηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος. Οι ομάδες θα συνεχίσουν να βελτιώνουν τα μονοθέσιά τους μέχρι τον πρώτο αγώνα αλλά και μετά απ’ αυτόν. Προφανώς αυτό θα επηρεάσει την αλληλεπίδραση ανάμεσα στα ελαστικά και στο κάθε μονοθέσιο. Από την δική μας οπτική είμαστε ικανοποιημένοι καθώς η απόδοση των ελαστικών ήταν μέσα στις παραμέτρους που είχαμε θέσει όσον αφορά στην ταχύτητα αλλά και στην αντοχή. Όλα αυτά παρότι η δομή των τεσσάρων γομών είναι η ίδια με πέρυσι, απ’ αυτό φυσικά εξαιρείται η πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft). Καθώς οι δοκιμές τελείωσαν ετοιμαζόμαστε για το ξεκίνημα μιας σεζόν που φέρνει τις μεγαλύτερες αλλαγές σε κανονισμούς ελαστικών που έχουμε δει στην πρόσφατη ιστορία της F1».