Δοκιμές Χερέθ, 4η μέρα: Ταχύτερος ο Raikkonen (updated)
FORMULA 1Δοκιμές Χερέθ, 4η μέρα: Ταχύτερος ο Raikkonen (updated)
FORMULA 1Ακόμη μια μέρα η Ferrari SF15T ήταν σαφώς ταχύτερη από τα υπόλοιπα μονοθέσια με τον «Iceman» να τοποθετεί εαυτόν στην κορυφή της κατάταξης. Η επίδοση του, στο 1:20.41 ήταν η καλύτερη του τετραημέρου δοκιμών στην πίστα της Χερέθ ντε λα Φροντέρα.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ
WHAT CAR
Η σημερινή μέρα ξεκίνησε με καλύτερο καιρό από χτες χωρίς βροχή ή ιδιαίτερη υγρασία στην πίστα. Το πρωί χρησιμοποιήθηκαν για λίγο τα ενδιάμεσα ελαστικά της Pirelli γρήγορα όμως άρχισαν όλοι να βάζουν σλικ. Είδαμε σήμερα από τη σκληρή (πορτοκαλί σιρίτι) μέχρι τη μαλακή (άσπρο σιρίτι) αλλά και δοκιμαστικές γόμες χωρίς χαρακτηριστικά.
Ο Lewis Hamilton το πρωί έμεινε στην πίστα κάνοντας τετακέ. Ο Βρετανός έχασε αρκετή ώρα ωσότου επιστρέψει στα πιτ ενώ από την ομάδα δεν αποσαφηνίστηκαν τα αίτια της εξόδου.
Μετά το τέλος της ημέρας ο παραδέχτηκε το λάθος του: “Ήταν νοτισμένη η πίστα, ήμουν στον πρώτο μου γύρο με σλικ ελαστικά και έχασα τον έλεγχο“. Αναφερόμενος στην αίσθησή του από την W06 ήταν λίγο απογοητευμένος: “Πάντα την πρώτη φορά δεν νιώθεις καλά, το μονοθέσιο δεν είναι ακόμη σεταρισμένο και τα ελαστικά δεν βολεύονται στις χαμηλές θερμοκρασίες εδώ στη Χερέθ. Όμως ξέρω καλά πως θα γίνεται ολοένα και καλύτερο από δω και πέρα“.
Ο Raikkonen δεν κινήθηκε γρήγορα μόνο όταν έγραψε το χρόνο ημέρας. Ήταν συνολικά γρήγορος ανεξάρτητα αν χρησιμοποιούσε τη σκληρή ή τη μέση γόμα της Pirelli. Ο ταχύτερος χρόνος του Φινλανδού ήρθε με τη μέση γόμα το πρωί. Το απόγευμα επιχείρησε και με τη μαλακή γόμα σημειώνοντας την ταχύτερη επίδοση του 4ημερου με 1:20.841. Πέρυσι η κορυφαία επίδοση ανήκε στο Magnussen με τη McLaren και ήταν στο 1:23.2
O χρόνος του Raikkonen ήταν 1 δέκατο καλύτερος απ’ αυτόν που πέτυχε ο Vettel τη 2η μέρα δοκιμών. Πρέπει να τονίσουμε όμως πως η προσπάθεια του Γερμανού ήταν με μέση γόμα ενώ του Φινλανδού με μαλακή. Συνολικά ο Raikkonen δηλώνει κάτι παραπάνω από ικανοποιημένος από την νέα Ferrari που την χαρακτήρισε “τελείως διαφορετική ιστορία από την περσινή“.
Στο στρατόπεδο της McLaren – Honda τα προβλήματα με τη μονάδα ισχύος συνεχίστηκαν όμως όλα δείχνουν πως η ομάδα αργά αλλά σταθερά κάνει κάποια βήματα. Ο Button κατόρθωσε να κάνει κάποιους γύρους σήμερα όπως και ο Αλόνσο χτες μάλιστα ο χρόνος του ήταν ταχύτερος. Η αεροδυναμική της ΜΡ4/30 εντυπωσιάζει ειδικά στις διαστάσεις του πίσω μέρους.
Το πρωί οι μηχανικοί αναγκάστηκαν ν’ αφαιρέσουν το πάτωμα του μονοθεσίου για να δουν από πού προέρχονταν μια πτώση στην πίεση λαδιού του θερμικού κινητήρα της μονάδας ισχύος της Honda.
Στη Red Bull τα σημερινά προβλήματα που περιόρισαν τη δραστηριότητα του Daniil Kvyat σχετίζονταν με τις μπαταρίες του υβριδικού συστήματος. Για τη Lotus ήταν μια παραγωγική μέρα η πρώτη του Grosjen πίσω από το τιμόνι την ώρα που ο Massa με τη Williams περίμενε την πίστα να στεγνώσει προτού αρχίσει να γυρίζει.
Το ρεπορτάζ είναι σε εξέλιξη…
Συνολικά οι χρόνοι της ημέρας:
Θέση | Οδηγός | Μονοθέσιο | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
1 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m20.841s | – | 106 |
2 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m22.019s | 1.178s | 112 |
3 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m22.172s | 1.331s | 116 |
4 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m22.553s | 1.712s | 97 |
5 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m23.116s | 2.275s | 73 |
6 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m23.802s | 2.961s | 53 |
7 | Daniil Kvyat | Red Bull/Renault | 1m23.975s | 3.134s | 63 |
8 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m27.660s | 6.819s | 35 |