Audi F1: Αυτός θα είναι ο χρωματισμός της για το 2026
FORMULA 1
Η Audi θα κάνει το ντεμπούτο της στην F1 σε κάτι λιγότερο από τέσσερις μήνες. Και η γερμανική ομάδα αποφάσισε να… ζεστάνει τους φίλους της με μια πρώτη γεύση του χρωματισμού για το 2026.
Η Audi παρουσίασε το R26 Concept στο Μόναχο δίνοντας μια προεπισκόπηση των χρωμάτων και του σχεδιασμού του πρώτου αγωνιστικού αυτοκινήτου Grand Prix της εταιρίας.
WHAT CAR
Η Audi σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει νέες αποχρώσεις ενός γνωστού χρωματικού συνδυασμού. Η μινιμαλιστική παλέτα αποτελείται από Titanium Grey, Carbon Black και ένα νέο Audi Red. Η απόχρωση Titanium είχε ήδη παρουσιαστεί στο πρωτότυπο σπορ αυτοκίνητο Audi Concept C. Σκοπός της είναι να αντιπροσωπεύει την απόδοση και την τεχνική ακρίβεια και θα παίξει σημαντικό ρόλο στη μελλοντική χρωματική παλέτα της μάρκας.
Εκτός από τις γκρι αποχρώσεις, οι κόκκινες πινελιές αποτελούν επίσης μέρος της παραδοσιακής εμφάνισης των εργοστασιακών αγωνιστικών αυτοκινήτων από το Ίνγκολσταντ. Για την είσοδό τους στη Formula 1, οι σχεδιαστές έχουν εισαγάγει ένα πολύ ιδιαίτερο κόκκινο, το οποίο, όπως λένε, θα γίνει βασικό χαρακτηριστικό γνώρισμα της ομάδας.
Λογικά το Carbon Black της Audi θα είναι το φυσικό χρώμα των ανθρακονημάτων που θα φέρει το μονοθέσιο. Με τους νέους κανονισμούς του 2026, το ελάχιστο βάρος θα μειωθεί δραστικά. Καμία ομάδα δεν έχει την πολυτέλεια να χρησιμοποιήσει πολύ χρώμα στο αμάξωμα, καθώς αυτό θα επηρέαζε αρνητικά το βάρος του αυτοκινήτου.
Νέα εποχή
Το αυτοκίνητο που αποκαλύφθηκε αποκαλύπτει οπτικά την κατεύθυνση που θα πάρει η επερχόμενη σεζόν. Επιπλέον ο σχεδιασμός του προσφέρει μια γεύση από το τι μπορούν να περιμένουν οι οπαδοί με τους εντελώς νέους κανονισμούς.
Το μοντέλο παρέχει επίσης μια πρώτη εντύπωση για τις τροποποιημένες, σημαντικά πιο συμπαγείς αναλογίες της επόμενης γενιάς αγωνιστικών αυτοκινήτων: Τα αυτοκίνητα έχουν κατά 10 εκατοστά μικρότερο πλάτος σε σχέση με φέτος στα 1,90 μέτρα. Το μεταξόνιο συρρικνώνεται κατά 20 εκατοστά στα 3,40 μέτρα. Ενώ τα ελαστικά Pirelli εξακολουθούν να είναι τοποθετημένα σε ζάντες 18 ιντσών, το πέλμα είναι σημαντικά στενότερο – κατά 25 χιλιοστά μπροστά και 30 χιλιοστά πίσω.
Η Audi θα είναι όμως και κατασκευάστρια PU από του χρόνου. Σίγουρα μία επιλογή που δείχνει την επιθυμία της να μην είναι απλώς μία ακόμη συμμετοχή στην ιστορία της F1. «Μπαίνοντας στην κορυφή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η Audi κάνει μια σαφή, φιλόδοξη δήλωση. Είναι το επόμενο κεφάλαιο στην αναδιάρθρωση της εταιρείας. Η Formula 1 θα αποτελέσει καταλύτη για τον μετασχηματισμό προς μια πιο λιτή, ταχύτερη και πιο καινοτόμο Audi. Δεν μπαίνουμε στη Formula 1 απλώς για να συμμετάσχουμε. Θέλουμε να κερδίσουμε» δήλωσε ο CEO, Γκέρνοτ Ντέλνερ.
Ο επικεφαλής του project της F1, Ματία Μπινότο έθεσε ξεκάθαρα τους στόχους της ομάδας. «Ο στόχος είναι σαφής: να αγωνιζόμαστε για πρωταθλήματα από το 2030 και μετά. Η Φόρμουλα 1 είναι ένα από τα πιο ανταγωνιστικά περιβάλλοντα. Το να γίνεις πρωταθλητής είναι μια διαδικασία συνεχούς προόδου. Λάθη συμβαίνουν, αλλά η μάθηση από αυτά είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από την αλλαγή» δήλωσε ο Ιταλός.
Η Audi θα ξεκινήσει την περιπέτεια της F1 το 2026 με τους δύο τρέχοντες οδηγούς της Sauber. Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ εξασφαλίζει ταχύτητα αλλά και εμπειρία στην ομάδα. Δίπλα του ο εντυπωσιακός rookie Γκαμπριέλ Μπορτολέτο ο οποίος έχει ήδη να επιδείξει αρκετές μεγάλες εμφανίσεις στην πρώτη του σεζόν.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Έλκαν: Τα… πήρε με Χάμιλτον και Λεκλέρ
Mercedes: Αποτιμάται άνω των 5 δις!
Red Bull Ford: Στις 15 Ιανουαρίου η παρουσίαση