Live Κίνηση
Περισσότερα
FORMULA 1

Αποστολή Κίνα: Pole position για τον Bottas

Ελλάδα 17:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποστολή Κίνα: Pole position για τον Bottas

FORMULA 1

Αποστολή Κίνα: Pole position για τον Bottas

FORMULA 1

Ο Valtteri Bottas πανηγύρισε την pole position για τον χιλιοστό αγώνα στην ιστορία της Formula 1, που διεξάγεται στην Κίνα!

Advertisement
Advertisement

Το NewsAuto είναι το μοναδικό ελληνικό μέσο που παρακολουθεί από κοντά αυτόν τον ιστορικό αγώνα, που είχε ως πρελούδιο μία συναρπαστική μάχη στις κατατακτήριες. Οι Mercedes αποδείχθηκε πως είχαν το κάτι παραπάνω από τη Ferrari και τη Red Bull, με τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας να επικρατεί για μόλις 23 χιλιοστά του δευτερολέπτου έναντι του teammate του!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η SAIC, η Διεθνής Πίστα της Σαγκάης, φόρεσε τα γιορτινά της για να φιλοξενήσει το 1000ος Grand Prix στην ιστορία του σπορ. Λογότυπα παντού, κόσμος σήμερα στις κερκίδες, ο ήλιος να κάνει δειλά-δειλά την εμφάνισή του, μαζί και οι πρώτοι celebrities που αποτελούν και αναπόσπαστο κομμάτι της Formula 1.

Ωστόσο, για μία ώρα, η προσοχή ήταν στραμμένη στους πραγματικούς πρωταγωνιστές – τους οδηγούς,. Με τη θερμοκρασία αέρα στους 20 βαθμούς Κελσίου κι αυτή του οδοστρώματος στους 35. Απών από τη διαδικασία ήταν ο Alex Albon καθώς μετά το ατύχημα που είχε στο τέλος του FP3, οι ζημιές στην STR14 ήταν τόσο εκτενείς που ήταν αδύνατον να επιδιορθωθούν εγκαίρως για τις κατατακτήριες.

Advertisement
Advertisement

Εκεί, στην κορυφή οι Mercedes είχαν το πάνω χέρι, με τον Valtteri Bottas αλάνθαστο αλλά τον Lewis Hamilton να κάνει ξανά λάθη στο γύρο του. Ο Sebastian Vettel ήταν αρκετά πίσω, στα οκτώ δέκατα, όμως ο Charles Leclerc ήταν ακόμα πιο μακριά. Καθώς κρίθηκε πως ο χρόνος του δεν ήταν αρκετός για να του εξασφαλίσει την πρόκριση στο Q2, ο Μονεγάσκος ξαναβγήκε στην πίστα. Σημείωσε τον δεύτερο καλύτερο χρόνο αλλά «θυσίασε» ένα φρέσκο σετ ελαστικών μαλακής γόμας.

Όσο για την ουρά, εκεί βρέθηκαν ο Lance Stroll με τη Racing Point, οι δύο οδηγοί της Williams που ήταν ξανά αρκετά πίσω αλλά και ο Antonio Giovinazzi που δεν βγήκε καν στην πίστα λόγω προβλήματος στην υβριδική μηχανή της Ferrari στο πίσω μέρος της Alfa Romeo Racing και έτσι θα εκκινήσει από την τελευταία σειρά του grid, μαζί με τον Albon.

Advertisement

To Q2 ήταν ιδιαιτέρως κρίσιμο καθώς ως γνωστόν, οι οδηγοί εκκινούν τον αγώνα με το σετ ελαστικών που σημειώνουν τον καλύτερο χρόνο σε αυτή την περίοδο. Οι δύο Mercedes, οι δύο Ferrari και η Red Bull Racing του Max Verstappen έβαλαν τη μέση γόμα και οι υπόλοιπη τη μαλακή.

Advertisement

Ξανά ο Hamilton δεν μπόρεσε να ακολουθήσει το ρυθμό του teammate του. Έχασε οκτώ δέκατα, τα έξι στον δεύτερο τομέα της πίστας και είδε τόσο τις Ferrari όσο και τον Verstappen να τον «προσπερνούν». Στις τελευταίες προσπάθειες, ο παγκόσμιος πρωταθλητής πάτησε τέρμα το γκάζι και με χρόνο 1.31.637 πέρασε στην κορυφή. Την ίδια ώρα, οι άμεσοι ανταγωνιστές του δεν βελτίωναν το χρόνο τους, έτσι θα έχουμε διαφορετική στρατηγική σε ότι έχει να κάνει με τα ελαστικά στον αγώνα.

Στη ζώνη του αποκλεισμού έγινε όπως συνήθως χαμός, με τον Daniil Kvyat της Toro Rosso να μένει εκτός συνέχειας για 22 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Μαζί του η δεύτερη Racing Point του Sergio Perez, η Alfa Romeo του Kimi Raikkonen που αποτέλεσε τη μεγάλη έκπληξη και οι δύο McLaren. Έτσι ο Iceman είδε να σπάει το σχεδόν αδιανόητο σερί του, με 53 συνεχόμενες παρουσίες στο Q3. Έτσι την pole διεκδίκησαν οι δύο McLaren, οι δύο Ferrari, οι δύο Red Bull, οι δύο Renault και οι δύο Haas.

Advertisement

Στην πρώτη ζαριά οι Mercedes ήταν σε δικό σου ρυθμό και ο Bottas επικράτησε του Hamilton για μόλις 7 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Την ίδια ώρα, οι «κόκκινοι» και ο «Mad Max» ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω.

Στην τελευταία προσπάθεια, ήταν πάλι ο Hamilton αυτός που πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού. Όμως δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοση του, αντίθετα ο Bottas ήταν ακόμα ταχύτερος και τελικά πανηγύρισε την έβδομη pole του, με διαφορά 23 χιλιοστών του δευτερολέπτου!

Οι Ferrari ήταν τρία δέκατα μακριά και θα βρίσκονται στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης, με τις δύο Red Bull στην τρίτη, αν και σε αυτή την περίπτωση, η διαφορά δεν ήταν απειροελάχιστη αλλά στα οκτώ δέκατα!

Αναλυτικά η κατάταξη: