Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(0) {
}
    

FORD 2022

Ford Fiesta: Υβριδική υπεροχή για οικονομία και απόδοση

  • newsautoteam

Το νέο Ford Fiesta έχει πλέον εξηλεκτρισμένη γκάμα με την υβριδική του τεχνολογία να παρέχει μοναδικά χαρακτηριστικά απόδοσης στους κινητήρες, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Έχοντας κερδίσει επάξια τον τίτλο του πιο δημοφιλούς μοντέλου της Ford στην Ευρώπη αλλά και ενός από τα αυτοκίνητα που ορίζουν τα δεδομένα στην κατηγορία του, το Fiesta ανανεώθηκε με στόχο να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την απόδοσή του και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του.

Κομβικό σημείο σε αυτή τη νέα εποχή του Fiesta είναι τα συστήματα κίνησης Ford EcoBoos Hybrid τα οποία προσφέρουν βελτιωμένη λειτουργία των κινητήρων και παρέχουν μία πιο ευχάριστη οδηγική εμπειρία, με λιγότερο θόρυβο και πιο άμεση απόκριση από το γκάζι για καλύτερες επιδόσεις ιδίως στις ρεπρίζ.

Ο εξηλεκτρισμός του Fiesta αποτελεί μία σαφή ένδειξη για την πορεία της Ford μέσα στα επόμενα χρόνια, καθώς η εταιρία έχει δεσμευτεί ότι θα έχει στην γκάμα της μία ηλεκτροκίνητη έκδοση για κάθε επιβατικό μοντέλο που θα λανσάρει από εδώ και στο εξής, αυξάνοντας τα αντίστοιχα μοντέλα που θα πουλά στην Ευρώπη σε 18 μέσα στους πρώτους μήνες της νέας χρονιάς.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 V της Ford συνδυάζεται με νέες προηγμένες τεχνολογίες για την υποβοήθηση του οδηγού, μεταξύ των οποίων τα Adaptive Cruise Control με σύστημα Stop & Go και Speed Sign Recognition, Wrong Way Alert, σύστημα αυτόματης πέδησης και πολλά ακόμα.

Τα συστήματα αυτά είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο ξεκούραστη οδήγηση είτε μέσα στην πόλη είτε στον αυτοκινητόδρομο.

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και η τεχνολογία ΕcoBoost Hybrid η οποία βελτιώνει αισθητά τα δυναμικά χαρακτηριστικά και την σπορτίφ οδική συμπεριφορά του Fiesta, προσφέροντας καλύτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας, πιο άμεσα αποδιδόμενη ροπή αλλά και μειωμένη κατανάλωση σε καύσιμο.

Τα mild hybrid υβριδικά μοντέλα του Fiesta εφοδιάζονται με ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (ΒISG), η οποία παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα αντί για τον στάνταρ εναλλάκτη. Αυτό επιτρέπει την ανάκτηση και την αποθήκευση της ενέργειας κατά την διάρκεια του φρεναρίσματος ή στο ρολάρισμα η οποία χάνεται στα συμβατικά μοντέλα.

Η ενέργεια αυτή αποθηκεύεται σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 V και επιστρέφει πίσω στον κινητήρα με το σύστημα BISG παρέχοντας πρόσθετη ροπή σε συνθήκες επιτάχυνσης, για καλύτερες επιδόσεις και πιο άμεση απόκριση στο γκάζι. Παράλληλα παρέχει και την ηλεκτρική ενέργεια που είναι απαραίτητη για την λειτουργία περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του αυτοκινήτου.

Το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας.

Στην πράξη, το σύστημα αυξάνει έως και 20 Nm την παρεχόμενη ροπή, φθάνοντας έως και τα 240 Νm συνολικής απόδοσης, βελτιώνοντας την λειτουργία του κινητήρα ιδίως στις χαμηλές στροφές.

Το υβριδικό σύστημα επιτρέπει επίσης την μείωση της σχέσης συμπίεσης στον κινητήρα 1.0L EcoBoost, κάτι που οδήγησε στην προσθήκη ενός μεγαλύτερο του τούρμπο που αυξάνει την ισχύ αλλά περιορίζει και την υστέρηση απόκρισης χάρη στην έξτρα ροπή που παρέχει ο ηλεκτροκινητήρας έτσι ώστε να λειτουργεί πιο άμεσα ο κινητήρας και να διατηρεί υψηλότερη την πίεση στο τούρμπο.

Το ισχυρότερο BISG επιτρέπει επίσης τη λειτουργία του Auto Start-Stop του Fiesta EcoBoost Hybrid σε περισσότερες περιπτώσεις, προς όφελος της οικονομίας, όπως για παράδειγμα όταν το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 25 km/h ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.

Ο πολυβραβευμένος κινητήρας 1.0L EcoBoost είναι και αυτός βελτιωμένος στην τελευταία γενιά του, χρησιμοποιώντας τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου. Η τεχνολογία αυτή θέτει εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητο να λειτουργεί σε πλήρη ισχύ (για παράδειγμα σε ρολάρισμα ή ένα ταξίδι), ενώ μπορεί να τον ενεργοποιήσει και πάλι μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου όταν πατήσει το γκάζι ο οδηγός και απαιτήσει περισσότερη ισχύ.

Το σύστημα αυτό σε συνδυασμό με την mild hybrid υβριδική τεχνολογία κάνουν το νέο Ford Fiesta το πιο εξελιγμένο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Χωρίς να χάσει τα βασικά δυναμικά του χαρακτηριστικά και με την κορυφαία οδική συμπεριφορά ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα της αγοράς, το νέο Ford Fiesta φέρνει και την υβριδική τεχνολογία για πιο οικολογικές μετακινήσεις και μεγαλύτερη οικονομία για τον οδηγό του. Ένας συνδυασμός μοναδικής οδηγικής απόλαυσης και απόδοσης, που δύσκολα μπορεί να βρει αντίπαλο στα σύγχρονα μικρά αυτοκίνητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ανανέωση και για το Ford Fiesta
Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο και εξηλεκτρισμένο Ford Fiesta
Ford Fiesta ST: Έκρηξη αδρεναλίνης και οδηγικής απόλαυσης

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ