Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

Σοκ το κόστος της ετήσιας συντήρησης ενός λεωφορείου!

Ελλάδα 9:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σοκ το κόστος της ετήσιας συντήρησης ενός λεωφορείου!

Fleet Cars

Σοκ το κόστος της ετήσιας συντήρησης ενός λεωφορείου!

Fleet Cars

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε πόσα εκατομμύρια ευρώ γλιτώνει το κράτος από τη χρήση οχημάτων μέσω Leasing.

Advertisement
Advertisement

Πάνω από 17.000 ευρώ γλιτώνει το ελληνικό Δημόσιο από την ετήσια συντήρηση του κάθε ενός λεωφορείου που χρησιμοποιεί μέσω Leasing σε σχέση με τα οχήματα που ανήκουν στην ΟΣΥ.

Μάλιστα το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ξεκαθάρισε ότι το κόστος συντήρησης ενός λεωφορείου leasing κυμαίνεται στα 8.000 ευρώ ετησίως, την ίδια στιγμή που για ένα τυπικό όχημα της ΟΣΥ φθάνει τα 25.200 ευρώ!

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι μόνο με τη μέθοδο του leasing θα μπορούσαν να αυξήσουν τα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας και ενώνοντας τις δυνάμεις τους με τον ιδιωτικό τομέα σήμερα υπάρχουν διαθέσιμα στους δρόμους επιπλέον 293 λεωφορεία.

Επίσης εν μέσω πανδημίας, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών επέλεξε λύσεις που μπορούσαν να αποδώσουν άμεσα αποτελέσματα. Άλλωστε διαγωνισμός για νέα λεωφορεία έχει ήδη προκηρυχθεί, όμως εξ ορισμού είναι πολύ πιο χρονοβόρος, ενώ – ούτως ή άλλως – δεν υπήρχαν διαθέσιμα νέα λεωφορεία στην αγορά.

Η μέθοδος του leasing είναι διεθνώς αποδεκτό ότι είναι η πλέον συμφέρουσα οικονομικά, αφού στο κόστος της συμπεριλαμβάνεται και το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων συντήρησης. Συγκεκριμένα, το κόστος συντήρησης ενός λεωφορείου leasing κυμαίνεται στα 8.000 ευρώ ετησίως, την ίδια στιγμή που για ένα τυπικό όχημα της ΟΣΥ φθάνει τα 25.200 ευρώ. Συνεπώς, στα 293 λεωφορεία η εξοικονόμηση μόνο από τη συντήρηση είναι μεγαλύτερη από 5 εκατομμύρια ευρώ και στην τριετία το Ελληνικό Δημόσιο εξοικονομεί πάνω από 15 εκατομμύρια ευρώ.

Advertisement

Όλα τα λεωφορεία που προήλθαν από Leasing, είναι πιο σύγχρονα από όσα οχήματα του ΟΑΣΑ ήδη κυκλοφορούσαν στο δρόμο, απολύτως ασφαλής και λειτουργικά ενώ όλες οι σχετικές διαδικασίες και συμβάσεις έχουν ελεγχθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο.

Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τονίζει επίσης ότι: «Εφαρμόζοντας το ολοκληρωμένο σχέδιό μας, έχουμε καταφέρει να αυξήσουμε τα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας από 850 σε 1.300. Έτσι, η Αθήνα – όπως και η Θεσσαλονίκη – είναι από τις ελάχιστες πόλεις σε όλο τον κόσμο που αύξησαν τους στόλους των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς τους εν μέσω πανδημίας. Η προσπάθειά μας, ασφαλώς, συνεχίζεται γιατί μένουν πολλά σημαντικά βήματα να γίνουν ακόμα.

Advertisement

Κάθε κριτική από Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης είναι απολύτως σεβαστή, όμως η πραγματικότητα είναι ξεκάθαρη: Η επιλογή του leasing έδωσε άμεσες λύσεις που είχαν ανάγκη οι πολίτες της Αθήνας και, ταυτοχρόνως, είναι απολύτως συμφέρουσα οικονομικά.

Όσο για εκείνους που επιχειρούν να κάνουν πολιτικό θόρυβο με το θέμα, ας μας ξεκαθαρίσουν τελικά πώς γίνεται το εξής: Οι ίδιοι που δήθεν ανησυχούσαν ότι χρειάζονται περισσότερα λεωφορεία στο δρόμο, τώρα μας κατηγορούν επειδή τα έχουμε αυξήσει; Όταν μάλιστα επί των ημερών τους, δεν προστέθηκε στο στόλο του ΟΑΣΑ ούτε ένα όχημα, δεν προσελήφθη ούτε ένας εργαζόμενος και το μόνο που αύξησαν ήταν η τιμή των εισιτηρίων; Έχει και ο πολιτικός καιροσκοπισμός τα όριά του!»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Λεωφορεία: Άνοδο-ρεκόρ 58% σημείωσαν οι επικυρώσεις εισιτηρίων
Πότε έρχονται τα καινούρια «καθαρά» λεωφορεία
Αυτοί είναι οι «μνηστήρες» για τα 770 λεωφορεία!

Advertisement