Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

Λύθηκε το θέμα με τα απούλητα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Ταξί

Ελλάδα 22:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Λύθηκε το θέμα με τα απούλητα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Ταξί

Fleet Cars

Λύθηκε το θέμα με τα απούλητα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Ταξί

Fleet Cars

Τα οχήματα που πληρούν την οδηγία Euro 5 θα πρέπει να έχουν ταξινομηθεί έως τα τέλη του 2021.

Advertisement
Advertisement

Το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Ταξί που δεν είχαν πωληθεί στην Ελλάδα λόγω του κορωνοϊού λύνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα διπλώματα.

Ειδικότερα όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά στο άρθρο 41 του νομοσχεδίου: «Κατά παρέκκλιση της περ. δ της παρ. 5 του άρθρου 89 του ν. 4070/2012 (Α’ 82), τα μεταχειρισμένα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα Ταξί κατηγορίας EURO 5 ή EURO V ή νεότερης τεχνολογίας που τίθενται για πρώτη φορά σε κυκλοφορία από την ημερομηνία ισχύος του παρόντος έως και την 31.12.2021, επιτρέπεται να είναι ηλικίας μεγαλύτερης των πέντε (5) ετών, εφόσον έχει εκδοθεί πιστοποιητικό ταξινόμησης από 1.9.2019 και ύστερα και με την προϋπόθεση ότι κατά την ημερομηνία έκδοσης αυτού, δεν έχει παρέλθει πενταετία από το έτος πρώτης κυκλοφορίας του οχήματος στο εξωτερικό, μη συμπεριλαμβανομένου του έτους κατασκευής του οχήματος.»

Advertisement
Advertisement

Να υπενθυμίσουμε πως το πρόβλημα το είχε τονίσει στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Εμπόρων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) κ. Κωνσταντίνος Κυράτσος ώστε να βοηθήσει τους εμπόρους εισαγόμενων μεταχειρισμένων Ταξί οι οποίοι είχαν πραγματοποιήσει αγορές από άλλα κράτη-μέλη αλλά εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων που είχε προκαλέσει ο κορωνοϊός τα επαγγελματικά οχήματα δεν είχαν διατεθεί και παρέμεναν στις εμπορίες αυτοκινήτων…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Υποχρεωτική απόσυρση για 8.000 παλαιά και ρυπογόνα Ταξί!
«Ντου» της Τροχαίας στα Ταξί – Βαριές καμπάνες και 7 οδηγοί στο Αυτόφωρo
Έως 6.000 ευρώ γλιτώνουν ετησίως οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών Ταξί