Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

Fleet Cars

Οι ιδιοκτήτες Ταξί ζητούν παράταση «ζωής» στα παλαιά οχήματα

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Βασικό αίτημα αποτελεί και η άρση της απόφασης για την μεταφορά μόλις 1 επιβάτη ανά δρομολόγιο.

Συνεδρίασε πρόσφατα μέσω τηλεδιάσκεψης το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α., το οποίο εξέφρασε έντονα παράπονα για την αντιμετώπιση του κλάδου από την Πολιτεία. Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, κοινή ήταν η διαπίστωση ότι ο κλάδος των Ταξί περνάει μια βαθιά οικονομική κρίση και ότι η Πολιτεία δεν έχει βοηθήσει ούτε στο ελάχιστο. Στην εισήγησή του, ο πρόεδρος Μ. Κασιδιάρης ανέφερε: “Έχουμε μπει σε εορταστική περίοδο, οπότε να ευχηθώ σε όλους να είστε υγιείς, να γιορτάσετε τα Χριστούγεννα με τις οικογένειές σας και να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται. Δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν και τις απαγορεύσεις που επιβάλλει η κυβέρνηση και αυτό το Διοικητικό Συμβούλιο θα γίνει μέσω τηλεδιάσκεψης. Θα ξεκινήσω ενημερώνοντας το Συμβούλιο για όσες επαφές είχαμε με την κυβέρνηση και κάποιες από τις πολλές προτάσεις που υποβάλλαμε στις αρμόδιες αρχές. Μετά θα έχετε την δυνατότητα να καταθέσετε τις δικές σας απόψεις ή προτάσεις και στο τέλος να αποφασίσει το Συμβούλιο ποια τακτική θα ακολουθήσουμε για να πετύχουμε όσα διεκδικούμε.”

Οι προτάσεις του κλάδου στα Υπουργεία

–Οι προτάσεις προς το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

α. παράταση στην αντικατάσταση αυτοκινήτων

β. Δυνατότητα ταξινόμησης 7θέσιου και 9θέσιου αυτοκινήτου με ταξίμετρο.

γ. άρση της απόφασης για 1 άτομο στο Ταξί

-Οι προτάσεις προς το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Ανάπτυξης

α. Οικονομική ενίσχυση με την μορφή εφάπαξ επιδόματος

β. Επιδότηση για την αγορά ταξιμέτρου

γ. Επαναπροσδιορισμός των όρων για την επιστρεπτέα  προκαταβολή για να μπορούν να εισαχθούν όλοι οι ιδιοκτήτες ταξί.

δ. Το Πρόγραμμα Ενίσχυσης Μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων όπως είναι σχεδιασμένο αφήνει εκτός το 90% των αυτοαπασχολούμενων ιδιοκτητών Ταξί. Εισηγηθήκαμε την τροποποίηση – βελτίωση των προϋποθέσεων ένταξης, για να μην είναι το Ταξί εκτός πλάνων.

–Οι προτάσεις προς το Υπουργείο Εργασίας

Ένταξη στους επιλέξιμους ΚΑΔ και των ΚΑΔ των εκμεταλλευτών Ταξί για δανειοδότηση και ενισχύσεις.

Ένταξη στους επιλέξιμους ΚΑΔ και των ΚΑΔ οδηγών Ταξί για την λήψη έκτακτης οικονομικής βοήθειας.

Αναβολή καταβολής ασφαλιστικών εισφορών αρχής γενομένης από το Μάρτιο 2020 και για όσο κρατήσει η υφιστάμενη κατάσταση.

Αναστολή πληρωμών τρεχουσών βεβαιωμένων οφειλών προς Εφορία, Ταμεία, Τράπεζες για όσο κρατήσει η υφιστάμενη κατάσταση.

Στα μέτρα στήριξης για τις εταιρείες και τους εργαζομένους που εκπονήθηκαν ή θα εκπονηθούν να ενταχθούν και οι επιχειρήσεις του κλάδου μας (υπαλληλικό προσωπικό συνεταιρισμών και εταιρειών Ραδιοταξί).

Στην συζήτηση που ακολούθησε, για τα συγκεκριμένα ζητήματα δεν υπήρχαν διαφωνίες ή ενστάσεις. Άλλωστε τα αιτήματα και οι επιδιώξεις του κλάδου είναι κοινά για όλες τις παρατάξεις ενώ κάποιοι υποστήριξαν ότι, μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων και αφού επανεξετασθούν τα δεδομένα με την Κυβέρνηση να ορισθούν ο χρόνος και ο τρόπος αντίδρασης του κλάδου.

Αυτή ήταν και η τελική απόφαση που προκρίθηκε. Τα αιτήματα της Ομοσπονδίας προς το Υπουργείο Μεταφορών, το Υπουργείο Οικονομικών, το Υπουργείο Ανάπτυξης, και το Υπουργείο Εργασίας έχουν αποσταλεί και επίσης η Ομοσπονδία έχει αιτηθεί για άμεση συνάντηση στην οποία θα συμμετάσχουν εκπρόσωποι όλων των παρατάξεων της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α.

Φωτογραφία: Eurokinisi

Διαβάστε επίσης:

Έπεσαν οι υπογραφές για την ΕΛΒΟ – Ποιο είναι το ποσοστό του Δημοσίου

Ποιες εξετάσεις οδήγησης; «Επιχειρήσεις» που πωλούν διπλώματα!

Αποκάλυψη: Σύμφωνα με τα ΚΤΕΟ έχουμε τον καλύτερο στόλο αυτοκινήτων και ταξί!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto