Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν δίνουν καινούρια ΙΧ σε εταιρείες ενοικιάσεων!

Ελλάδα 13:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν δίνουν καινούρια ΙΧ σε εταιρείες ενοικιάσεων!

Fleet Cars

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν δίνουν καινούρια ΙΧ σε εταιρείες ενοικιάσεων!

Fleet Cars

Η έλλειψη των τσιπ και το αυξημένο ποσοστό κέρδους στη λιανική άλλαξε τις προτεραιότητες στα εργοστάσια παραγωγής.

Advertisement
Advertisement

Η πανδημία του κορωνοϊού, η έλλειψη στους ημιαγωγούς και η τεράστια αύξηση της ζήτησης που καταγράφεται τόσο στην λιανική όσο και στην χονδρική πώληση ανάγκασε τα υψηλόβαθμα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών να λάβουν δραστικές αποφάσεις για το που θα οδηγείται το μεγαλύτερο μέρος της παραγωγής.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr ήδη πάρα πολλά εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων έχουν διαμηνύσει στους ιδιοκτήτες εταιρειών ενοικίασης ότι δεν πρόκειται να τους δώσουν καθόλου καινούρια αυτοκίνητα το 2022 ή θα τους παραδώσουν πολύ μικρότερο αριθμό ΙΧ από εκείνον που αιτούνται αν δεν εξομαλυνθεί η κατάσταση με την έλλειψη των τσιπ ώστε να επιστρέψει η παραγωγή τουλάχιστον στα προ-κορωνοϊού επίπεδα.

Advertisement
Advertisement

Μεγάλες εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων υπό αυτό το πρίσμα εκτιμούν πως θα μειωθεί ο στόλος των κυκλοφορούντων οχημάτων καθώς εκατομμύρια από αυτά θα πωληθούν ως μεταχειρισμένα αφού ολοκληρώνουν το κύκλο ζωής τους ως εταιρικά οχήματα.

Κατ΄ επέκταση η μείωση του αριθμού του στόλου κυκλοφορούντων οχημάτων ενοικίασης θα οδηγήσει αυτομάτως σε μεγάλη αύξηση τιμών ιδίως κατά τους καλοκαιρινούς μήνες ή τις περιόδους των εορτών κάνοντας την ενοικίαση ΙΧ εξαιρετικά κοστοβόρα

Από την άλλη μεριά εταιρείες ενοικιάσεων που είχαν σκοπό να αντικαταστήσουν κάποια από τα οχήματά τους που όδευαν προς την ολοκλήρωση του επαγγελματικού τους βίου μάλλον θα αναθεωρήσουν τις απόψεις τους και θα κρατήσουν όσο τους επιτρέπει ο νόμος του κάθε κράτους-μέλους να παραμένουν στην κυκλοφορία.

Advertisement

Αυτομάτως όμως κάτι τέτοιο θα προκαλέσει μεγάλη σύγχυση στην αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων καθώς η μη πώληση από τις εταιρείες ενοικιάσεων θα μειώσει πάρα πολύ τον αριθμό των διαθέσιμων μεταχειρισμένων οχημάτων με αποτέλεσμα την ραγδαία αύξηση των τιμών.

Με λίγα λόγια η άρνηση πώλησης καινούριων αυτοκινήτων ή της διάθεσης περιορισμένου αριθμού μονάδων σε εταιρείες ενοικιάσεων από τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων θα προκαλέσει ένα απίστευτο ντόμινο που τον «λογαριασμό» θα τον πληρώσουν οι οικονομικά ασθενέστερες κοινωνικές ομάδες αλλά και οι μικρές εταιρείες ενοικιάσεων.

Advertisement

Από την άλλη μεριά βέβαια οι ιδιώτες καταναλωτές που έχουν παραγγείλει τα καινούρια τους αυτοκίνητα είναι πολύ πιθανό να τα παραλάβουν πιο γρήγορα από την πιθανή ημερομηνία που τους έχουν ανακοινώσει οι πωλητές στις αντιπροσωπείες. Άλλωστε το κέρδος σε μια πώληση λιανικής είναι πολλαπλάσιο από το αντίστοιχο κέρδος σε μια πώληση εταιρικού οχήματος και αυτό το γνωρίζουν καλά τα υψηλόβαθμα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οριστικό! Αυτές είναι οι αλλαγές σε εταιρικά ΙΧ, Ταξί και οχήματα ενοικιάσεων
Online φορολογικός οδηγός για τα εταιρικά αυτοκίνητα – Τα «αγκάθια»
Φορολογικό bonus 30% στα εταιρικά αυτοκίνητα χαμηλών ρύπων