Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

Επιπλέον 100 λεωφορεία στους δρόμους της Αττικής

Ελλάδα 16:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επιπλέον 100 λεωφορεία στους δρόμους της Αττικής

Fleet Cars

Επιπλέον 100 λεωφορεία στους δρόμους της Αττικής

Fleet Cars

Εντός του Νοεμβρίου η συνεργασία με τα ΚΤΕΛ θα ανέλθει στο 100% με αποτέλεσμα να κυκλοφούν 200 οχήματα σε 60 γραμμές.

Advertisement
Advertisement

Περισσότερα από 100 λεωφορεία ΚΤΕΛ κυκλοφορούν από Δευτέρα 2 Νοεμβρίου στους δρόμους της Αττικής, καλύπτοντας τις 30 από τις συνολικά 60 λεωφορειακές γραμμές που είχαν προγραμματιστεί να ενισχυθούν ώστε να ενισχυθούν τα δρομολόγια και να μειωθεί στο ελάχιστο ο κίνδυνος εξάπλωσης του κορωνοϊού.

Παράλληλα μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, θα προστεθούν στο δυναμικό του Οργανισμού και τα υπόλοιπα 100 λεωφορεία των ΚΤΕΛ, ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω το επίπεδο της εξυπηρέτησης στο δίκτυο των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Advertisement
Advertisement

Στην πλειονότητα τους, τα συγκεκριμένα λεωφορεία δρομολογούνται σε περιφερειακές γραμμές (Βόρειας, Νότιας, Ανατολικής και Δυτικής Αττικής), ώστε να ενισχυθούν τα δρομολόγια στο κέντρο της Αθήνας με τα λεωφορεία της ΟΣΥ, τα οποία και αντικαθίσταται από τα ΚΤΕΛ.

«Το σχέδιο για την ενίσχυση του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΑ με την ανάθεση της εκτέλεσης των περιφερειακών γραμμών στα ΚΤΕΛ Αττικής, υλοποιείται βάσει ακριβώς του χρονοδιαγράμματος που έχουμε θέσει. Ήδη, έχει ολοκληρωθεί η παραχώρηση περισσοτέρων από τις μισές γραμμές στην Αττική, στις οποίες μάλιστα έχουν δρομολογηθεί τουλάχιστον 100 οχήματα και εντός του Νοεμβρίου θα φτάσουμε στο 100% της ενίσχυσης που προβλέπει η μεταξύ μας συνεργασία, δηλαδή 200 οχήματα σε 60 γραμμές. Με τη σταδιακή ενίσχυση του στόλου της ΟΣΥ με τα οχήματα των ΚΤΕΛ Αττικής, βελτιώνονται σημαντικά τα λειτουργικά χαρακτηριστικά των λεωφορειακών γραμμών στον αστικό ιστό της Αθήνας, οι οποίες εξυπηρετούν μεγάλο αριθμό επιβατών», δήλωσε, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ Νίκος Αθανασόπουλος.

Οι γραμμές που ανατίθενται στα ΚΤΕΛ

Advertisement

Οι γραμμές που θα εκτελούν συγκοινωνιακό έργο συνολικά και τα 200 λεωφορεία των ΚΤΕΛ είναι:

–Γραμμές περιοχής Βόρειας Αττικής: Στην κατηγορία αυτή ανήκουν γραμμές που συνδέουν την περιοχή της Κηφισιάς με περιοχές όπως η Ροδόπολη, το Κρυονέρι, ο ‘Αγιος Στέφανος, ο Διόνυσος, οι Θρακομακεδόνες.

Advertisement

-Γραμμές περιοχής Δυτικής Αττικής: Στην κατηγορία αυτή ανήκουν γραμμές οι οποίες συνδέουν την περιοχή της Ελευσίνας με περιοχές όπως ο Ασπρόπυργος, η Μάνδρα, η Μαγούλα.

-Γραμμές περιοχής Ανατολικής Αττικής: Στην κατηγορία αυτή ανήκουν γραμμές που συνδέουν τους σταθμούς μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας και Νομισματοκοπείο με περιοχές όπως η Ανθούσα, η Αρτέμιδα, το Κορωπί, η Παλλήνη, η Ραφήνα.

-Γραμμές περιοχής Νότιας Αττικής: Στην κατηγορία αυτή ανήκουν οι γραμμές οι οποίες συνδέουν το σταθμό του μετρό «Ελληνικό» με περιοχές όπως η Σαρωνίδα, η Βάρκιζα, η Γλυφάδα.

Advertisement

Υπενθυμίζεται πως από τα 200 λεωφορεία των ΚΤΕΛ τα 164 είναι κανονικά (12 μέτρων), τα 30 αρθρωτά (18 μέτρων) και τα 6 μικρολεωφορεία (8 μέτρων).

Το έργο που ανατίθεται στα ΚΤΕΛ αντιστοιχεί ετησίως σε 17,1 εκατ. οχηματοχιλιόμετρα, που αναλογεί στο 19,97% του οδικού συγκοινωνιακού έργου.

Επίσης, το κόμιστρο παραμένει ίδιο (σημειώνεται ότι έχει μειωθεί κατά την έναρξη της πανδημίας), ενώ όλα τα έσοδα από τα εισιτήρια, αποτελούν έσοδα του ΟΑΣΑ.

Η προσωρινή εκχώρηση συγκοινωνιακού έργου, για 2 χρόνια, εξυπηρετεί σκοπούς δημοσίου συμφέροντος για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, με την εξοικονόμηση πόρων (οχήματα και οδηγοί) θα βελτιωθούν σημαντικά τα λειτουργικά χαρακτηριστικά των λεωφορειακών γραμμών στον αστικό ιστό της Αθήνας, οι οποίες εξυπηρετούν μεγάλο αριθμό επιβατών και περιλαμβάνουν πολλαπλές μετεπιβιβάσεις (γραμμές κορμού, κεντρικές, διακεντρικές γραμμές και τροφοδοτικές γραμμές).

Μέσα στο επόμενο τρίμηνο αναμένεται να έχουν φτάσει στην Αθήνα και άλλα 300 λεωφορεία (ηλικίας έως 10 ετών), τα οποία θα προμηθευτεί ο ΟΑΣΑ με τη μέθοδο leasing και στη συνέχεια έχει προγραμματιστεί η προκήρυξη διαγωνισμού για την αγορά νέων λεωφορείων τα οποία θα είναι ηλεκτροκίνητα, υβριδικά ή με φυσικό αέριο τα οποία θα μειώσουν τις εκπομπές ρύπων. Ήδη ηλεκτροκίνητα λεωφορεία κυκλοφορούν στους δρόμους της Αθήνας και δοκιμάζονται από τη διοίκηση των αστικών συγκοινωνιών.

Διαβάστε επίσης:

Μέχρι και η Αφρική δε θα δέχεται εισαγόμενα σαπάκια

Μπλόκο των Αρχών στα παλαιά ρυπογόνα Euro 4 diesel!

Διαλειτουργικότητα στα διόδια όχι όμως και στις… εκπτώσεις!