Live Κίνηση
Περισσότερα
Fleet Cars

Ακατάσχετη και αφορολόγητη η επιδότηση στα τουριστικά λεωφορεία!

Ελλάδα 21:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ακατάσχετη και αφορολόγητη η επιδότηση στα τουριστικά λεωφορεία!

Fleet Cars

Ακατάσχετη και αφορολόγητη η επιδότηση στα τουριστικά λεωφορεία!

Fleet Cars

Στελέχη του κλάδου ζητούν να εκλείψει το ηλικιακό κριτήριο για την απόσυρση των οχημάτων και να μειωθούν ή να εξοφληθούν σε δόσεις τα Τέλη Κυκλοφορίας.

Advertisement
Advertisement

Νομοθετική πρωτοβουλία για εκατοντάδες επαγγελματίες του τουρισμού έφεραν, προς ψήφιση στη Βουλή, τα υπουργεία Τουρισμού, Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Τουρισμού, «με διάταξη που αφορά στα τουριστικά καταλύματα για την αντιμετώπιση κρουσμάτων COVID-19, αλλά και στα τουριστικά λεωφορεία και ΚΤΕΛ, τα ποσά αποζημίωσης που δίνονται σε αυτές τις επιχειρήσεις καθίστανται ακατάσχετα, ανεκχώρητα και αφορολόγητα προς όλο το Δημόσιο Τομέα και τα πιστωτικά ιδρύματα».

Από το μέτρο εξαιρούνται οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τη Φορολογική Διοίκηση και τα ασφαλιστικά ταμεία, οι οποίες δεν έχουν ρυθμιστεί.

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με εκπροσώπους Ομοσπονδιών και Ενώσεων τουριστικών γραφείων ιδιοκτητών τουριστικών λεωφορείων από όλη τη χώρα συναντήθηκαν μέσω τηλεδιάσκεψης, μετά από πρόσκληση της Ομοσπονδίας FedHATTA, προκειμένου να συζητήσουν τα θέματα που ταλανίζουν το τουριστικό λεωφορείο στη χώρα μας.

Επρόκειτο για προπαρασκευαστική συζήτηση, ενόψει συνάντησης με την ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στην οποία τέθηκαν τόσο ζητήματα διαχρονικά όσο και προβλήματα που οφείλονται καθαρά στην κρίση του Covid-19. Συγκεκριμένα συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων:

-Η ανάγκη  ξεκάθαρου νομοθετικού διαχωρισμού του έργου των τουριστικών γραφείων και των ΚΤΕΛ, καθώς ο αθέμιτος ανταγωνισμός των τελευταίων σε όλους τους τομείς εμποδίζει -ουσιαστικά- τα τουριστικά λεωφορεία να υπάρξουν και η νομοθετική σύγχυση σχετικά με το θέμα δυσκολεύει ιδιαίτερα την κατάσταση,

Advertisement

-Η ανάγκη να εκλείψει το ηλικιακό κριτήριο για την απόσυρση των τουριστικών λεωφορείων, το οποίο δεν υπάρχει σε καμία άλλη χώρα της ΕΕ,

-Ζητήματα που έχουν προκύψει στο πλαίσιο της έκτακτης επιδότησης των τουριστικών λεωφορείων λόγω Covid-19, και

Advertisement

-Το θέμα των Τελών Κυκλοφορίας.

Οι συμμετέχοντες διατράνωσαν για μία ακόμη φορά την πρόθεσή τους να συνεχίσουν να διεκδικούν ενωμένοι, κάτω από την ομπρέλα της FedHATTA, η οποία εκπροσωπεί πανελλαδικά τα τουριστικά γραφεία, κάθε δίκαιο αίτημά τους για τα τουριστικά λεωφορεία, τα οποία έχουν ταλαιπωρηθεί όλα τα προηγούμενα χρόνια και εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται τόσο από τον αθέμιτο ανταγωνισμό άλλων επαγγελματικών ομάδων επιβατικών μεταφορών όσο και από την συχνά, και ανεξήγητα, δυσμενή αντιμετώπιση της Πολιτείας.

Η αντιμετώπιση του τουριστικού λεωφορείου είναι επιτακτική ανάγκη να αλλάξει και να οριοθετηθεί νομοθετικά το έργο που δικαιούται να πραγματοποιεί αποκλειστικά, έτσι ώστε να πάψουν οι κάθε είδους και με κάθε τρόπο υποκλοπές έργου, που έχουν φέρει τις επιχειρήσεις στα όρια της επιβίωσής τους.

Advertisement

Επιπλέον, τα τουριστικά γραφεία ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων πρέπει να στηριχθούν με κάθε δυνατό τρόπο στην παρούσα ιδιαίτερα δύσκολη κατάσταση, στην οποία έχουν βρεθεί στη συνέχεια της πανδημίας του Covid-19, έτσι ώστε να καταστεί δυνατό να παραμείνουν όρθια μέχρι την επόμενη μέρα της κρίσης.

Διαβάστε επίσης:

Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας έως 122 γρ./CO2! Επιβεβαίωση Newsauto

Αυτοί είναι οι νέοι δασμοί των ΙΧ στα τελωνεία από το 2021!

Τα ΚΤΕΟ προτείνουν ελέγχους… drive through