Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

«Κινούμαι Ηλεκτρικά» και με το Fiat 500 3+1

Ελλάδα 9:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

«Κινούμαι Ηλεκτρικά» και με το Fiat 500 3+1

Mobility

«Κινούμαι Ηλεκτρικά» και με το Fiat 500 3+1

Mobility

Η έκδοση 3+1 του ξεχωριστού Fiat 500, είναι αυτή που το κάνει να ξεχωρίζει, καθώς μαζί με το τυπικό hatchback και το cabrio, δημιουργεί μια γκάμα εκδόσεων για το μικρό μοντέλο της Fiat.

Advertisement
Advertisement

Από τα ιδιαίτερα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το νέο ηλεκτρικό 500, η ύπαρξη της έκδοσης 3+1 είναι εκείνη που έχει προκαλέσει τη μεγαλύτερη αίσθηση.

Το ηλεκτρικό 500 είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του που είναι διαθέσιμο σε τρεις τύπους αμαξώματος (hatchback, cabrio και 3+1), μια επιλογή η οποία είναι απόλυτα συμβατή με τη φιλοσοφία της μάρκας, όπου η καινοτομία, η πρακτικότητα και το στιλ συνυπάρχουν με ιδανικό τρόπο. Το 3+1 έρχεται να καλύψει όλες τις πρακτικές ανάγκες των πελατών του, με έναν απλό όσο και καινοτόμο τρόπο. Η προσθήκη μιας δεύτερης πόρτας από την πλευρά του συνοδηγού, με «αντίθετο» άνοιγμα σε γωνία σχεδόν 90 μοιρών, επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Advertisement
Advertisement

Η συγκεκριμένη λύση σαν σύλληψη κάθε άλλο παρά άγνωστη είναι στο χώρο του αυτοκινήτου, η εφαρμογή της όμως στο ηλεκτρικό 500 έγινε με έναν πραγματικά καινοτόμο τρόπο, ο οποίος παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε σχεδιαστικό και μηχανολογικό επίπεδο και του οποίου τα βασικά χαρακτηριστικά είναι οι ίδιες διαστάσεις και το ίδιο ξεχωριστό στιλ. Η προσθήκη της δεύτερης πλαϊνής πόρτας ολοκληρώθηκε χωρίς οι σχεδιαστές να αυξήσουν στο ελάχιστο τις διαστάσεις του μοντέλου.

Με τον τρόπο αυτό διατηρήθηκε στο ακέραιο η ευελιξία του ηλεκτρικού 500 και κυρίως το στιλ του. Η απουσία μεσαίας κολώνας στην πλευρά του συνοδηγού αποτέλεσε ιδιαίτερη πρόκληση για τους μηχανικούς, οι οποίοι έπρεπε να βρουν τρόπους για να διατηρήσουν την ακαμψία του συνόλου, αλλά και το συνολικό επίπεδο παθητικής ασφάλειας. Η ενισχυμένη δομή που ήδη διαθέτει το νέο πλαίσιο του αμιγώς ηλεκτρικού 500 αποτέλεσε σύμμαχο τους, αφού με πολύ μικρές ενισχύσεις κατέστη δυνατή η επίτευξη του στόχου.

Advertisement

Βασικό στοιχείο που επηρεάζει την αποδοτικότητα ενός αυτοκινήτου είναι το βάρος. Η προσθήκη θυρών και των σχετικών ενισχύσεων συχνά επιβαρύνει σημαντικά το βάρος ενός μοντέλου, με την αύξηση συχνά να ξεπερνά κατά πολύ τα 100 κιλά. Στην περίπτωση του 500 3+1, παρά την απουσία κεντρικής κολώνας που οδήγησε σε πρόσθετε ενισχύσεις, η συνολική επιβάρυνση είναι μόλις 30 κιλά, με αποτέλεσμα η έκδοση να έχει πρακτικά τις ίδιες επιδόσεις με την τρίθυρη έκδοση, όπως και αυτονομία (έως και 447 χιλιόμετρα).

Advertisement

Το νέο ηλεκτρικό 500 3+1 εφοδιάζεται -όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας του 500- με προηγμένα συστήματα πολυμέσων, συνδεσιμότητας, αλλά και υποβοήθησης της οδήγησης, που του επιτρέπουν να είναι το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας με δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Παράλληλα, όλες οι εκδόσεις του μοντέλου διαθέτουν λιανική τιμή προ φόρων κάτω από τις 30.000 ευρώ και επωφελούνται από το πρόγραμμα κρατικής επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», το οποίο προσφέρει όφελος έως και 6.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Συγκριτική δοκιμή: Fiat Tipo Cross 1.0 Τ vs Kia XCeed 1.6D Auto
Διαθέσιμο το νέο Fiat 500Χ Dolcevita
Οικολογικά αξεσουάρ για το ηλεκτρικό Fiat 500e

Advertisement