Live Κίνηση
Περισσότερα
Dacia-Renault

Dacia Duster: Με τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης και LPG

Ελλάδα 9:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Dacia Duster: Με τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης και LPG

Dacia-Renault

Dacia Duster: Με τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης και LPG

Dacia-Renault

Το Dacia Duster εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη-LPG), TCe 100 Eco-G, τριών κυλίνδρων 100 ίππων και 1000 κ.εκ. Το μοντέλο κυκλοφορεί ήδη και θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι αυτοκινήτου στις Βρυξέλες.

Advertisement
Advertisement

 

Ένα νέο μοτέρ διπλού καυσίμου (βενζίνης/υγραερίου) κάνει την πρώτη του εμφάνιση και θα κινεί το Dacia Duster. Ονομάζεται TCe 100 Eco-G και θα είναι σύντομα διαθέσιμο και σε άλλα μοντέλα, όπως τα Sandero, Sandero Stepway, Logan και Logan MCV. Ο νέος αυτός κινητήρας είναι ουσιαστικά η έκδοση bi-fuel (διπλού καυσίμου) του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 1000 κ.εκ., που παρουσίασε η Dacia πέρυσι.

Το Dacia Duster με νέο 1.000άρη turbo 100 ίππων

Advertisement
Advertisement

Η έκδοση Eco-G αποδίδει 100 ίππους μεγαλύτερη ροπή ενώ ταυτόχρονα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Ειδικότερα, η μέγιστη ροπή αυξάνεται κατά 10 Nm (170 Nm) στις 2.000 σ.α.λ., ενώ οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά περίπου 10%.Όσον αφορά την οικονομία καυσίμου, ενώ η μέση κατανάλωση ενός κινητήρα υγραερίου είναι ελαφρώς υψηλότερη, το συνολικό κόστος καυσίμων ανά χιλιόμετρο μειώνεται κατά 30% σε σύγκριση με τον βενζινοκινητήρα και έως 8% σε σύγκριση με τον κινητήρα ντίζελ.Το όχημα μπορεί να λειτουργεί είτε με βενζίνη είτε με υγραέριο, καθώς είναι εξοπλισμένο με ξεχωριστές δεξαμενές για κάθε καύσιμο. Ο οδηγός μπορεί να αλλάξει από βενζίνη σε LPG (ή το αντίστροφο) μέσω ενός ειδικού διακόπτη που βρίσκεται στο χώρο των επιβατών. Όταν η δεξαμενή υγραερίου είναι κενή, το σύστημα μεταβαίνει αυτόματα στη βενζίνη.

Η πρόσθετη δεξαμενή LPG είναι κατασκευασμένη από χάλυβα υψηλής αντοχής και βρίσκεται στην θέση του εφεδρικού τροχού, πράγμα που σημαίνει ότι δεν «κλέβει» χώρο από το πορτ μπαγκαζ. Με τις δύο δεξαμενές καυσίμου γεμάτες, το Duster TCe 100 Eco-G, έχει αυτονομία πάνω από 1.000 χλμ.

Ένα Dacia Duster για τον Πάπα

Advertisement

Σε αντίθεση με τα περισσότερα οχήματα που έχουν χρησιμοποιούν καύσιμο LPG, η Dacia λέει ότι τα μοντέλα Eco-G έχουν πρόσβαση σε υπόγειους χώρους στάθμευσης χάρη στα χαρακτηριστικά ασφαλείας που είναι ενσωματωμένα στο σύστημα. Αυτά περιλαμβάνουν βαλβίδα ασφαλείας, βαλβίδα αντεπιστροφής, επίπεδο πλήρωσης περιορισμένο στο 80%, περιοριστή ροής και ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα. Επιπλέον, τα οχήματα Eco-G δεν επηρεάζονται από περιορισμούς κυκλοφορίας σε ζώνες υψηλής ρύπανσης. Το νέο Dacia Duster TCe 100 Eco-G κυκλοφορεί ήδη στη Γαλλία με τιμή εκκίνησης 12.490 ευρώ.

Advertisement