Live Κίνηση
Περισσότερα
Audi Electric & Plug-in

Audi e-tron Sportback: Ασφάλεια στην πόλη και σε μεγάλες διαδρομές

Ελλάδα 4:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Audi e-tron Sportback: Ασφάλεια στην πόλη και σε μεγάλες διαδρομές

Audi Electric & Plug-in

Audi e-tron Sportback: Ασφάλεια στην πόλη και σε μεγάλες διαδρομές

Audi Electric & Plug-in

Το Audi e-tron Sportback διαθέτει την πλήρη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού της Audi. Το Audi e-tron Sportback είναι εξοπλισμένο με πολλές καινοτόμες τεχνολογίες.

Advertisement
Advertisement

Μεταξύ των άλλων είναι οι προαιρετικοί εικονικοί εξωτερικοί καθρέφτες (virtual mirrors) που προβάλλουν τις εικόνες μέσω μιας μικρής κάμερας μέσα στο όχημα. Το κορυφαίο σύστημα ψυχαγωγίας MMI navigation plus με MMI touch, σας δίνει πρόσβαση στις υπηρεσίες μέσα από το Audi connect.

Φυσικά δεν λείπουν και τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας: Audi pre sense και Audi pre sense front, τα οποία προσφέρονται ως στάνταρ.

Άλλα διαθέσιμα συστήματα είναι το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (collision avoidance assist), η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής λωρίδας (lane departure warning), η υποβοήθηση έκτακτης ανάγκης (emergency assist), το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης (collision avoidance assist), το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (park assist), η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (Audi side assist), η προειδοποίηση εξόδου (exit warning) και η υποβοήθηση κυκλοφορίας (cross-traffic assist), επίσης χρήσιμα στην αστική κυκλοφορία.

Advertisement
Advertisement

Χρησιμοποιούν τα σήματα εξόδου από τους πίσω αισθητήρες ραντάρ για να ειδοποιήσουν τον οδηγό για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω ή το πλάι. Διαθέσιμες και κάμερες 360 μοιρών για παρακολούθηση του περιβάλλοντος χώρου. Τέλος, διαθέσιμο και το προσαρμοζόμενο σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας (adaptive cruise assist), το οποίο απλοποιεί το διαμήκη και πλευρικό έλεγχο του οχήματος.

Advertisement

Διαθέσιμη επίσης υποβοήθηση αποδοτικότητας (efficiency assist), που χρησιμοποιεί δεδομένα από τους αισθητήρες του αυτοκινήτου, το σύστημα πλοήγησης και τις υπηρεσίες Car2X και ενημερώνει τον οδηγό όταν έχει νόημα να μην πιέζει το πεντάλ γκαζιού ενώ μπορεί και να επιβραδύνει προβλεπτικά το coupé SUV.

Για τη λειτουργία όλων αυτών των συστημάτων, μία κεντρική μονάδα ελέγχου σκανάρει συνεχώς τον περιβάλλοντα του αυτοκινήτου χώρο, λαμβάνοντας δεδομένα από έως και πέντε αισθητήρες ραντάρ, πέντε κάμερες και δώδεκα αισθητήρες υπερήχων.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Audi e-tron GT: Επιβεβαίωση για την έκδοση RS

Advertisement

Οι πρωταθλητές Ευρώπης οδηγούν Audi e-tron

To Audi E-Tron S με απόδοση έως 503 ίππους